Hallitus aikoo lopettaa kaupan halpistuotteet? Ruoka kallistuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

m1es

Tunnettu jäsen
01.10.2014
24 184
8 746
113
rauhallinen
Haluavatko he - Rinne ja Sipilä. että Lidlin valta-asema ja liikevaihto kasvaa edelleen ja vielä huimempaa vauhtia? Mulla ihan sama. Lidl on paras ruokakauppa ja tänäänkin:

Ostin kiireessäni K-marketin, tai K-supermarketin. tiskiltä melkein kuuden euron lounassalaattirasian. Salaatti oli super huono, ihan luokaton! Tietenkin näin jo heti alkuun, että vihrein osa (salaatin lehdistä) puuttui kokonaan: salaattinen osuus oli sitä salaatin rungon vaaleinta osaa: biokyrsäjätettä. Kuitenkin oletin, että salaatin muu sisältä olisi hyvää ja kevyen lounaan veroista. Virhe! Salaatin katkaravut olivat kaadettu sekaa suoraan pakastepusseista, kuin lavasteena: vetisiä, ryhdittömiä ja mauttomia katkiksii; kastike oli maustettua kusivettä, tomaattia salaltista löytyi vain kaksi pientä lohkoa, ja kananmuna-osio ei ollut "yksi muna osina", vaan muutama viilu (maks. 4 viilua) kokonaisesta munasta. Tämä on äss-deep-ee-kepun laatua.

Lidlissä ei paljon ole muita kuin niiden omia halpistuotteita. Ts. Lidl olisi se mikä kärsisi pahimmin, kun koko kauppaketju käytännössä joutuisi lopettamaan Suomessa.

Minä olen aika kranttu sen suhteen mitä syön. Olin erittäin ennakkoluuloinen Lidlin suhteen silloin kun ne aloittivat toimia täällä. Se on mennyt kokemuksen kautta ohi. Lidlin bratwurstit, parman kinkku, leipäjuusto (suomalainen), hillot (lakkahillo esim.), maito, luomumaito, viili ja etenkin vihannekset, marjat (mansikka nyt), hedelmät .. ja leivät.. ja Fazerin sininen <3.. mitä vielä ... kahvi Juhla Mokka... ovat erinomaisia ja halvempia kuin muissa kaupoissa. Mitä ostan muualta? WC- ja talouspaperin, kissan Royal Canin yms. raksut.. siivous- ja puhdistusaineet, suuremissa määrin kosmetiikan, aina ihonhoitotuotteet, vitamiinit ja lääkkeet. Toistaiseksi.

Minä olen aika kranttu sen suhteen mitä syön. Olin erittäin ennakkoluuloinen Lidlin suhteen silloin kun ne aloittivat toimia täällä. Se on mennyt kokemuksen kautta ohi. Lidlin bratwurstit, parman kinkku, leipäjuusto (suomalainen), hillot (lakkahillo esim.), maito, luomumaito, viili ja etenkin vihannekset, marjat (mansikka nyt), hedelmät .. ja leivät.. ja Fazerin sininen <3.. mitä vielä ... kahvi Juhla Mokka... ovat erinomaisia ja halvempia kuin muissa kaupoissa. Mitä ostan muualta? WC- ja talouspaperin, kissan Royal Canin yms. raksut.. siivous- ja puhdistusaineet, suuremissa määrin kosmetiikan, aina ihonhoitotuotteet, vitamiinit ja lääkkeet. Toistaiseksi.

Miten paljon Juhla Mokka maksaa Lidlissä?

Mä ostan sen aina Prismasta ja hinta taitaa olla 3,79

Joo ja mammojen kiina-pakettien tilaaminen loppuu kanssa. Saavat jatkossa ostaa lasten vaatteet ja muut tilpehöörit jostain Lastentarvikkeesta Suomesta ja oikein kunnon hinnalla. :D

Niin siis uutinen on toi:
Hallitus aikoo hillitä päivittäistavarakauppojen ylivoimaista neuvotteluasemaa. Esimerkkinä on mainittu

Onko tossa jotain moitittavaa?
Paitti ny kun kokoomus on vaihteeksi siellä missä kuuluukin, eli oppositiossa niin kokoomusomisteisen lehdistön mielestä kaikki mitä hallitus tekee on väärin.

Yhteistyössä