haluaisin kuolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mht
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mht

Vieras
mutta oon siinäkin niin täysin paska etten pysty tappamaan itseäni vaikka se olisi kaikille parempi. mieskin sano ettei mussa oo muuta kuin vikaa ollut sen 12 vuotta mitä ollaan yhdessä oltu ja se on täysin totta. vihaan itseäni pilaan kaikkien elämän ja mun on turha mennä mihinkään hoitoon olen ollut minä en muutu vaikka haluaisin. tulispa joku ja hakkais mut kuoliaaks sen olisin ansainnu.

Hankkiudu näin aluksi eroon miehestä ja aloita elämäsi uudelleen rakentaminen. Olet jo valmiiksi pohjalle, joten ainoa tie on ylöspäin ja tässä tapauksessa uskon, että olisi parempi nousta sieltä yksin, ilman negatiivistä painolastia.

mies voi myös turhautuneena pitkään jatkuneeseen tilanteeseen tiuskaista jotakin,kun ei vaan jaksa vaikka rakastaakin.

mun mies oli joskus 2v vakavasti masentunut, josta 1v psykoottistasoisesti masentunut, niin kamalaa kuin se onkin,mutta koska mun piti vaan jaksaa ja jaksaa,työntää aina omat tarpeeni sivuun, niin lopulta tiuskaisin että olisit ees ajanut päin sitä rekkaa vittu ni ei et ois mua täällä loukkaamassa välinpitämättömyydelläs!

enkä mä oikeasti sitä tarkotitanut,olin vaan niin turhautunut ja loppu siihen että kaikki pyöri yhden ihmisen ympärille...itse ikäänkuin kuihduin pois,enkä saanut mitään siitä suhteesta..
niin inhimillistä,mutta niin väärin.

onko mies saanut tukea jaksamiseensa?

sinä taidat olla sairas=masennus .. ethän sä oo paska vaan sairas... joku sairastuu syöpään toinen masennukseen.. kolmas johki muuhu.

onko sähköshokkihoitoa kokeiltu

mutta oon siinäkin niin täysin paska etten pysty tappamaan itseäni vaikka se olisi kaikille parempi. mieskin sano ettei mussa oo muuta kuin vikaa ollut sen 12 vuotta mitä ollaan yhdessä oltu ja se on täysin totta. vihaan itseäni pilaan kaikkien elämän ja mun on turha mennä mihinkään hoitoon olen ollut minä en muutu vaikka haluaisin. tulispa joku ja hakkais mut kuoliaaks sen olisin ansainnu.

Itsesäälillä ratsastaminen on mukavaa.