Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Babynumbertwo?

En tiedä osasinko nyt tehdä tätä ollenkaan oikein. Toivottavasti kuva teille avautuu.

Mitä mieltä raati on? Näättekö viivoissa väriä? Testiajalla kuva otettu. Tiedän toki, että kyseessä ei markkinoiden luotettavimmat testit mutta kaapinpohjalla ei tänään muita ollu ja kauppaan en vielä tänään pääse. Viimeistään parin päivän päästä toki myös testaan uudelleen.

Tilanne on vaan todella outo; en bongannut ovulaatiota yrityksestä huolimatta enkä muista enää minä päivinä seksiä on ollut, koska toivo koko kierron suhteen oli niin nollissa monesta syystä. Mulla myös alkoi menkat ajallaan, tai niin luulin. Ne olikin hyvin niukat ja lyhyet; vain parin päivän ajan tuli vähäistä vuotoa jonka kanssa olisin pärjänny pikkuhousunsuojalla. Jos ei menkkoja nyt lasketa niin menossa olisi kp 29/26-28.

Tulen hulluksi täällä yksin miettiessä ja vaikkei kukaan täällä pysty sanomaankaan että oonko nyt raskaana vai en nii kaipailen muiden kokemuksia vastaavasta tilanteesta tai ihan vaan useampia silmäpareja tiirailemaan näitä minun kanssa. :D
 
vierailija

En tiedä osasinko nyt tehdä tätä ollenkaan oikein. Toivottavasti kuva teille avautuu.

Mitä mieltä raati on? Näättekö viivoissa väriä? Testiajalla kuva otettu. Tiedän toki, että kyseessä ei markkinoiden luotettavimmat testit mutta kaapinpohjalla ei tänään muita ollu ja kauppaan en vielä tänään pääse. Viimeistään parin päivän päästä toki myös testaan uudelleen.

Tilanne on vaan todella outo; en bongannut ovulaatiota yrityksestä huolimatta enkä muista enää minä päivinä seksiä on ollut, koska toivo koko kierron suhteen oli niin nollissa monesta syystä. Mulla myös alkoi menkat ajallaan, tai niin luulin. Ne olikin hyvin niukat ja lyhyet; vain parin päivän ajan tuli vähäistä vuotoa jonka kanssa olisin pärjänny pikkuhousunsuojalla. Jos ei menkkoja nyt lasketa niin menossa olisi kp 29/26-28.

Tulen hulluksi täällä yksin miettiessä ja vaikkei kukaan täällä pysty sanomaankaan että oonko nyt raskaana vai en nii kaipailen muiden kokemuksia vastaavasta tilanteesta tai ihan vaan useampia silmäpareja tiirailemaan näitä minun kanssa.
Näyttäisi kyllä vahvasti Plussalta, mutta varmista vielä digillä!
 
vierailija

En tiedä osasinko nyt tehdä tätä ollenkaan oikein. Toivottavasti kuva teille avautuu.

Mitä mieltä raati on? Näättekö viivoissa väriä? Testiajalla kuva otettu. Tiedän toki, että kyseessä ei markkinoiden luotettavimmat testit mutta kaapinpohjalla ei tänään muita ollu ja kauppaan en vielä tänään pääse. Viimeistään parin päivän päästä toki myös testaan uudelleen.

Tilanne on vaan todella outo; en bongannut ovulaatiota yrityksestä huolimatta enkä muista enää minä päivinä seksiä on ollut, koska toivo koko kierron suhteen oli niin nollissa monesta syystä. Mulla myös alkoi menkat ajallaan, tai niin luulin. Ne olikin hyvin niukat ja lyhyet; vain parin päivän ajan tuli vähäistä vuotoa jonka kanssa olisin pärjänny pikkuhousunsuojalla. Jos ei menkkoja nyt lasketa niin menossa olisi kp 29/26-28.

