Haluaisin tietää mikä minussa niin kauheasti tuntuu ärsyttävän muita ihmisiä. Itse pidän itseäni oikeudenmukaisena ja reiluna, muut huomioonottavana, jostain syystä olen kuitenkin joillekin kuin punainen vaate.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuleeko meille vielä lapsi vai onko perheemme jo koossa?
Minä tästä? Tällä hetkellä tuntuu että kaikki tekemäni valinnat olivat vääriä..
Alkuperäinen kirjoittaja mä-ä;29820386:Entäs onko meidän lapsikatras tässä vai tuleeko vielä lisää? Mitenkäs kuopuksen suojelusenkelit jaksaa kun töitä on heillä riittänyt?
No mielelläni kysyn.Kysyn, toteutuuko unelmani tässä elämässä, että pääsisin muuttamaan edellisen elämäni lämpimiin maisemiin?
Joko ap lähti? Minä haluaisin tietää, paraneeko siskoni tilanne koskaan? Hänellä on ollut lähivuosina pelkkää epäonnea ja surua, haluaisin että hän saisi joskus onnen ja ilon elämäänsä.
No miten käy vireillä olevan asian ?
Tulevaisuutta ei voi ennustaa koska määräät sen kulusta itse. kaikki riippuu sinusta itsestäsi. Sinun kannattaisi olla vähän pitkäjänteisempi ja muutenkin skarpata, siinä tapauksessa tulevaisuudestasi voi tulla hyvinkin erilainen kuin mihin tämänhetkiset jotkut valintasi voivat sinut ohjata.