haha x2 :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TURHIS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TURHIS

Vieras
ensinnäkin mulla on yks tuttu joka leveilee aina liikunnallisuudellaan, käy lapissa hiihtämässä ja yks 100 kilsaa ei tunnu missään kun hän suksii meneen, juoksee ja lenkkeilee ja käy punttarilla ja on niiiiin kunnossa niiiiin kunnossa...
no, tänään soitin sille et lähe mun kaa koiralenkille, käveltiin vajaa 10km ja kaveri puuskutti keuhkojaan pihalle, oli ihan hikinen ja punanen ja mä en malttanu olla sanomatta et eiköhän mennä viel toinen kymppi? :D
se sit ihan nolona selitti et tarvii mennä kotiin tekeen iltapalaa..... ha :D
joo, vahingonilo paras ilo :D

ja hah numero kaksi osui omaan nilkkaan, poikkesin kauppaan ja kaupan oven tukki lauma teinejä. ihan kovana muijana menin kyynärpäätekniikalla sisälle ja sanoin että ei teillä sit parempaa paikkaa oo missä notkua, no ne siin jotain mulkoili ja pyöritteli silmiään. tulin ulos kaupasta ja ne tirsku siin jotain ja menin autoon. tulin kotiin ja huomasin et mun kovan muijan egossa oli pikkuriikkinen särö: sepalus auki xD hahahaha :D
mulla taitaa olla vähän heikko elämä kun oon nauranu täällä näille jutuille oikeesti :D

äsken tää mun lenkkikamu soitti hirveen selittelypuhelun miks puhisi ja puuskutti, oli syöny huonosti ja nukkunu huonosti ja oikeesti hänellä on hyvä kunto ja seliseliseli :D naurettavaa... anteeks vaan :D

Yhteistyössä