Tulen hulluksi täällä yksin miettiessä ja vaikkei kukaan täällä pysty sanomaankaan että oonko nyt raskaana vai en nii kaipailen muiden kokemuksia vastaavasta tilanteesta tai ihan vaan useampia silmäpareja tiirailemaan näitä minun kanssa.
Ihan selvät plussat, onnea hurjasti!
 
vierailija
Tässäpä oma testikuvani, joko se on aika räikeä viivanpaikka tai sitten hailakka haamuviiva. Jaksais pari päivää odotella niin asia selviää. Tekeekö rfsu testit usein viivanpaikkaa? Nyt dpo 11.

https://1.bp.blogspot.com/-ljHxduXugvk/YWQJiv_RcNI/AAAAAAAAKR0/2V7gS2ohpvoO2dhqBOTWPDvuA1R_DcIzQCLcBGAsYHQ/s2048/IMG_20211011_123824__01.jpg
Kyllä tekee, valitettavasti. Kuvassasi en näe kyllä mitään, mutta rfsulla tulee ihan selviä punaisia viivoja ilman raskautta.
Testaa ihmeessä muulla testillä!
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Löysin vanhan rfsu testin kuvan, siinä olevan testin tein viime raskauden aivan alussa, dpo 10-11. Eipä tuossakaan juuri mitään näy mutta seuraavana päivänä sain Clearbluella selvän plussan. Pakko kai se on jaksaa odottaa tai ostaa uus testi 😅

Muokkaus... Linkki ei toimi tässä, höh...
 
vierailija
Babynumbertwo?
Kiitos vastauksista! Alkoi jännittää nyt vielä enemmän kun kerta muutkin näkee noissa muuta kun pelkkää viivanpaikkaa. En voi olla miettimättä kaikkia ikäviä vaihtoehtoja että miksi viivat on noin hailakat tässä kohtaa mut koitan vaan toivoa että kyse olis myöhäisestä ovulaatiosta ja sitä kautta viikkoja olis vähemmän mitä menkoista laskettuna.

@Lukka Näen kyllä viivan sun testissä mutta puhelimennäyttö ei anna siihen väriä. Kannattanee sunkin vaan kokeilla toisella testillä lähipäivinä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Toi on mun mielestä kyllä plussa, onko vahvistunut viiva, ootko testannut vielä uudestaan?
Tämä on eka testi.. testaan taas uudelleen joku päivä. Ja voi olla että ihan samalla testilläkin.. 😄 saa vierailija murista ihan rauhassa 😄 Kiitti sulle Lukka ♡ meitä on moneen junaan... itsellä loppuu testailut muutaman kk päästä kun ikä alkaa tulla vastaan vauva haaveissa... niin nyt otan vielä ilon irti testailussa..tärppää tai ei...on viivanpaikkaa, haamua, mitä vaan...
 
  • Rakkaus
Reactions: Lukka
Lähinnä kun ennenkin saanut näillä viivaa olematta raskaana..


En ymmärrä miksi se taas sinulla ottaa niin kovasti tunteisiin.. ja tuleppa nimimerkillä kommentoimaan... en jatka enää aiheesta. Jaksa vääntää turhasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
vierailija
Tämä on eka testi.. testaan taas uudelleen joku päivä. Ja voi olla että ihan samalla testilläkin.. saa vierailija murista ihan rauhassa Kiitti sulle Lukka ♡ meitä on moneen junaan... itsellä loppuu testailut muutaman kk päästä kun ikä alkaa tulla vastaan vauva haaveissa... niin nyt otan vielä ilon irti testailussa..tärppää tai ei...on viivanpaikkaa, haamua, mitä vaan...
Kyllä tuo plussalta näyttää. Etkä sä ole viime aikoina laittanut mitään testi kuvia. Testaa parin päivän päästä uudestaan. Jos olisi silloin kunnon viivat
 
  • Tykkää
Reactions: Samppa40
Tämä on eka testi.. testaan taas uudelleen joku päivä. Ja voi olla että ihan samalla testilläkin.. saa vierailija murista ihan rauhassa Kiitti sulle Lukka ♡ meitä on moneen junaan... itsellä loppuu testailut muutaman kk päästä kun ikä alkaa tulla vastaan vauva haaveissa... niin nyt otan vielä ilon irti testailussa..tärppää tai ei...on viivanpaikkaa, haamua, mitä vaan...
Todella toivon että saat vielä vauvan ♥ Tule kertomaan miten kävi!
 
  • Rakkaus
Reactions: Samppa40
vierailija

Yhteistyössä