Hallitusneuvottelut alkavat, hallituspuolueet kasassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

m1es

Tunnettu jäsen
01.10.2014
24 184
8 746
113
rauhallinen
Kokoomus, perussuomalaiset, kristillisdemokraatit ja RKP muodostavat hallituksen.

0979de30ce624b3fa22daf8ddffd07bad0bd84f6da222a03d2a7fdab83ef7631.jpg

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Rannalle jääneet yrittävät ruikuttamalla vaikuttaa...

RKP:n Eva Biaudet haluaisi olla oppositiossa toisin kuin puolueensa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
huhtikuu 27, 202314:54
Perussuomalaisille kutsu hallitusneuvotteluihin – Purra: ”Sitoudumme siihen, että Suomeen saadaan enemmistöhallitus, jonka takana voimme kaikki seistä”

Jännä, että aloittaja on kerrankin päiväsaikaan hereillä kirjoittelemassa täällä 🤔

No yöllä taitaa sitten "juhlan kunniaksi" taas lämäistä palstan täyteen tyttöjen kuvia ja iloita niistä ihan itsekseen (kenties ottaa jonkun palstapeten mukaan ilakointiin).

NO saa nähdä, kuka - tai mikä puolue - taipuu luopumaan eniten ambitioistaan, RKP vai PS. KD:lle nyt taitaa olla ihan sama, kunhan taas pääsevät lyömään raamatulla päähän kansalaisia.

Pian nähdään se ihme, kun perussuomalaisten kansanedustajat äänestävät kaikki JAA ehdotukselle siirtää pakollinen ruotsin kielen opiskelu alkavaksi 1. luokalta.

Jännä, että aloittaja on kerrankin päiväsaikaan hereillä kirjoittelemassa täällä

No yöllä taitaa sitten "juhlan kunniaksi" taas lämäistä palstan täyteen tyttöjen kuvia ja iloita niistä ihan itsekseen (kenties ottaa jonkun palstapeten mukaan ilakointiin).
Samaa ihmettelin. Minulla on ollut jo pidempään aikaan käsitys, että ap. on persujen puoluetoimiston leivissä. Kuka muu viitsisi noin tiiviisti painaa maan rakoon itselleen epämieluisia puolueita ja menemällä ilkeällä tavalla henkilökohtaisuuksiin.
Eva Biaudet on oikeassa. Persujen ihmiskäsitys on hyvin syvältä, jota sanat eivät riitä kertomaan minkään maan kielellä.
Antti Petteri on tainut jättää lääkityksensä väliin. Kuulin Petterin etunimen Vegalta.
Minulla ja monella muulla on tulevat vuodet hyvin orpo olo.

Samaa ihmettelin. Minulla on ollut jo pidempään aikaan käsitys, että ap. on persujen puoluetoimiston leivissä. Kuka muu viitsisi noin tiiviisti painaa maan rakoon itselleen epämieluisia puolueita ja menemällä ilkeällä tavalla henkilökohtaisuuksiin.
Eva Biaudet on oikeassa. Persujen ihmiskäsitys on hyvin syvältä, jota sanat eivät riitä kertomaan minkään maan kielellä.
Antti Petteri on tainut jättää lääkityksensä väliin. Kuulin Petterin etunimen Vegalta.

👍

Eva Bideellä on rasistinen asenne suomalaisia kohtaan.

• Tykkää
Hmm...ihan jees hallitus, mutta ei kauhean älykäs. Pieni ripaus vasemmistolaista ei-kankeaa ideointia ja "sumeaa logiikkaa" ois ollu hyvä.

Toivon että saavat kuriin elämäntapalusmut ja haittamaahanmuuton, mutta pelkään että kokkarit suosivat edelleen pörssiyhtiöfrendejään ja luonto unohtuu.
Ja vaikka leikkauksia pitää tehdä, niin pelkään että leikkaavat vääristä kohteista. :/

Nyt sanon ilkeästi uskonsisaresta, mutta toivottavasti saavat pidettyä Huhtasaaren aisoissa. Nainen on kivasti uskossa mutta elämästä hänellä ei ole minkäänlaista käsitystä :(

"Suomen äärioikeisto, perussuomalaiset eli Riikka Purran mesimäyrät. pääsivät heti kansainvälisen lehdistön otsikoihin. Uutistoimisto AFP artikkelin otsikossa luki: ”Suomen pääministeriehdokas hakee liittoa äärioikeiston kanssa”. ”Huhtikuun parlamenttivaalit voittanut Suomen konservatiivijohtaja Petteri Orpo kertoi torstaina aikovansa muodostaa koalitiohallituksen, jossa on mukana äärioikeiston kakkonen Perussuomalaiset.”

Kovaan oikeistolaiseen ytimeen kuuluvat myös kristillisdemokraatit, jotka jakavat Vladimir Putinin kristilliset arvot, kuten Pride-marssien demonisoimisen. Sari Essayahilla ei ollut yhtään kynnyskysymystä hallitukseen menolle. Kaikki käy, mikä perussuomalaisillekin. Aate se on arvottomuuskin.

Twitterissa AFP:n uutista kommentoitiin seuraavasti: ”Euroopassa saatetaan nähdä ensimmäinen avoimesti antisemitistinen ministeri sitten 1940-luvun.”

Linkki Uuden Suomen artikkeliin: ”Juutalaisyht.eisön kunniapuheenjohtaja Gideon Bolotowsky: ”Jussi Halla-ahon tekstit ovat sekä juutalaisvastaisia että antijudaistisia

Jussi Halla-aho tunnetusti himoitsi edellisen hallituksen sisäministerin salkkua."

Ei huolta, en ole koskaan ollut yhdenkään puolueen leivissä. Viime vuosina olen auttanut vain yhden puolueen ehdokasta (en puoluetta). Puolue ei ollut persut. Laitan sinulle kuvavihjeen (ei esitä k.o. henkilöä).....
mockup-e32605ec_300x.jpg

Viimeksi muokattu:
"Arhinmäki kehottaa kansaa kaduille vastustamaan oikeistohallitusta – Halla-aho vetoaa poliiseihin"

Arhinmäki nostattaa kansaa kapinaan. Joko punainen lyhty on nostettu Paasitorniin?

Yhteistyössä