Olen isojen poikien kanssa muutaman kerran takavuosina joutunut käyttämään heimlichin otetta heidän kurkuistaan wertherin originaleja ja porkkananpaloja poistaessani.
Nyt olen ihan oikeasti hysteerinen tuon vauvan kanssa kun pelkään hänen tukehtuvan milloin mihinkin. Pahinta on se, että näen toimintani ja pelkoni järjettömyyden, mutta en voi asialle mitään. Joka päivä kaivan pari kertaa vauvan suusta paperimyttyä tai jotain muuta roskaa, joka paljastuu vaarattomaksi, joka kerta kun kaivan syke nousee, veri pakkaa kasvoihin ja meinaan vapista.
Mitähän tuota tuollekin asialle osaisi tehdä?
Nyt olen ihan oikeasti hysteerinen tuon vauvan kanssa kun pelkään hänen tukehtuvan milloin mihinkin. Pahinta on se, että näen toimintani ja pelkoni järjettömyyden, mutta en voi asialle mitään. Joka päivä kaivan pari kertaa vauvan suusta paperimyttyä tai jotain muuta roskaa, joka paljastuu vaarattomaksi, joka kerta kun kaivan syke nousee, veri pakkaa kasvoihin ja meinaan vapista.
Mitähän tuota tuollekin asialle osaisi tehdä?