Haluaako ihmiset paksut hiukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hömppö

Aktiivinen jäsen
19.08.2006
5 080
2
36
Poikani 7v tuskailee, että on liian paksut hiukset :o Yritän tässä sanoa sille, että muut todella HALUAVAT paksut hiukset mutta pikku mies ei usko joten sanokaa, ottaisitteko ennemmin paksut vai ohuet hiukset??? Luen vastaukset yhdessä pojan kans ;)

Mun 5v tytöllä myös erittäin paksut hiukset...ja niitä kun harjataan niin valittaa että "en mä halunnut paksuja vaan pitkät hiukset!" Äitiltänsä on tainnut periä hiuslaadun, ja kyllä mä ehkä mieluummin otan ne paksut hiukset kuin ohkaset, ainakin saa kehuja kuinka paksut ja upeat ne hiukset on... :whistle: vaikka ittellä hiostaa ja ahistaa varsinkin kesällä...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Paksut ottaisin. Mut en tiedä, mitä mieltä miehet on näistä hiusasioista, noin niinku yleensä :D

No tämä poika seisoo tässä vieressä ja haluaa ehdottomasti mielipiteensä ilmaista:

"sano niille, että MINÄ haluan ohuet hiukset" :whistle:

Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole. Esim.miehelläni ja hänen äidillään ja siskoillaan on tosi paksut, jäykät hiukset. Vähän kuin hevosenharjaa ja väriltään maantienruskeat. Minulla on t.ruskeat, luonnonkiharat hiukset, ei kovin paksut. Anoppi aina jaksaa puhua heidän paksuista hiuksistaan ja minun ohuista (vaikkei ole edes kovin ohuet). Sanoin kerran, etten kyllä vaihtaisi näitä omiani hänen hiuksiinsa...
Mutta toki usein tuuheat hiukset ovat kivemmat näköiset, kuin ohuet lirut. Väri ja hiuslaatu vaikuttavat paljon.

Meillä on kaikilla paksut hiukset, miehellä ja esikoisella erityisesti. Vanhempi poika kasvattaa pitkää tukkaa, ja se on ihan kuin jostain Dallasista suoraan. Tukka on pöyhee ja möyhee ja kasvaa joka ilmansuuntaan, koska sitä on ihan järjettömän paljoan. Huomenna kampaajalle ohentamaan tukkaa... taas. :/

Miehellä oli vuosia pitkä tukka (jonka leikkasi n. vuosi sitten) ja ponnari oli valehtelematta mun ranteen paksuinen.

Mun tukka on nyt lyhyt, ja pyysin että sitä ohennetaan, jotta se on helpompi laittaa eikä se kuiva kolmea tuntia.

Mutta tyytyväinen silti olen, ja iloinen paksutukkaisista pojistani.

mun tyttöni tuskailee sukuperimää eli paksuja hiuksia. itelläni on taipuisat paksut hiukset. hiukset ovat karkeat kuin hevosenharja. itseasiassa kuin rautalankaa olisivat. pienemmällä pojalla on kuin tiheä viidakko tuo tukka. kasvaa nopeesti. ja hikoilee runsaasti. eikä taivu eikä taitu. vaan kaikki sojottaa eteenpäin. hiuksia saa kuivatella tuntikausia.

ja ite olen sitä mieltä että paksut hiukset ovat paremmat yhenmittasina ja pitkinä. jos tehään leikkaus muotoonsa niin ei oo kaunis kun ei jaksa laittaa.

mitään hiuspidikkeitä ei voi käyttää kun pää alkaa särkemään sen hiusmassan alla. ja jos kampaaja erehtyy höylällä harventamaan tukkaa niin siitä tulee hamppuköyttä joka räjähtää rumasti. viimeksi löytyi ihana kampaaja joka jännetupin uhalla leikkas saksilla hiukset. ja kyllä nyt pari kuukautta on hiukset olleet todella hyväkuntoiset.

Mulla paksut ja saan aina parturilta kuulla siitä kun leikkaamisessa kestää ja kestää. Mulla paksut hiukset on aiheuttanut kaamottavaa niska hikoilua...nykyään pätkinkin hiukset vaikka pitkät ovatkin niin ettei niskassa ole enää kauhea pehko lämmittämässä, ei ole kiva herätä joka aamu kun yläosa kropasta on ihan hien peitossa.

Eli minä sanoisin että ihmiset haluavat tuuheat ja suht paksut hiukset mutta liika on liikaa. Kaverilla niin paksutukka et ei voi pitää esim nutturaa kun ei jaksa kannatella päätään...

Mulla on paksut/vahvat hiukset ja onhan niissäkin omat haittansa, mutta mieluummin paksut kuin ohuet.Nyt kun leikkautin hiukset lyhyemmäksi, niin pakko oli ohentaa, jotta ei jäänyt liian "lentäviksi" :D

Veljelläni on todella paksut hiukset, ja hänelle kelpaisi kyllä ohuemmatkin, ne kun ei pysy yhtään kurissa vaan harottaa kun lattialuuttu.

Paitsi että ne on nyt niin lyhyet ettei ole pitämistä...