Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Onko kellekään käyny pregcheck liuskan kanssa niin että näkyy vaan kaksi tasavahvaa, hyvin haaleaa viivaa? Kontrolliviivakin siis haalea
Tein ihan ohjeen mukaan, ja olen aina käyttänyt kyseisiä testejä ja pitänyt niitä luotettavina
 
vierailija
Hei!
Osaako täällä viisaammat vastata. Sain eilen testiin ovisplussan 23 aikaa illalla, onko eilinen siis dpo 0? Ja tänää. Dpo 1 jne..?
Ennen ovista ei talletteluja, mutta periaatteessa eikö oo ihan mahdollista et eilisen illan ja tän aamun peitonheilutus olis riittävää
 
vierailija
Hei!
Osaako täällä viisaammat vastata. Sain eilen testiin ovisplussan 23 aikaa illalla, onko eilinen siis dpo 0? Ja tänää. Dpo 1 jne..?
Ennen ovista ei talletteluja, mutta periaatteessa eikö oo ihan mahdollista et eilisen illan ja tän aamun peitonheilutus olis riittävää
Ovisplussa on dpo - 1 joten sulla on tänään dpo 0,eli laskennallisesti ovulaatio.
Ja näihin päiviin ajoitettu yhdyntähän on optimaalinen.
Pelkkö peittojen heilutus ei riitä :D
 
kierto sekaisin
Miltä tämä näyttää?

Edelliset menkat tulivat melkein viikon liian aikaisin, olivat omituiset. Normaalisti säännöllinen 28 päiväinen kierto ollut. Niistä on nyt 2 vkoa aikaa ja testi näyttää tältä. Nippailua, jatkuvasti pissalla ravaamista ja lievästi outoja makuyhdistelmiä tekee mieli syödä.
 
Kuinka helposti ihmisillä RFSU:n perus kaupan tikkutesti on näyttänyt VÄÄRÄÄ plussaa/haamua?

Mulla tänään todella yllärinä testi näytti haaleaa plussaa. Näkyy, mutta on silti haalea. :unsure:

Edit/ No nyt katselinkin keskustelua taakse päin. Hitsin RFSU.. :sneaky: Ei viitsis mitään kallista testiä ostaa turhaan, mutta kai se on pakko, että saa mielenrauhan.
 
Viimeksi muokattu:
Kuinka helposti ihmisillä RFSU:n perus kaupan tikkutesti on näyttänyt VÄÄRÄÄ plussaa/haamua?

Mulla tänään todella yllärinä testi näytti haaleaa plussaa. Näkyy, mutta on silti haalea. :unsure:

Edit/ No nyt katselinkin keskustelua taakse päin. Hitsin RFSU.. :sneaky: Ei viitsis mitään kallista testiä ostaa turhaan, mutta kai se on pakko, että saa mielenrauhan.
Minulla tämä testi ei ole antanut väärää plussaa. Kovin montaa en tosin ole tehnyt. Dpo14 tässä raskaudessa tein ekan testin tuolla, ja selkeä oli. En saa aijaan kuvaa auki, mutta pikkukuvassakin näyttää todella selkeältä minusta. Että plussa ois! :)
 
vierailija
Kuinka helposti ihmisillä RFSU:n perus kaupan tikkutesti on näyttänyt VÄÄRÄÄ plussaa/haamua?

Mulla tänään todella yllärinä testi näytti haaleaa plussaa. Näkyy, mutta on silti haalea.

Edit/ No nyt katselinkin keskustelua taakse päin. Hitsin RFSU.. Ei viitsis mitään kallista testiä ostaa turhaan, mutta kai se on pakko, että saa mielenrauhan.
No esim PC ei ole kallis mut on luotettavampi. S-marketista 2-3 e / 2 kpl.
 
vierailija
Tilasin netistä nyt parempia testejä. Testaan niillä kunhan tulevat (jos maltan niin kauan odottaa). Yksi rfsu on vielä kaapissa, mutta en viiti sillä kiusata itteeni. Ehkä jos su teen sen, niin näyttää varmaan vahvempaa viivaa jo jos oon oikeesti raskaana.
Rfsu on todellakin surkea testi. Liuska testi antoi mulla kunnon viivat vaikka menkat alkoi samana päivänä. Enkä usko että oli kemiallinen raskaus kun muut näytti negaa. Samoin apteekin herkkä näyttää usein vääriä plussia.
 
