Haluaako joku viestin enkeleiltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi nimenomaan enkeleiltä pitäisi pyytää jotain viestiä? Eivätkö he tule itse kertomaan jos on jotain asiaa? Miksi muuten kukaan haluaisi viestiä viestinviejältä itseltään? Vähän sama kuin odottaisi postimiehen kirjoittamaa kirjettä.

Kyllä. Kaikki papit ja muut saarnaajat ja varsinkin profetoijat pitää hiljentää. Kyllä jumala tulee itse kertomaan jos on asiaa.

[QUOTE="vierailija";29820378]mutta kun se että voit itse miettiä että tuleeko vai ei jos olet viellä halukas saamaan niin tulee.[/QUOTE]

Ei se aina ole omista haluista kiinni ;) Ja hoitoihin emme enää ole menossa.

[QUOTE="vierailija";29820409]jotekin arvasin että et usko näihin ja halusit testata.[/QUOTE]

minä en nää mitään...ehkä eteeni mutta jos haluaa lapsia niin on miettittävä muita vaihto ehtoja jos ei tule raskaaks. miks ei saa lapsia monilla liika lihaavuus(en tiedä auttaako laihutus) tai adoptio.

minä en nää mitään...ehkä eteeni mutta jos haluaa lapsia niin on miettittävä muita vaihto ehtoja jos ei tule raskaaks. miks ei saa lapsia monilla liika lihaavuus(en tiedä auttaako laihutus) tai adoptio.

Ylipainoa ei ole yhtään, elämäntavoista ei ole kiinni se ei ole kiinni. Lapsia on jo useampi. Nuorin tuli ihan "luomuna" kun oltiin oltu ilman ehkäisyä 4 vuotta. Kysymys kuuluu, että käytkö meillä uudestaan yhtä hyvä tuuri. Ei olla miettimässä hoitoja, adoptiota tai muutakaan. Jos lasta ei kuulu niin ollaan tyytyväisiä näin. Ap, voisitko vastata??

Joko ap lähti? Minä haluaisin tietää, paraneeko siskoni tilanne koskaan? Hänellä on ollut lähivuosina pelkkää epäonnea ja surua, haluaisin että hän saisi joskus onnen ja ilon elämäänsä.

Joko ap lähti? Minä haluaisin tietää, paraneeko siskoni tilanne koskaan? Hänellä on ollut lähivuosina pelkkää epäonnea ja surua, haluaisin että hän saisi joskus onnen ja ilon elämäänsä.

Hei, sä otit "mun nimimerkin". Minä kysyin tässä ketjussa vierras nimimerkillä tuleeko perheeseemme lisää lapsia, mutta tämä yllä lainattu ei ole minun kysymykseni!

Kysäise josko sattuisivat tietämään kenen idea oli pistää tyttärelleni kasvain aivopuoliskojen väliin? Olisi hyvä tietää, niin osaan sitten tuonpuoleisessa järjestää turpakäräjät oikealle tyypille.

[QUOTE="tyty";29820306]No kerro minulle jotain... Miltä tulevaisuuteni näyttää?[/QUOTE]

Tulevaisuutta ei voi ennustaa koska määräät sen kulusta itse. kaikki riippuu sinusta itsestäsi. Sinun kannattaisi olla vähän pitkäjänteisempi ja muutenkin skarpata, siinä tapauksessa tulevaisuudestasi voi tulla hyvinkin erilainen kuin mihin tämänhetkiset jotkut valintasi voivat sinut ohjata.

[QUOTE="mmm";29820310]Haluan viestin mutta ei mulla ole tarkkaa kysymystä. Mitä mun olis tärkeää tietää tai tehdä nyt?[/QUOTE]
Ajattele enemmän perhettäsi. Panosta heihin enemmän. Olet keskittynyt ehkä nyt lähiaikoina vähän liikaa muihin asioihin.

Yhteistyössä