Hävittämäsi/kadottamasi asia tai esine mikä on eniten vit**tannut?

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Viblsp
Muutossa hävisi mm. yksi ihana tuulikello. Se harmittaa vieläkin. Ja tulee mietittyä, mitä muuta on kadonnut ja että onko ne nyt sitten muuttomiesten kodissa, vai tippuiko tielle vai jäikö vahingossa vanhaan kotiin.
 
Muutossa hävisi jätesäkillinen tavaraa. :( Meni roskiin roskasäkkien mukana..
Siellä oli mm. 7 paria käyttämättömiä esikoisen tennareita+ parit muut hyvät kengät.
Kenkälaatikko johon olin jemmannut esikoisen pieneksi jääneet ihanuudet mm. Marimekon paitoja *3, Benettonin silkkihousut+kietaisuneule, nahkatossut, yms.
:/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Muutossa hävisi jätesäkillinen tavaraa. :( Meni roskiin roskasäkkien mukana..
Siellä oli mm. 7 paria käyttämättömiä esikoisen tennareita+ parit muut hyvät kengät.
Kenkälaatikko johon olin jemmannut esikoisen pieneksi jääneet ihanuudet mm. Marimekon paitoja *3, Benettonin silkkihousut+kietaisuneule, nahkatossut, yms.
:/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/
Voi nyt minuakin rupesi puolestasi harmittamaan.
 
Jätesäkillinen lastenvaatteita :'(

Mä oikeesti ITKIN tätä asiaa viikon...ja vieläkin v*tuttaa.

Oltiin tehty suursiivousta...yhteen jätesäkkiin roskat ja toiseen liian pieneksi käynet lastenvaatteet. Roudasin sitten sen jättipainavan säkin viimeisiä voimiani käyttäen roskiin ja olin NIIN ylpeä itsestäni, oikein hehkutin miehelle, kun se tuli kotiin.

Jatkettiin siivousta seuraavana päivänä ja kun olin viemässä lastenvaatetta siihen säkkiin, totesin sen olevan roskasäkki ja näinollen lastenvaatesäkki oli roskissa. Ei auttanut itkut markkinoilla, vaikka säkkiä metsästin, kaatopaikalle/poltettavaksi se oli jo mennyt. Sinne meni Ellen lakkatakki, jota niin rakastin ja kaikki muut ihanuudet, joita olin säästänyt liki 5 vuotta.

Nyt jo jotenkuten päässyt asian yli, joskin v*tuttaa varmasti lopun elämääni.
 
tällä hetkellä se on kaulakoru jossa oli kolme sydäntä nipussa ja nippuja ainakin kolme ja keskellä yksi iso sydän. koru sinällään oli kultaus kulahtanut jne mutta sen sain veljeltä joskus ja muistaisin sen joskus 3kk sitten heittäneeni roskiin kun oli jo kamalan näkönen.
ei sillä muuta arvoa ole mutta sain sen veljeltäni joka kuoli kk sitten
 
v.2006 lomareissulla huoneen siivooja päätti ottaa "parempaan" käyttöön kenkäni. Eikai siinä muuten, mutta kun kengät oli 250? maksaneet, juuri minun jaloilleni erikoismuotoillut kengät, joita olin ehtinyt käyttää vasta pari kuukautta.
Mietinpä vaan edelleen, että mitä ihmettä tuo siivoja tekee kengillä, jotka hänelle todennäköisesti vain aiheuttaa vaivoja! Jalkaspesialisti kun teki pohjalliset muotin avulla minun "eriparia" oleville jaloilleni...
 

Yhteistyössä