Rfsu on todellakin surkea testi. Liuska testi antoi mulla kunnon viivat vaikka menkat alkoi samana päivänä. Enkä usko että oli kemiallinen raskaus kun muut näytti negaa. Samoin apteekin herkkä näyttää usein vääriä plussia.
Aijaa. Onpas tympeetä, kun antaa toivonkipinän ja sitten onkin nega.

Mulla sellanen tilanne, että menkat oli just, mutta oli todella oudot. Niukat ja lähinnä ruskeaa vuotoa. Samoin pahoinvointia ollut aalloittain, mutta sekin voi johtua kuopuksen imetyksen lopettamisesta. On vaan niin outoja oireita, että pakko varmuks oli testata. Siks olenkin nyt todella hämilläni tuosta epämääräisestä haamuplussasta. :oops:
 
Ohhoh

Alempi otettu aamulla ja ylempi 3h myöhemmin.. olenko vain viivalasit silmillä vai näkeekö joku muukin noissa jotain?

Kalenterin mukaan nyt on kp19, toisaalta edelliset menkat tulivat kp24/28, olivat niukat ja lyhyet. Kai sieltä kuitenkin lasken missä nyt mennään.

Oireina alavatsan vihlonta, menkkamainen jomotus selässä välillä, lievä etova olo jos ei ole syönyt, liitoskipumaiset tuikkimiset jos liikkuu nopeasti tai yrittää nostaa isompaa taakkaa.
 
vierailija

Alempi otettu aamulla ja ylempi 3h myöhemmin.. olenko vain viivalasit silmillä vai näkeekö joku muukin noissa jotain?

Kalenterin mukaan nyt on kp19, toisaalta edelliset menkat tulivat kp24/28, olivat niukat ja lyhyet. Kai sieltä kuitenkin lasken missä nyt mennään.

Oireina alavatsan vihlonta, menkkamainen jomotus selässä välillä, lievä etova olo jos ei ole syönyt, liitoskipumaiset tuikkimiset jos liikkuu nopeasti tai yrittää nostaa isompaa taakkaa.
Nämä näyttävät ihan tämän testin viivanpaikoilta/ vääriltä viivoilta.
Vaihda kokonaan testimerkkiä. Rfsun testit ovat maailman epäluotettavimmat.
 
vierailija
Nämä näyttävät ihan tämän testin viivanpaikoilta/ vääriltä viivoilta.
Vaihda kokonaan testimerkkiä. Rfsun testit ovat maailman epäluotettavimmat.
Mulla toimi tämä testi hyvin. Alotin testaamisen Dpo 6 jolloin blanko, siitä päivittäin tuli vahvistuva viiva. Testi toimii kun ei luota yhden päivän tulokseen vaan seuraa vahvistumista - kuten muillakin testeillä
 
Mami5x
Täällä dpo 9 ja ihan minuutissa tuli näkyviin viiva ❤ Ei tarvinnut arvailla ja pyöritellä vaan se oli siinä ihan selkeästi testiajalla


Näistä rfsu testeistä on niin paljon puhuttu ja itsekin saanut turhia viivoja ja tälläkin kertaa ei oikein hyvää sanottavaa. Testi on livenä parempi ja näkyy punaista ja viivaa, mutta on kyllä niin epäselvä lupaukseltaan kun sanotaan, että kuusi päivää aikaisemmin ja viivan voisi tulkita myös viivanpaikaksi, sillä erolla että tuossa on väriä livenä, mutta vahvuus oli samaa luokkaa kuin niillä harmailla viivanpaikoilla mitä tuskailin. Tämä tehty samasta näytteestä kuin clearblue plus. Joten ei vieläkään jatkoon.

 
vierailija
Täällä dpo 9 ja ihan minuutissa tuli näkyviin viiva Ei tarvinnut arvailla ja pyöritellä vaan se oli siinä ihan selkeästi testiajalla


Näistä rfsu testeistä on niin paljon puhuttu ja itsekin saanut turhia viivoja ja tälläkin kertaa ei oikein hyvää sanottavaa. Testi on livenä parempi ja näkyy punaista ja viivaa, mutta on kyllä niin epäselvä lupaukseltaan kun sanotaan, että kuusi päivää aikaisemmin ja viivan voisi tulkita myös viivanpaikaksi, sillä erolla että tuossa on väriä livenä, mutta vahvuus oli samaa luokkaa kuin niillä harmailla viivanpaikoilla mitä tuskailin. Tämä tehty samasta näytteestä kuin clearblue plus. Joten ei vieläkään jatkoon.

Kumpikaan kuva ei näy? Saisitko laitettua johonkin muuhun?
 

Yhteistyössä