Päivän paras
Älä sotke minua sinun tietämättömyyteen, pidä vaan tittelis ihan omana.No ainakin viimestään nyt, yhdessä sinun kanssa!
Älä sotke minua sinun tietämättömyyteen, pidä vaan tittelis ihan omana.No ainakin viimestään nyt, yhdessä sinun kanssa!
No annappa tulla tietoviisas joku mahtava lausunto, väitteelles jonka perustat mihin?!Alkuperäinen kirjoittaja Päivän paras;25805850:Älä sotke minua sinun tietämättömyyteen, pidä vaan tittelis ihan omana.
Niin tietävätkin, tarvinneeko vastata?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25805834:Hän kysyi sinulta.
Oletan että kaikki tietävät vastauksen aivan mainiosti.
Eiköhän ne valiokuntien kokouspalkkiot kuulu kansanedustajan peruspalkkaan. Ketjussa huomaan uutenkin, että palstalaiset eivät kovinkaan paljon tiedä asioista, mutta hirveästi on mielipiteitä ja kannanottoja.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25805738:No matkakulut ovat mielstäni suurimmalta osalta ok. Työhön kuuluu paljon liikkumista paikasta toiseen ym. Kyllähän monella "taviksellakin" on työsuhdeauto ja matkakorvaukset juoksevat haipakkaan.
Se mistä voisin nipistää, niin valiokuntien kokouspalkkoista sun muusta sellaisesta. Ja ei se pieni verotuskaan pahastaolisi. Mutta peruspalkka ei mielestäni ole tyhön nähden liian suuri.
Juu, mutta myönnä jo sinäkin, että kansaedustajien palkat on liian korkeat.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25805810:Kyllähän näitä "Pikkaraisiakin" joukosta löytyy. Äänestäjien on vain osattava erotellä jyvät akanoista.
En ole mitään väittänyt, totesin vaan sinun olevan vähän pihalla talousasioista ja se perustuu viestiesi lukemiseen ja niiden ymmärtämiseen.No annappa tulla tietoviisas joku mahtava lausunto, väitteelles jonka perustat mihin?!
Kaiken maailman hakkaraiset ja pikkaraiset äänestää kansa sinne eduskuntaan, ikävä kyllä. Kansanedustajine palkat eivät ole minusta riistäytyneet minnekään. Itse ansaitsen suurin piirtein saman kuukaudessa kuin kansanedustaja, enkä pidä kummankaan palkkaa vääränä tehtäviin nähden.En minä niin väittäny. Sanoin että sitä varmimmin se houkuttelee niitä rahanahneita leikkimään poliitikkoa. Kaikenmaailman hakkaraista ja pikkaraista pulpahtelee eduskuntaan.
Kyllä jokainen voi rehellisesti myöntää, että kansanedustajien palkat on riistäytyneet käsistä jo ajat sitten.
Enkä myönnä :stick:Juu, mutta myönnä jo sinäkin, että kansaedustajien palkat on liian korkeat.
Kiitos kansanedustajien oien päätösten verotuksen progressio meillä huolehtii siitä, että bruttopalkka on aivan eri asia kuin nettopalkka. Myös kansanedustajien kohdalla.Juu, mutta myönnä jo sinäkin, että kansaedustajien palkat on liian korkeat.
Eli sulla on siis ymmärryksessä vikaa! Hyvä että selvisi tämäkin asia!!Alkuperäinen kirjoittaja Päivän paras;25805896:En ole mitään väittänyt, totesin vaan sinun olevan vähän pihalla talousasioista ja se perustuu viestiesi lukemiseen ja niiden ymmärtämiseen.
Idiootti! :stick:Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25805935:Enkä myönnä :stick:
Minä olen siinä käsityksessä, että kansanedustajat maksavat veroa. Ministerin ja presidentin palkkioista ei mene veroa.... olenko nyt ihan pihalla? Valaiskaa asiasta paremmin tietävätAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25805970:Nämä vaan edelleen luulee, että kansanadustajat eivät maksa veroja.
Ite oot :snotty:Idiootti! :stick:
Sinä se jaksat sävähdyttää, ressukka niin tosissaan selittää jotain mistä ei tajua mitään.Eli sulla on siis ymmärryksessä vikaa! Hyvä että selvisi tämäkin asia!!
p.s toivottavasti ymmärsit!
Minusta ei. Olen seurannut vuosia vierestä kansanedustajan työtä enkä ikimaailmassa suostuisi olemaan 24/7 käytettävissä, julkisessa työssä jossa paskaa sataa niskaan ettei tosikaan. Ette uskokaan millaista häirintää kansanedustajat kokee. Ja ei, sitä ei voi perustella sillä että itsepä ovat valinneet. Kyllä jokaisella on oikeus koskemattomuuteen ja turvallisuuteen.Juu, mutta myönnä jo sinäkin, että kansaedustajien palkat on liian korkeat.
Hyvä että sinä tiedät aiheesta, sääli vain kun itsekkäänä ihmisenä et halua jakaa tieosi muille.. :|Alkuperäinen kirjoittaja Päivän paras;25806051:Sinä se jaksat sävähdyttää, ressukka niin tosissaan selittää jotain mistä ei tajua mitään.
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25806025:Ite oot :snotty:
Joo, leikataan pari tonnia kaikilta suurituloisilta ja annetaan köyhille :saint:Palkkaa voisi huoletta leikata parilla tonnilla, ja se olisi silti hyvä.
Et vastannut mulle?Jos ei mitään muuta hyvää tässä ketjussa ole, niin ainakin se että köyhä VERONMAKSAJA saa halpaa huvia vapaapäiväänsä, jatkakaa!!
opcorn: