Heippa hei arvon daamit!
Uusi testailija & piinailija ilmoittautuu mukaan!
Toisaalta tässä ollaan jo konkareita, koska olin hyvinkin aktiivinen pyörimään tässä ketjussa useampi vuosi sitten, silloin ei toivottua raskautta saatu aluille, ja erokin tuli silloisen miehen kanssa n. 2v yrittämisen jälkeen!
Mutta siiiiis, täällä ollaan taas!
Uusi mies, uusi koti ja uusi paikkakunta ja nyt meidän pesueella(miulla & miehellä) haaveissa pienen pieni käärö. Miehellä ennestään kaksi lasta, jotka rikastuttavat meidän elämää ja vievät vähän ajatuksia pois tästä piinailusta yms, onneksi!
Jos sellainen pieni esittely ja vähän taustaa tilanteestamme sitten!
Rouva 26v, miehellä ikää mittarissa hieman enemmän(40v), hänellä siis kaksi lasta ennestään. Viime vkon maanantaina kävin hormonikierukan poistossa, joka tapahtui menkkojen aikana + sen jälkeen tuli ”tyhjennysvuoto”. Edellisen miehen kanssa ongelmaksi muodostui vauvantekopuuhissa miun epäsäännöllinen kierto, jota tasoiteltiinkin teroilla yms, ovuloin säännöllisen epäsäännöllisesti ja muutenkin kroppa toimi miten sattuu pillerien jälkeen, raskautta ei kuulunut missään vaiheessa. Lapsettomuushoitoihin asti ei päästy, mutta sen verran miun konehuoneistoa tutkittiin että siellä ei pitäisi sen suurempaa vikaa olla, mutta lievää pcosta havaittavissa.
Mukavaa olla täällä taas, kovasti vauvaa toivottaisiin molemmat, ja tämäkin ”yrittäminen” alkoi miehen toiveesta, tai hänen myöntymistään odottelin ja viimein hän päätti, että vauva olisi tervetullut
Tämä kierto hyvällä mallilla, ihan varma en kiertopäivistä ole, koska en tiedä laskeako kp1ksi menkkojen alkamispäivä vai tyhjennysvuodon alkamisesta vai mistä, eikä kierron pituudestakaan ole varmuutta, katsotaan kuinka keho alkaa toimimaan tulevaisuudessa, vai toimiiko.
Kierukan poiston jälkeen puheissa oli, että minun lapsettomuustaustan tuntien ”hoitoihin” voi hakeutua jo vaikka 3kk jälkeen, mikäli raskautta ei kuulu, aika nopeaa.
Mutta siis, luultavasti tänään kp13, ovista en metsästä enkä sen suurempaa stressiä tästä haluaisi ottaa.
Seksiä pyritään harrastamaan päivittäin, josko tärppäisi! Pcos-diagnoosi veteen piirretty viiva, varmuutta ei tästä ole, mutta epäily on lääkärin mukaan. Tähän yritän itse nyt vaikuttaa, vhh-ruokavaliolla.
Ei taida olla enää vanhoja tuttuja täällä, onneksi!