Läskit nyt ihan oikeasti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tatti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä katon leffoja kotona, ihan vain sen ihmisärsytyksen takia. Oli kyseesä laiha, luikku, tankki, läski, hieltä haiseva, piereskelevä, itkevä, kikattava, kännyä räpläävä what ever- katsoja, niin mua ärsyttää maksaa niin pal lipusta ja kovast penkistä. Mieluummin kotisohvalla ja omassa hiljaisuudessa. :)

niin, kuten isäni kerran sanoi ylipainoiselle veljelleni tämän valitellessa pientä ruoka-annosta:"niin, eihän sitä millään voi pitää kahta leukaa, jos ei syö"! [QUOTE="tatti";26702774]Kävin tänään elokuvissa ja viereeni jysähti aivan valtavankokoinen n. 25-30-vuotias nainen. Hänellä oli valehtelematta mukanaan KOLME todella isoa popcorn-kippoa ja KAKSI 1,5l limupulloa. Hän joutui jättämään osan ensin ovelle, sillä ei saanut kannettua kaikkia. Haki sitten loput ja alkoi syömään niitä.

Hän söi niitä popcorneja aivan järkyttävällä tavalla ahmien ja hotkien. Hän joutui huohottamaan niin syömisten ja juomistenkin välillä pitkän tovin, sillä ahmiminen oli niin raskasta. Hän röyhtäili ja äännähteli häpeilemättä syödessään ja minusta tämä oli TODELLA EPÄMUKAVAA. Olin tyrmistynyt ja elokuvanautintoni oli tipotiessään.

Te, jotka tulette kommentoimaan, että josko hänellä oli joku sairaus tai kuinka tämä minua liikuttaa niin älkööt vaivautuko. Suuresti säälin ylipainoisia ihmisiä, mutta tämä sai minut jo todella vihaiseksi. Käytöstavat kunniaan olit lihava tai et.

Jos pokkani olisi riittänyt, olisin sanonut hänelle, että tee itsellesi jotain. Tuskin oli edes aikeissa.[/QUOTE]

Yhteistyössä