Mitä teitte ensimmäisenä hääpäivänänne? Vinkkejä kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aNnAmI"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me ollaan joka hääpäivänä vietetty lähin viikonloppu/ yksi yö kahdestaan jossain hotellissa. Kylpylähotellissa loikoiltu, syöty hyvää ruokaa ja illalla käyty tanssimassa.
Ajateltiin silloin naimisiin mennessämme et tuo viikonloppu pyhitetän aina toisillemme kun ei näin useamman lapsen vanhempina tuota kahdenkeskeistä aikaa liiemmin ole. Tuo viikonloppu onkin ollu niitä harvoja viikonloppuja tähän mennessä mikä ollaan vuoden aikana oltu kaksistaan.

annoimme toisillemme lahjat. nukuimme pitkään ja iltapäivällä teimme herkullista ruokaa yhdessä. myöhemmin illalla katsoimme elokuvan ja söimme poppareita. todella hauskaa oli ja ikimuistoista. :)

Ekana hääpäivän vuosipäivänäni olin raskaana ja pahoinvoin 24/7. Oli armottoman kuuma kesä -99 ja kun ilta sitten tuli niin menimme ravintolaan syömään, kävimme terassilla (jossa minä join limsaa), ostimme säkillisen irtokarkkeja ja vuokrasimme videon (siihen aikaan oli vielä vhs:n kulta-aika) Ei ostettu lahjoja, mutta mies kävi omin käsin poimimassa mulle kukkia.

Mies osti miulle lahjaksi sormuksen,hän teki tuosta sormuksen ostamisesta perinteen.
Mie ostin riipuksen miehelle.Hääpäivää juhlitaan kahdestaan,ostetaan samaa kuohuviiniä mitä oli häissä,suklaata ja mansikoita ja kermavaahtoa.Nautitaan hyvästä ruuasta,herkuista ja toisistamme. :D
Joka vuosi juhlitaan näin hääpäivää,lauantaina oli kuudes ihana hääpäivä. :)

Viimeksi muokattu:
Kiitos ihanista vinkeistänne! Varasin samasta hotellista huoneen sekä lempiravintolastamme pöydän.
Jokin pieni lahja on siis ihan paikallaan =)

Samalla voisimme juhlia 10-vuotiskihlapäiväämme...nämä päivät kun ovat melkein vierekkäin.

Yhteistyössä