Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On muuten varmasta kaikkein turhin aloitus ikinä, mitä olen täällä palstalla koskaan tehnyt!
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26430924:Onnea turhasta aloituksesta!
Minä kirjottelen turhia viestejä, ja juon siideriä. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26430919::flower: Kaikilla meillä on nämä hetkemme...
No kiitos ideasta, taidanpa sihauttaa sidukan auki![]()
Näin on, ja täällä olen! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26430933:Sunhan pitikin tosiaan viettää iltaa palstalla! :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26430959:Mikä olut on kyseessä? Ja nyt tarkkana, vastauksesi perusteella voidaan tehdä mm. elämänhallintasi sujuvuuteen liittyviä päätelmiä...
Koff *odottaa analyysiä itsestään*
Koff *odottaa analyysiä itsestään*
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26430973:Semi juoppo. Pirkka ois täys deeku, ja joku Sandels ois hienostuneempaa.
Mäkin kävin ostaa muutaman olusen pieneen murheeseen kun kuulin että ystäväni mies kuoli aivoverenvuotoon kun kaatui viikolla ja löi päänsä asfalttiin :/
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26431010:Sandels osoittaa pyrkimystä hienostuneemman maun suuntaan, mutta ei vielä todista sen saavuttamisesta. Tiskivettähän se on lähinnä.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26430997:Minähän en näihin tavallisesti ryhdy, mutta jos nyt suoranainen pakko on jotain sanoa, niin helsinkiläisessä tai vantaalaisessa lähiössä asuva lähihoitaja tai parturi-kampaaja? Seuraa jääkiekkoa ja kuuntelee hard rockia?
![]()
Mikä siinä on että perjantai pitää aloittaa säännönmukaisesti oluella?
En tarkoita aloittajaa vaan yleensä, koska aika tavallistahan tuo taitaa olla :snotty: