S
säpäle harmaana
Vieras
Minä tiedän esimerkiksi pari työtöntä, jotka käyvät kirjastossa käyttämässä nettiä ja lukemassa päivän lehdet. Luulisi, että työnhaku heidän kohdallaan hankaloituisi hitusen, jos ei olisi kirjastoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eiks tolla rahalla ois rakentanu sen lastensairaalan?
vitun ääliöt!
pitää olla päässä pahasti vikaa jos kirjastoa pitää tärkeänä tänäpäivänä.
kaikki tarpeellinen tieto löytyy netistä ja koulusta,joka muuta väittää voi hyvin hirttää ittensä.
vitun ääliöt!
pitää olla päässä pahasti vikaa jos kirjastoa pitää tärkeänä tänäpäivänä.
kaikki tarpeellinen tieto löytyy netistä ja koulusta,joka muuta väittää voi hyvin hirttää ittensä.
Jos halutaan taata kaikille suomalaisille -siis köyhillekin- mahdollisuus lukea, on kirjasto ehdoton. Muualla kirjat maksavat aina jotain.
Mulle tuottaa todella vaikeuksia ymmärtää, millaista elämää on elänyt ihminen, joka ei ymmärrä kirjaston arvoa. Olen hämmentynyt. Lähes sanaton.
sinähän se olet tyypillinen minä minä persoona,kirjasto mulle ja heti, maksoi mitä maksoi!
koska minä arvostan kirjastoa niin MINÄ olen paras ja viisas.
Hyi hitto että olet Ällöttävä ihminen!
Sulla on luetun ymmärtäminen ilmeisen heikkoa. Suosittelen vilpittömästi lukemista. Aloita vaikka Aku Ankoilla.
niinpä niin,heti lyödään leikiksi kun jäädään alakynteen.
Uudet akkarit on arsesta eikä noita vanhoja ole säästössä kuin pari hassua![]()
niinpä niin,heti lyödään leikiksi kun jäädään alakynteen.
Uudet akkarit on arsesta eikä noita vanhoja ole säästössä kuin pari hassua![]()
Mee lainaan kirjastosta niitä vanhoja![]()
vitut!
en ole niin köyhä!
Sivistää? Miksi sitten Suomessa niin moni uskoo näkymättömään taivan ukkoon?
Miksi niin moni vastustaa rokotuksia?
Miksi niin moni luulee että Suomi voitti talvisodan ja jatkosodan?
Miksi niin moni käyttää homeopatiaa vaikka sen tiedetään olevan pelkkää vettä?
Näitä voi jatkaa vaikka miten paljon.
Joten se sivistyksesi ei ole oikein toiminut
Alkuperäinen kirjoittaja en tykkää;30624301:Ainahan sellainen on provo joka on eri mieltä jostain teidän kanssa. Selvä enemmistö on vaan mun kanssa samaa mieltä ja jos siitä äänestettäisiin helsingissä niin mun puoli voittaisi ihan varmasti. Eli te ootte provoja. Mulla on aina ollut mahdollisuus käydä kirjastossa halutessani muttei kiinnosta eikä kiinnosta niitäkään joiden kanssa olen tekemisissä. Turhin palvelu mitä on ja paljon tärkeemmistä vähennetään ja vähennetään mutta johonkin kirjastoon riittää aina rahaa ja vaikka kuinka paljon. Tostakin 100 miljoonasta vois jakaa joka puolelle miljoona kertaa tärkeempiin juttuihin. Mun mielestä tää on ihan käsittämätön päätös ja jois kävisitte joskus ulkonakin niin tajuisitte että sitä vastustetaan ja paljon. Se kirjasto varmaan kaikki pitääkin hengissä ja vähentää köyhyyttä ja parastaa sairaat ym ym. Lista on vaikka kuinka pitkä ja pitää olla kamalan itsekäs että haluaa tälläsen kirjaston vaan sen takia että lukee.