Haistatteletteko toisillenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole tapana. En osaa sanoa onko joskus jotain lipsautuksia tullut, mutta noin yleisestiottaen ei. Ja toivon myös että sama linja pitää vaikka nyt vaikeampia aikoja elelläänkin.

Ehkä on lipsahtanut, kummaltakin joku 3 kertaa yhteensä siis ...
Aika enkelikultia ollaan siis - yhdessä yli 10 v.

Haistellaan toisiamme, kyllä :heart: :heart:

Vain itseäni

FJTlu1

Häh? Luulin että se on normaalia, vaikkei omassa kodissani sitä tehty. 10v yhdessä ja ehkä 10 kertaa kk haistatellaan kun meillä menee täysin hermot toisiimme. Silloin olemme niin vihaisia ettemme edes aina jaksa ajatella lasten läsnäoloa vaan paukutamme että haistahan sinä kuule vittu, oot niin idiootti että miten tuollaisia voikin olla olemassa jne. :( Nyt kyllä järkyttää lukea...miten olemme olleet näin lapsellisia ja mitähän lapsillemme jää käteen lapsuudestaan, ne riidat? Emme halua erota kuitenkaan. Nytkin on ollut viikko ihan okei.

Usein, mutta tapellessa ei koskaan.

Se on se meidän outo huumorintaju ja keskinäisen kehumisen kerho. Paskaa, milloin mitäkin paskaa, haistatellaan toisillemme lähes päivittäin, kun täällä kaiken paskan keskellä pyöritään.

Esimerkiksi:
Mä käyn aamulla ruokkimassa hevoset. Tulen sisään ja mies vasta heräilee kysyen puoliunessa, muistinko avata kanalan.
Saatan vastata ykskantaan, että "haist ny kananpaska". Joka tod.näk. tarkoittaa, että mun mielestä mies olisi voinut herätä jo 5min. aikaisemmin ja edes keittää mulle kahvia siitä hyvästä, että olen kerrankin muistanut hoitaa myös sen kanat.
Tosin se voi myös tarkoittaa, että olin kyllä ajatellut avata kanalan, mutta koko asia unohtui matkalla kohti tallia...

Me miehen kans aika paljo pelleillään ja monesti sillon tulee sanottua jotain tyyliin "haista sääki kakka" tms ei niin pahaa :D

Mutta tapellessa kyllä minä haistattelen ihan vittua... Tosin aika harvoin meidän riidat menee niin pitkälle että haistatella pitää. Lähinnä jos päissään tulee riitaa, tai mies on päissään. Eli harvoin!

No, meidän suhde ei muutenkaan se ruusuisin ole niin kyllä siihen mahtuu kaikenlaista. tuntuu että se haistattelu on sitä kevyintä osaa. oon välillä se saatanan ämmä jolla ei ole hevon vitun virkaa tässä maailmassa... joten tuohon verrattuna haista paska tuntuu kohteliaisuudelta.

Ihan ohi aiheen jäin miettimään miksi olet tuollaisessa suhteessa? Jos toiselle sanoo noin rumasti, on aito välittäminen ja kunnioittaminen todella kaukana... Taustoja tietämättä ajattelisin että jotakin muutosta itse hakisin tilanteessasi, joko suhteen korjaamista tai eroa... Voimia arkeesi!

No ei koskaan ja yhdessä ollaan oltu 6 vuotta. Leikillään saatetaan sanoa "haist kukkanen", mutta ei ikinä riidellessä tai tuon pahemmin. Oikeastaan me riidelläänkin tosi harvoin ja silloinkin yleensä hyvin rakentavasti, lähinnä väitellen jostain aiheesta. Lapsellista minusta tuollainen meuhuaminen, että toiselle haistatellaan ja solvataan. Mitä sillä saavutetaan? Jos on riita, eikös se pitäisi pyrkiä ratkaisemaan se riidan aihe, eikä aiheuttaa toiselle vaan pahaa mieltä ja saada asioita entistä enemmän solmuun...

Pakko myöntää, että olen hieman yllättynyt näitä lukiessani, miten "sivistyneesti" ihmiset tappeleekin.
Meillä kyllä lentelee ärräpäät ja sanotaan pahastikin kun tapellaan. Siitä on kuulkaas sivistyneisyys ja aikuisuus hyvinkin kaukana .. Mutta lopuksi kaikki aina sovitaan ja asiat päättyykin usein nauruun.
Ja yleensä se olen myös minä joka mouhuan. Mies kun on sellaista mallia, että ei se osaa tapella edes kunnolla- on hiljaa vaan enimmäkseen ( ARGHHHH! )

En koskaan ole haistatellut v*ttua. Jotenkin se on vain niin etovaa, eikö kukaan (nainen) mieti mitä oikeasti sanoo? OK, tuosta on tullut jonkinlainen kirosana, mutta silti...

Tosin tässä saattaa olla syynä se että isosiskoni (8v vanhempi) neuvoi/torui yläasteikäistä minua tyyliin "kiroile kuule niin paljon ku haluat, mutta v-sanaa ei fiksut naiset käytä!"

Mutta riidellessä kyllä tulee muuten kiroiltua aika paljon :D

En koskaan ole haistatellut v*ttua. Jotenkin se on vain niin etovaa, eikö kukaan (nainen) mieti mitä oikeasti sanoo? OK, tuosta on tullut jonkinlainen kirosana, mutta silti...

Tosin tässä saattaa olla syynä se että isosiskoni (8v vanhempi) neuvoi/torui yläasteikäistä minua tyyliin "kiroile kuule niin paljon ku haluat, mutta v-sanaa ei fiksut naiset käytä!"

Mutta riidellessä kyllä tulee muuten kiroiltua aika paljon :D

Minä kun en sitä sanaa osaa edes kirosanaksi mieltää, ennemminkin se kuulostaa lupaukselta :p

Minä haistattelen joskus. Mies ei oo tainnu koskaan mulle haistatella, ainakaan riidan yhteydessä. Se taas saattaa heittää kaukosäätimen seinään. Ei me noita pidetä edes pahana, normaalia riitelyä kun joskus riidellään (muutamia kertoja vuodessa). Enemmän meillä on sellaista kinastelua, johon ei sitten kuulu haistattelut eikä huutaminen eikä ovien tm paiskominen.

Ja minustakin on lähinnä epänormaalia jos ei koskaan riidellä mitenkään. Kuulostaa siltä että tilanteen tullessa yritetään välttää konfliktia viimeiseen saakka hampaita puristellen. Mun mielestä parisuhteessa pitää voida joskus suuttuakkin "turvallisesti", ilman että siitä sen kummempaa seuraa paitti pieni mökötys. Kuka nyt ei joskus suuttuisi?

[QUOTE="nainen";24038827]En muutenkaan haistattele ihmisille, enkä ole ikinä voinut tajuta esim teinityttöjä, jotka huorittelevat äitejään. Osasin mäkin kiukutella ja olla inhottava teini, mutten ikinä äitiäni haukkunut.[/QUOTE]

Mä kyllä haistattelin ja vittuilin äitilleni ihan kunnolla. Tosin se sen aina aloitti, mut kuitenkin...
Ja joo, joskus tulee puolin ja toisin tapellessa tiuskittua vähän mitä sattuu miehelle, niitä kyllä pyydellään sitten anteeksi.
Ja päivittäin tulee "haistateltua" tyyliin "haista nyt kukkasen puolikasta terälehteä", jos ukko alkaa muka hauskasti viisastelemaan :D

Yhteistyössä