HajuGallup!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

johnu

Jäsen
16.06.2006
216
0
16
Tuli ihan hassu jutun aihe mieleen; hajut :laugh:
Mutta ihan oikeesti, kun paljon puhutaan mauista, niin entäs ne hajut? Minusta ne ei ole ollenkaan sama asia. Ja siis nyt tämänhetkisen raskauden "hajut".

Siis: 1. Mikä haju/tuoksu yököttää, inhotta, oksettaa?

ja 2: Mikä haju/tuoksu on ihanaa?

Minulla,

1: koiran pieru muttei se itse läjä, oksennuksen haju saa oksentamaan, vanilja(sekä hajuvetenä että ruoka-aineena)

2: Vasta leikattu nurmikko, sade, dermosil deodorantti (hajuton) :)

Tässä nyt vain muutama. Lisäilen jos tulee hyviä mieleen!!

Hajuterveisin, Johnu :flower:

1. Ei oikeastaan mikään erikoinen yökötä...
2. Mä olen (taas) ihan hulluna kaikkien autotallien ja korjaamoiden rasvahajuille ja mustat tussit, ne oikein perinteiset merkkaustussit, ai että!!! Jos sais rasvamontussa istua ja haistella!! :ashamed:

Ykkönen on alkoholin haju toisen ihmisen hengityksessä. Siitä yökkään, näin käy kaupan kassallakin. Toisena eniten pahaa tekee tupakan haju, varsinkin sekin just ihmisessä, ei niinkään itse savu jos sitä nenään osuu.
Hajusteet on kanssa tosi pahoja, oikeestaan kaikki. Olen pari kuukautta sitten jo joutunu vaihtaan pesuaineet hajuttomiin ja viime viikolla kun vaihdoin petivaatteet niin ne olikin pinosta aika alhaalta ja pesty hajusteilla. Yökk..kun tuli yökkäys.
Tuosta kun paljon pyöräilen yhden autogrillin ohitte, niin siinä aina kans sit tulee yökkö, siitä rasvan kärystä kun sieltä leijaa.

Hyvältä tuoksuu keitetty peruna, se on ollu oikeestaan koko raskauden ajan ja sitä olenkin himoinnu koko ajan.

Yäk: lohi, bensa, tupakka
Nam: mansikka, valkoviini

Siis oikeesti mä käyn välillä pakastimella imppaamassa pakastemansikkapussia! ja nuuhkaisen seuralaisen viinilasia jos annetaan. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja johnu:
1. Mikä haju/tuoksu yököttää, inhotta, oksettaa?

2: Mikä haju/tuoksu on ihanaa?

1. Kun mies on syönyt jotain mausteista, niin siis hengitys silloin... / tupakka / jokin vessan raikastin, se mitä on suunnilleen kaikissa yleisissä vessoissa... :x

2. Uudet autonrenkaat... Haistan no jo pelkästään ohi ajavasta autosta...

mieheni oluentuoksuinen hengitys ei houkuttele, mut voi johtua kateudestakin kun ei voi itse juoda aina kun maistuis.
edellisessä raskaudessa kun olin töissä kaupassa niin kyllä ihmisten huono suuhygienia oksetti :x

ihania tuoksuja vastasahattu puu ja leikattu nurmikko

YÖK: tupakkaa polttanut ihminen, miesten suihkutettava dödö, salaatinkastikkeet (varsinkin valkosipuli), kalja, mausteisten ruokien lemu...

NAM :p : just leikattu nurmikko, nektariinit!! Puhtaat pyykit kun ne on kuivuneet, vihreät omenat, kesän tuoksu pihalla..

1. Yleensä sanotaan että hajuaisti herkistyy ja jotkut hajut yököttää, mutta mulla on ollu koko raskauden aikana "huono" hajuaisti, että ei oikeestaan mikään yökötä.
2. meidän autotalli tuoksuu aivan ihanalta, mutta paras on mullan haju! En tiiä haluanko mä haistaa, maistaa vai vaan tunnustella multaa... aika kummallistahan tuo on mutta onneks oon jo raskaus viikolla 40+6, ja maltan ehkä olla maistamatta vielä viikon! ;)

1. Miehen dödö. Miehen juuri syömä makkara, jossa on kai valkosipulia. (Itsekin kyllä pidän ja syön valkosipulia.) Joku meidän työpaikan siivoojan käyttämä pesuaine, jota oli käyttänyt tänä aamuna. Kuntosalin pukukopilla viereinen nainan söi, jotain mansikan hajuista palutusjuomaa. Yöks. Tankilla käydessä piti pää olla kokoajan käännettynä taka-yläviistoon. Bensan haju on kuvottava.

2. Tänä aamuna tuoksui ulkona ihanalle. Aamuyöstä oli satanut, ilma oli raikas ja kaikki luonnon tuoksut tuntuivat voimakkailta.

Siis: 1. Mikä haju/tuoksu yököttää, inhotta, oksettaa? Nyt raskaana ollessa grillimakkara :x ja "jääkaapin" haju.

ja 2: Mikä haju/tuoksu on ihanaa? Vesisateentuoksu

Yhteistyössä