En tiedä osasinko nyt tehdä tätä ollenkaan oikein. Toivottavasti kuva teille avautuu.
Mitä mieltä raati on? Näättekö viivoissa väriä? Testiajalla kuva otettu. Tiedän toki, että kyseessä ei markkinoiden luotettavimmat testit mutta kaapinpohjalla ei tänään muita ollu ja kauppaan en vielä tänään pääse. Viimeistään parin päivän päästä toki myös testaan uudelleen.
Tilanne on vaan todella outo; en bongannut ovulaatiota yrityksestä huolimatta enkä muista enää minä päivinä seksiä on ollut, koska toivo koko kierron suhteen oli niin nollissa monesta syystä. Mulla myös alkoi menkat ajallaan, tai niin luulin. Ne olikin hyvin niukat ja lyhyet; vain parin päivän ajan tuli vähäistä vuotoa jonka kanssa olisin pärjänny pikkuhousunsuojalla. Jos ei menkkoja nyt lasketa niin menossa olisi kp 29/26-28.
Tulen hulluksi täällä yksin miettiessä ja vaikkei kukaan täällä pysty sanomaankaan että oonko nyt raskaana vai en nii kaipailen muiden kokemuksia vastaavasta tilanteesta tai ihan vaan useampia silmäpareja tiirailemaan näitä minun kanssa.