Häihin harmaa mekko?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei auttakkee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei auttakkee

Vieras
Voiko laittaa, mekko on juhlava olkaimeton. Ajattelin että voiko sen laittaa? Asusteilla eli laukulla ja koruilla laittaisin pirteätä pinkkiä tms väriä, sekä kengät jotkut muut kuin mustat. :D Toinen vaihtoehto samanlainen olkaimeton mustapohjainen mekko, jossa vaaleita isoja kukkia. Tuo harmaa houkuttelisi kun siihen pystyisi niin yhdistelemään jotain ihanaa väriä asusteilla. Voiko nykyään laittaa mitn noin "ankean" väristä häihin? :) Nim. häät tulossa nyt piiiiiitkästä aikaa.

Jos mekko on juhlamekko, toki voi laittaa. Mä olen ollut häissä, jossa morsian oli pukeutunut tummanharmaaseen pukuun ja nätti oli!

Itse olin juuri häissä mustassa mekossa, sitäkin sai piristettyä koruilla ja kengillä ja kirkossa tietty hartiat peittävällä huivilla.

Mun mielestä hyvä,laitat tosiaan jotkut räväkämmät kengät ja samansävyisen laukun ja hiuksiin esim joku kukkapanta samaa väriä myös.Jotkut makeet korut niin varmasti hyvä.

Harmaan kanssa sopii todella hyvin keltainen. Itse olin juuri harmaa mekko päällä häissä, minulla oli keltaisen sävyiset läpinäkyvät lasihelmet kaulassa ja ranteessa, keltainen kirjekuorilaukku ja beessit kengät!

Mulla on kesän häihin varattuna vaaleanharmaa mekko ja vaaleanpunaiset kengät. Molemmat ovat hiukan metallinhohtoisia. Hempeä huivi tai bolero olisi vielä kiva löytää.

Yhteistyössä