Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Täällä dpo 9 ja ihan minuutissa tuli näkyviin viiva Ei tarvinnut arvailla ja pyöritellä vaan se oli siinä ihan selkeästi testiajalla


Näistä rfsu testeistä on niin paljon puhuttu ja itsekin saanut turhia viivoja ja tälläkin kertaa ei oikein hyvää sanottavaa. Testi on livenä parempi ja näkyy punaista ja viivaa, mutta on kyllä niin epäselvä lupaukseltaan kun sanotaan, että kuusi päivää aikaisemmin ja viivan voisi tulkita myös viivanpaikaksi, sillä erolla että tuossa on väriä livenä, mutta vahvuus oli samaa luokkaa kuin niillä harmailla viivanpaikoilla mitä tuskailin. Tämä tehty samasta näytteestä kuin clearblue plus. Joten ei vieläkään jatkoon.

Onnittelut plussasta! <3
On kyllä huima ero testituloksissa cb:n ja rfsu:n välillä..
 
Maria91
Täällä ois jännitystä ilmassa kp 25/30 ja dpo 6. Mulla on ollut terolutit käytössä edelliset 3kk kuukautisten säännöllistämiseksi. Nyt ensimmäinen kierto ilman. Taustalla myös pco :/.
Oviksen sain hyvin tikutettua ja vielä varmistus cb digitaalisella ovistesti llä. Harmi kun reissun takia ovista edeltävinä päivänä ei päästy pupuilemaan, mutta ovispäivänä ja jälkimmäisiä päivinä kyllä.

Oireita nyt on jo vaikka mitä, mutta luulen niiden johtuvan vaan kovasta toiveesta olla raskaana. Kaikki alavatsan jomottelut tod. näk. johtuu vaan lähestyvistä menkoista.. Samanlaisia oireita ollut negakierroissakin. Pessimisti ei pety :D.
Voi kun pääsis jo testaamaan! (kerran testasin kyllä jo vanhana himotestaajana :D)
 
Täällä menossa kp 26/30, dpo 7. Hätäilijänä testasin ja tietenkin puhdasta negaa näytti.
Tänään ollut täysin oireeton päivä paitsi aamulla kahdella vessareissulla tuli kellertävää ovislimamaista vuotoa.
Eilen aamupäivällä vatsakipukohtaus, johon liittyi myös et vatsa oli aivan sekaisin..
Miten mä jaksan olla vielä monta päivää testaamatta!
 
Täällä menossa kp 26/30, dpo 7. Hätäilijänä testasin ja tietenkin puhdasta negaa näytti.
Tänään ollut täysin oireeton päivä paitsi aamulla kahdella vessareissulla tuli kellertävää ovislimamaista vuotoa.
Eilen aamupäivällä vatsakipukohtaus, johon liittyi myös et vatsa oli aivan sekaisin..
Miten mä jaksan olla vielä monta päivää testaamatta!
Mä oon alottan aina dpo 7, turhaahan se on... Dpo 8 sain jo megahaamun... Dpo 9 selvästi näkyvän.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria91
Mä oon alottan aina dpo 7, turhaahan se on... Dpo 8 sain jo megahaamun... Dpo 9 selvästi näkyvän.
Jotenki on sellanen olo et haluis suojella itseensä pettymykseltä, kun turhan aikaseen testailee. Samalla sit kuitenki aika vahva tunne et nyt tulis plussa.. Mieli kyllä on tässä hommassa huijannut kerran jos toisenkin.
Jos vaikka to-pe testais uudelleen:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
vierailija
Hei tulkaahan kertomaan mitä mieltä ovistestistä! Tulossa, mennytvai häh

Tän tein tänään klo 13 https://ibb.co/2gW4Dp5

Ja tämä oli eilen klo 11 https://ibb.co/PDnwSZ8

Oispa ihana saada ekaa kertaa 1,5v yrittämisen aikana ovis kiinni
Ei oikein voi sanoa mitään. Joillakil vahvistuu ja haalistuu kunnes lopulta tulee plussa. Toisilla vasta ihan oviksen lähellä tulee viivaa. Myös oviksen jälkeen voi viivat vahvistuq ja haalistua miten sattuu.
 
vierailija
Ei oikein voi sanoa mitään. Joillakil vahvistuu ja haalistuu kunnes lopulta tulee plussa. Toisilla vasta ihan oviksen lähellä tulee viivaa. Myös oviksen jälkeen voi viivat vahvistuq ja haalistua miten sattuu.
Pitää sit vaan toivoa, että tänään tai huomenna aamulla olis vahva viiva :) Mulla siis epäsäännölliset menkat ja anovuloimattomuus, joten en vielä tiiä miten ovis mulla käyttäytyy :)
 
Minulla ei jostain syystä enää aukea aijaa.com, mutta halvoillakaan liuskoilla en ole saanut edes niitä viivanpaikkoja näkyviin, ei oo kovin hyvä näkö kyllä heh. Rfsu liuskoillakaan en ole saanut kuin oikean plussan sitten kun raskaus oli alkanut.
 
Mami5x
Cb plus on ollut kyllä hyvä mulla. Rfsu herkkä testi antoi tuolloin dpo 9 niin huonon viivan, että sitä olisi voinut luulla viivanpaikaksi. Eli kyllä varmaan on kysymyksessä hyvä testi myös :) laitan sen rfsu alas kuvana ja tehty samasta näytteestä dpo 9 aamulla kuin cb plus

Rfsu dpo 9
 
Kumpi Clearbluen testeistä on herkempi: viikkonäytöllinen digi vai tuo ei-digitaalinen plussatesti?

Viikkodigi: "Laboratoriotesteissä 98 % raskaana-tuloksista havaittiin päivä ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, 97 % havaittiin kaksi päivää ennen, 90 % kolme päivää ennen ja 65 % neljä päivää ennen. "

Ei-digiplussa: "Laboratoriotesteissä raskaus tunnistettiin seuraavasti: 87 prosentin varmuudella yksi päivä ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää, 84 prosentin varmuudella kaksi päivää ennen, 74 prosentin varmuudella kolme päivää ennen ja 53 prosentin varmuudella neljä päivää ennen."

Oon jotenkin kuvitellut, että tuo ei-digitaalinen plussatesti olisi tuota viikkodigiä tarkempi :eek:
 

Yhteistyössä