Haluaisin itselleni lemmikkiketun.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kettufani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kettufani

Vieras
Ajattelin, että ensi kesänä käyn etsimässä ketun pesiä tuolta läheisestä metsästä ja jos löydän sieltä sellaisen, niin ottaisin sieltä 1-2 ketun poikasta itselleni lemmikkieläimiksi. Mitä mieltä olette tästä? Kesyttäisin ne ja totuttaisin ne itseeni ja kotiini kun ne olisivat vielä pieniä pentuja. Sitten opettaisin ne elämään kuin koirat, ulkoiluttaisin niitä tuolla metsässä (en siis julkisilla paikoilla ihmisten nähtävänä) ja syöttäisin niille koiran ruokaa. Mitä mieltä olette tällaisesta? Sitten jos niitä olisi 2 ja ne olisivat uros ja naaras, niin jos ne tekevät pentuja, niin voisin myydä niitä eteenpäin ihmisille, jotka myöskin tahtovat lemmikkikettuja.
 
Kaunis trolli, jos on pakko niin hommaa valmiiksi kesykettu kasvattajalta niin säästyt pahimmalta kesyttämis vaivalta (kouluttaa kannattaa silti) ja luonnonvaraisten eläinten kiusaamiselta (mikä on laitonta), mutta koska ei ole pakko niin älä hommaa koskaan mitään lemmikkiä. Et ansaitse.
 

Yhteistyössä