Hajuvesistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tinna

Vieras
Haluaisin uuden hajuveden... Kuvauksien perusteella oon kiinnostunu Versacen crystal noirista ja c. Herreran 212sexystä. Haen jotain syksyistä, hieman mausteista, lämmintä ehkä vaniljaista, pehmeää, "seksikästä"... Onko jollain kokemuksia näistä? Muitakin saa suositella. Ite pääsen tuoksuttelemaan vasta ens vikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Britney Spears - Fantasy. On mielestäni semmoinen lämmin ja mausteinen tuoksu, aika eksoottinenkin :)

Onko tämä kuinka voimakas?

Haluaisin sellasen suht miedon kuitenkin, ei mitään "tyrmäävää" tai "tilaa vievää"

Alkuperäinen kirjoittaja Tinna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Britney Spears - Fantasy. On mielestäni semmoinen lämmin ja mausteinen tuoksu, aika eksoottinenkin :)

Onko tämä kuinka voimakas?

Haluaisin sellasen suht miedon kuitenkin, ei mitään "tyrmäävää" tai "tilaa vievää"

no tuota onhan se tieten aika voimakaskin, mutta eihän sitä ole tarkoitus litrakaupalla suihkutella :) Itse suihkautan kerran kaulalle ja hieron kaulalta ranteisiin ja pysyy koko päivän tuoksu. On myös riittoisa pullo

Itse asiassa mulle on kerran sanottukin baarissa, että tuoksun ihanalle eikä mulla silloin hajuvettä ollut. =) Mä olen muutenkin huono muistamaan sitä suihkaisua, mutta nyt tekis kuitenkin mieli joku tuoksu saada. Mulla on ennestään kaks hajuvettä se dkny vaaleenpunanen pallo ja guccin envy me.