Haluaisin laihtua 2-3kg 12 päivässä. neuvoja!

joanna
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
aika tiukassa tulee oleen. vaati luonteen lujuutta,mutta onnistuu.
ensitöiksesi hävität kaikki hiilarit sun ulottuviltas. juot paljon kahvia,tai vihreetä teetä. syö proteiini pitoisesti ja hiilareita vain vähän. vältät myös suolaa kun se turvottaa.
jos tekee mieli herkutella ni torille ostaan litra mansikkaa =) vaikka niisson hiilareita ni on terveellistäkin..ja nesteet taas lähtee liikkeelle.
tuleehan nuo kilot takas kun palaat normaaliin ruokavalioon,mutta sehän ei tssä varmaan ollu pointtina?
nimenomaan! kuhan nyt hetken vaikka pysyis se pari kiloa tiessään! mä inhoan kahvia ja teetä.. oisko muita vaihtoehtoja?
vesi toimii =) voit maustaa vesiä esim. sitruunalla,appelsiinillä tms.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mistä lähdet? Syö salaattia ja juo paljon vettä. Lähtee helposti mutta tulee myös takaisin.
i don't care.. oon lähdössä miehen kanssa kylpyläviikonlopuksi pois kotoa, kuhan siellä olis suhta parhaimmillaan..
Voi kristus, mitä turhamaisuutta...
sanovat ne joille ehkä on ihan sama..
"sanovat ne joille ehkä on ihan sama.." tarkoittaa mitä?

siis näkyykö ja tuntuuko 2-3 kg missään?????
 
Mulla lähtee ton verran vuorokaudessa kun lähden esim. lauantaina hippaamaan syötyäni vain salaattia yms. koko päivän
Sit juon kuoharia ja viiniä kunnolla, niin etten seuraavana päivänä pysty ololtani syömään mitään.
Ja kas! Maaanantai-aamuna vaaka näyttää ainakin 2 kg ( ja jopa 3kg ) vähemmän!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mistä lähdet? Syö salaattia ja juo paljon vettä. Lähtee helposti mutta tulee myös takaisin.
i don't care.. oon lähdössä miehen kanssa kylpyläviikonlopuksi pois kotoa, kuhan siellä olis suhta parhaimmillaan..
Voi kristus, mitä turhamaisuutta...
sanovat ne joille ehkä on ihan sama..
"sanovat ne joille ehkä on ihan sama.." tarkoittaa mitä?

siis näkyykö ja tuntuuko 2-3 kg missään?????
ehkä 100kiloisella ei tunnu/näy missään. mutta kyllä se mulla ainakin näkyy. ja tuo "sanovat ne joille ehkä on ihan sama" tarkoittaa sitä että ehkä se ihmisille jotka eivät jaksa välittää miltä näyttää tuo on turhamaisuutta. toisille se ei ole sitä.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mistä lähdet? Syö salaattia ja juo paljon vettä. Lähtee helposti mutta tulee myös takaisin.
i don't care.. oon lähdössä miehen kanssa kylpyläviikonlopuksi pois kotoa, kuhan siellä olis suhta parhaimmillaan..
Voi kristus, mitä turhamaisuutta...
sanovat ne joille ehkä on ihan sama..
"sanovat ne joille ehkä on ihan sama.." tarkoittaa mitä?

siis näkyykö ja tuntuuko 2-3 kg missään?????
ehkä 100kiloisella ei tunnu/näy missään. mutta kyllä se mulla ainakin näkyy. ja tuo "sanovat ne joille ehkä on ihan sama" tarkoittaa sitä että ehkä se ihmisille jotka eivät jaksa välittää miltä näyttää tuo on turhamaisuutta. toisille se ei ole sitä.
Näin mä vähän ajattelinkin.
Sorry, mut en kuulu näihin ihmisiin. Mä olen ihanne painoinen ja pidän huolta itsestäni ja ulkonäöstäni, mutta silti tuollainen yhden viikonlopun tähden petraaminen on ihan naurettavaa.
Kyllä mä haluaisin pysyvästi sen 2-3 kg pois, jos olisin halutakseni enkä yhden vkonlopun takia.
 
ddfdf
Aloita teholattaritanssikuuri. Kroppa muokkautuu oikeanlaiseksi, tosin ei 12 päivässä. Pikadieetillä vain menetät lihaksesi ja lihot sen jälkeen entistä helpommin löysäksi säkiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mistä lähdet? Syö salaattia ja juo paljon vettä. Lähtee helposti mutta tulee myös takaisin.
i don't care.. oon lähdössä miehen kanssa kylpyläviikonlopuksi pois kotoa, kuhan siellä olis suhta parhaimmillaan..
Voi kristus, mitä turhamaisuutta...
sanovat ne joille ehkä on ihan sama..
"sanovat ne joille ehkä on ihan sama.." tarkoittaa mitä?

siis näkyykö ja tuntuuko 2-3 kg missään?????
ehkä 100kiloisella ei tunnu/näy missään. mutta kyllä se mulla ainakin näkyy. ja tuo "sanovat ne joille ehkä on ihan sama" tarkoittaa sitä että ehkä se ihmisille jotka eivät jaksa välittää miltä näyttää tuo on turhamaisuutta. toisille se ei ole sitä.
Näin mä vähän ajattelinkin.
Sorry, mut en kuulu näihin ihmisiin. Mä olen ihanne painoinen ja pidän huolta itsestäni ja ulkonäöstäni, mutta silti tuollainen yhden viikonlopun tähden petraaminen on ihan naurettavaa.
Kyllä mä haluaisin pysyvästi sen 2-3 kg pois, jos olisin halutakseni enkä yhden vkonlopun takia.
toki mäkin haluaisin sen pysyvästi poissa. siihen on aikaa myöhemmin, ei nyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toisessa ketjussa sait hyvin pois 5kg.
mulla ois sama edessä. tuntuu ettei tää pitoo kun on bmi 22
täytyy ottaa kanssa kuntokuuri!
tuosta on kaksi vuotta. ja rankkaa se oli ku mikä! ei kait se auta ku taas vääntäytyä aamulenkille kuuden aikaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toisessa ketjussa sait hyvin pois 5kg.
mulla ois sama edessä. tuntuu ettei tää pitoo kun on bmi 22
täytyy ottaa kanssa kuntokuuri!
tuosta on kaksi vuotta. ja rankkaa se oli ku mikä! ei kait se auta ku taas vääntäytyä aamulenkille kuuden aikaan..
ja mulla ei taida enää olla moista itsekuria ku tuolloin.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
pienempi vaiva on laihduttaa se pari kiloa, ettei tarvii koko vaatekaappia uusia :) tulee halvemmaksikin kun ei syö mitään :D
Halvemmaksi ehkä, mut kumpi on terveellisempää; Rentoutua shoppailureissulla vai olla syömättä? :xmas:
 
Ymmärrän kyllä jotenkin AnnaMannaa. Itse olen pitkä 162, ja ennen painoin 52, nyt tullut pikku hiljaa paino tuohon 56 paikkeille, ja ittestä tuntuu et oon aiva kauhia sotanorsu, vaikka muut sanoo et oon just ny sopiva. Jos lähtöpaino on suht alhainen niin kyllä tuon pari kiloa tuntee itse.
 

Yhteistyössä