Olet halpa ja hienostunut?Täällä hörpitään Sandelssia, eli hienostunut? Tosin se oli halvinta![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olet halpa ja hienostunut?Täällä hörpitään Sandelssia, eli hienostunut? Tosin se oli halvinta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26431308:Hyi, seksiä! Tosin, mä oon ollu lapissa. Kerran jopa 2kk putkeen! Mites ny sit, kumpaa kastia mä olen?
Sääliks käy tollasen nipottajan lapsia..
Oon juonut puolikkaan siiderin ja nyt jo olen juoppo?!
Mut toihan oli vitsi, eikö niin...?
Hahaha miun turhin avaus ikinä on poikinut enemmän kirjoituksia, kun mikään miun ketjuista ikinä
Kävimpä suihkussa, juu kerrostalossa ja tähän aikaan. Ja avasimpa toisen oluen :O
Mie lähen saunaan, juu rivitalossa![]()
No niin nyt oon jo melkein juonu ton sidukan... Kuuntelen samalla popedaa ja yritän tehdä huutikseen ilmoitusta mutta ei oikein tahdo noi kuvat latautua.
se johtuu siitä popedasta.
No se ei mitenkään voi johtua siitä!
Tekis mieli toistakin vaan kun ei oo.
Jos olut kelpaa nii mie tarjoon
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26430973:Semi juoppo. Pirkka ois täys deeku, ja joku Sandels ois hienostuneempaa.
Juu, kelpaa. Kiitos :flower: !
Täällä hörpitään Sandelssia, eli hienostunut? Tosin se oli halvinta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jhuoppohan mihnä ohlen hik;26431983:Kaipaan myös analyysia omasta oluesta, Carlsberg
Ja mitä teko jeesuksiin tulee niin ehkä teidän kannattaa ottaa yksi naukku joskus viikonloppuna sen antabuksen sijaan
Tämä juoppo menee kohta nukkumaan täysin raittiin miehensä viereen,
toivotavasti huolii minut kun join jopa 3 olutta :/ kun huomisia juhlia valmistelin.