Hakupalvelun myyjä veti hetkeksi hiljaiseksi :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Mä en siis kertakaikkiaan kestä ja jaksa noita kauppiaita:mad:

Yhtä syöttöä ovat taas olleet keskeyttämässä päivää kaupaten nettiin hakupalveluihin osuuksia.

Mä kerroin tädille että mä just jatkoin mun yhtä ja ainutta soppariani (joka toimii vielä rehdisti jopa!)
Täti aloitti että mähän vaan parantaisin näkyvyyttäni ja mua haettais runsain määrin ja asiakkaita virtais sisään ovista ja ikkunoista ja aloitti litaniansa mun tiedoistani.

Mä en halua töitä:xmas: mä sanoin.

:O Kuului sellainen loksahdus vaan :D

Siis mä teen yksin täällä perähikiällä, enkä mä tahdo nytkään keritä tekeen kaikkea|O
Laita tähän nyt sit lisää vielä......

Kiittää ja kuittaa, kahvitauko ohitse, sopivasti marmatettu :D

Noi on ärsyttäviä. "Kun meidän kautta saisit niin ja niin paljon uusia asiakkaita" Aha, no hemmetti kun me ei palvella yksityisiä ja kun nykyisten kans on välillä helisemässä kun tuntuu et tarvis olla vielä yks auto&kuski lisää.

Noi on niin ärsyttäviä!!! "Että päivää, tarkistettaisiinko yrityksen tiedot että on ajan tasalla..."
Minä: "Mikään ei ole muuttunut 10 vuoteen ja nykyinen, ilmainen, näkyvyys riittää meille edelleen. Kiitos ja näkemiin."
Ei niitten kanssa kannata jäädä jaarittelemaan =)

Just tommosille soittelin Enirolta ja ette osaa yhtään arvostaa meidän työtä :D

Osaan mä tiettyyn rajaan saakka.

Mutta keittää yli kun kaikki alkaa päivittää tietojaan juur samaan aikaan.
JA kun aloitetaan että yrityksenne on ollut meidän palvelussamme mukana nyt niin ja niin kauan aikaa ja NYT pitäis tarkistaa tiedot.

No ei ole ollut- minun toimeksianostani siis.

Mä aina johonkin väliin puhelun alussa koetan saada sanottua että maksullisiin en ota osaa, ne mitä ilmaiseksi näkyy saa näkyä.

Tämmöisillä pikkufirmoilla mitä mullakin on, on se puskaradio osoittautunut niin pal tehokkaammaksi.
Ja siihen kun lisää blogin, kotisivut ja facebookin, on mun palettini kasassa.

"Kiitos, mutta jos haluamme teidän palveluanne, otamme kyllä itse yhteyttä. Hyvästi."

Ja jos yrittää jankata "Turha huokata molempien aikaa, ehkä seuraavalla puhelulla saatte uuden asiakkaan."

Yhteistyössä