V
"vierailija"
Vieras
Tuleeko meille vielä lapsi vai onko perheemme jo koossa?
mutta kun se että voit itse miettiä että tuleeko vai ei jos olet viellä halukas saamaan niin tulee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuleeko meille vielä lapsi vai onko perheemme jo koossa?
Miksi nimenomaan enkeleiltä pitäisi pyytää jotain viestiä? Eivätkö he tule itse kertomaan jos on jotain asiaa? Miksi muuten kukaan haluaisi viestiä viestinviejältä itseltään? Vähän sama kuin odottaisi postimiehen kirjoittamaa kirjettä.
Ei se aina ole omista haluista kiinniJa hoitoihin emme enää ole menossa.
minä en nää mitään...ehkä eteeni mutta jos haluaa lapsia niin on miettittävä muita vaihto ehtoja jos ei tule raskaaks. miks ei saa lapsia monilla liika lihaavuus(en tiedä auttaako laihutus) tai adoptio.
No mielelläni kysyn.Kysyn, toteutuuko unelmani tässä elämässä, että pääsisin muuttamaan edellisen elämäni lämpimiin maisemiin?
Joko ap lähti? Minä haluaisin tietää, paraneeko siskoni tilanne koskaan? Hänellä on ollut lähivuosina pelkkää epäonnea ja surua, haluaisin että hän saisi joskus onnen ja ilon elämäänsä.
No mielelläni kysyn.Kysyn, toteutuuko unelmani tässä elämässä, että pääsisin muuttamaan edellisen elämäni lämpimiin maisemiin?
Hei, sä otit "mun nimimerkin". Minä kysyin tässä ketjussa vierras nimimerkillä tuleeko perheeseemme lisää lapsia, mutta tämä yllä lainattu ei ole minun kysymykseni!
Miten tästä eteenpäin? Löytyykö tie?
Olenko oikealla tiellä? Voinko luottaa että elämä kantaa ja kaikki järjestyy?