Haistatteletteko toisillenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ollaan oltu yhdessä viitisentoista vuotta. Olen ehkä kerran tänä aikana tiuskaissut miehelleni et haista paska. En muista edes, mikä tilanne oli. Mutta vieläkin kaduttaa.

[QUOTE="vieras";24038778]Ollaan oltu yhdessä viitisentoista vuotta. Olen ehkä kerran tänä aikana tiuskaissut miehelleni et haista paska. En muista edes, mikä tilanne oli. Mutta vieläkin kaduttaa.[/QUOTE]

tui tui :)

...olen hiljaa kun tekis mieli haistattaa. Mies on KERRAN sanonut," etteihän sulla ole millä ajatella". Sen muistan aina vaik siitä aikaa onkin. Olen sanomatta, ettei toiselle tule samanlaista ikävää muistettavaa...

Ei, ei missään tilanteessa. En sano miehelle sellasta, mitä en tarkota, edes suutuksissani, ja mä oon meistä se tulisempi.
Mies ei ikinä sanoisi mulle myöskään mitään haistateltavaa, koska ei ajattele niin. (ts. meillä ei kai ole ollut tarvetta moiseen)

En muutenkaan haistattele ihmisille, enkä ole ikinä voinut tajuta esim teinityttöjä, jotka huorittelevat äitejään. Osasin mäkin kiukutella ja olla inhottava teini, mutten ikinä äitiäni haukkunut.

No, meidän suhde ei muutenkaan se ruusuisin ole niin kyllä siihen mahtuu kaikenlaista. tuntuu että se haistattelu on sitä kevyintä osaa. oon välillä se saatanan ämmä jolla ei ole hevon vitun virkaa tässä maailmassa... joten tuohon verrattuna haista paska tuntuu kohteliaisuudelta.

Onhan niitäkin tähän 11 vuoteen mahtunut, mutta saa kyllä tosi paha riita olla, eikä niitä onneksi ole kovin usein. Vitsillä ja naurun säestämänä saatetaan välillä toki myös haistatella, mutta se on ihan eri juttu.

Juu, tai minä, mutta sitten olen tosi vihainen jostain, yleensä todella turhasta jutusta. Tosi noloa kyllä myöntää, luulisi olevan vähän sivistyneempi ettei tarvis, mutta mieli myrskynä sitä ei aina ajattele. :(
Mieheni ei ole varmaan koskaan haistatellut minulle.

Todellakin. Sillon kun riidellään, mies ei YHTÄÄN ajattele mitä sanoo niin kyllä mulla menee hermo siihen ja sanon haistavittua ynnä muuta. :) Ja mun mielestä ei todellakaan oo mikään hyvän parisuhteen kriteeri se ettei ikinä riitele ja ettei ikinä sano pahasti. No ei toi mun mielestä ees oo kovin pahasti sanottu, pahasti sanomista olis se jos sanois esim. jotain henkilökohtaista siitä toisen persoonasta tms.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli

Yhteistyössä