Halla-aho haluaa koko maan kiinni

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
”Halla-ahon mielestä hallitus pelkää virheitä ja kritiikkiä, ja siirtää sen takia vastuun koronaviruksen torjunnasta alueille.”

ja alueet päättää oman tilanteensa mukaan rajoituksista. Jos hallitus päättää, yhden alueen takia menis koko maa kiinni.
 
vierailija
En mä kerkiä mitään videota ruveta nyt tollottaan.
Ja osaan lukea vallan hyvin.
Opettele sä linkittään länkyttämisen sijaan.
Tästä voit alotta linkkien pyytelyn

 
heti kun alat vaatia rasseiltakin linkkejä.

ylempänä lainaus tekstistä
Näin tuon, Halla-aho penää parempaa johtajuutta. Ei siinä lue että haluaa sulkea koko maan.


Tästä voit alotta linkkien pyytelyn

Kysele ihan itse, en minä rupea sinulle linkkejä pyyteleen.
 
vierailija
Niinpä, kannatan ajatusta.

mut mielenkiinnosta kysyn miten reagoisit jos hallitus ilmottaisi et huomisesta alkaen sä et saa tehdä töitä?
Työpaikka menis kiinni, eikä tietoa koska sinne taas pääsis.
Riippuu ihan työn tekemisestä. Suuressa osassa työpaikkoja ihminen on ihan yhtä suojassa koronavirukselta kuin kotona, osassa paremmasskin. Pitää säilyttää vain turvaetäisyydet esim. omat työhuoneet ja välttää ryhmäytymistiloja mm. kahvihuoneita. Lähivuosina suositut ryhmätyötilat olivat paha virhe ja omia työhuoneita pitää jatkossa suosia.
 
vierailija
Riippuu ihan työn tekemisestä. Suuressa osassa työpaikkoja ihminen on ihan yhtä suojassa koronavirukselta kuin kotona, osassa paremmasskin. Pitää säilyttää vain turvaetäisyydet esim. omat työhuoneet ja välttää ryhmäytymistiloja mm. kahvihuoneita. Lähivuosina suositut ryhmätyötilat olivat paha virhe ja omia työhuoneita pitää jatkossa suosia.
Sitähän tässä ei kysytty.
 

Yhteistyössä