Haluaako joku viestin enkeleiltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä tästä? Tällä hetkellä tuntuu että kaikki tekemäni valinnat olivat vääriä..

Niin sinusta tuntuu juuri nyt, mutta muutamien kuukausien kuluessa tulet huomaamaan että kaikki meni juuri kuten pitikin. Jos olisit päätynyt toisenlaiseen ratkaisuun,, olisit huomannut ettet olisi siitä oppinut niin paljon isoja ja tärkeitä asioita, ja tehnyt niin paljon oivalluksia. Helpoin tie ei ole aina se oikea, pätee myös sinuun.

Alkuperäinen kirjoittaja mä-ä;29820386:
Entäs onko meidän lapsikatras tässä vai tuleeko vielä lisää? Mitenkäs kuopuksen suojelusenkelit jaksaa kun töitä on heillä riittänyt?

Lapsilukua ei voi ennustaa, sieluja olisi kyllä tungokseksi asti tulossa maan päälle ja varmasto moni haluaisi teidänkin lapseksenne mutta viime kädessä riippuu teistä itsestänne annatteko niille mahdollisuuden tulla.

Enkelit ovat vain iloisia kun saavat auttaa ihmisiä, ja mitä enemmän, sen parempi. Toki hänen pitäisi vähän hiljentää vauhtiaan.

[QUOTE="Eräs";29820393]Miten perheemme vuosi jatkuu? Valoa vai pimeyttä luvassa?[/QUOTE]

Enkelit eivät näe tulevaisuuteen, he lähinnä pystyvät auttamaan tekemään ratkaisuja ja pystyvät ohjailemaan asioita autettavansa haluamaan suuntaan omalla tavallaan. Kaikki riippuu ihmisen omista valinnoista. mutta teillä on oikea suunta juuri nyt, pysykää samalla tiellä.

[QUOTE="jellis";29820424]Minulle, kiitos![/QUOTE]

Sinä olet onnekas, lähipiirissäsi on eräs henkilö joka tuottaa sinulle erittäin paljon onnea ja iloa. Kaikilla ei ole yhtä hyvin. Pidä hänestä hyvää huolta.

Joko ap lähti? Minä haluaisin tietää, paraneeko siskoni tilanne koskaan? Hänellä on ollut lähivuosina pelkkää epäonnea ja surua, haluaisin että hän saisi joskus onnen ja ilon elämäänsä.

Oli kiireitä, nyt täällä taas hetken aikaa.

Enkelit eivät suoraan näe tulevaisuuteen, mutta hänen lähellään on enkeleitä jotka tulevat ohjaamaan häntä kohti oikeita ratkaisuja. Niiden kautta ilo ja onni löytyy. Hänen täytyy vain uskoa siihen, ja olla optimistinen.

[QUOTE="Rane";29820564]Kysäise josko sattuisivat tietämään kenen idea oli pistää tyttärelleni kasvain aivopuoliskojen väliin? Olisi hyvä tietää, niin osaan sitten tuonpuoleisessa järjestää turpakäräjät oikealle tyypille.[/QUOTE]

Asiat eivät ole ihan näin yksinkertaisia, mutta systeemiä on liian monimutkaista selittää. Tyttäresi oli itse valinnut tiensä ennen syntymäänsä, ja hänen lähin enkelinsä toivoo teille paljon jaksamista. Enkelit ovat ympärillänne lohtua tuomassa.

Tulevaisuutta ei voi ennustaa koska määräät sen kulusta itse. kaikki riippuu sinusta itsestäsi. Sinun kannattaisi olla vähän pitkäjänteisempi ja muutenkin skarpata, siinä tapauksessa tulevaisuudestasi voi tulla hyvinkin erilainen kuin mihin tämänhetkiset jotkut valintasi voivat sinut ohjata.

No miks sä sit ennustat tulevia? :confused:

Haluaisin myös viestin, kiitos. Miten yleismaailmallisesti elämässäni? Ja olenko saamassa yhteyden omiin suojelusenkeleihini lähiaikoina? Mitä minun tulisi tehdä, jotta saisin yhteyden? Olen itse yhteyttä silloin tällöin yrittänyt, mutta tuntuu, että tarvin lisäapua joltain, jolla yhteys on jo olemassa..

Nyt tuli jostain syystä tunne, että enkeleillä on siskolleni asiaa, onko näin? Tämä on sikäli outoa, kun en kerran itse ole yhteyksissä mihinkään kanavoinnin kautta, mutta joitain tuntemuksia minulla on aina ollut..

Yhteistyössä