Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@N4n en halua mitenkään pelotella, ja olen mielelläni väärässä. Mutta mahdollisuus tässä on että koska viiva oli kuitenkin suht haalea siihen nähden että kuukautiset jo muutaman päivän myöhässä, ja nyt vuoto, että olisiko ollut kemiallinen?

TOIVOTAAn ja tsempataan kuitenkin parasta <3 raskaudessa voi vuotoja olla muutenkin. Seurailet tilannetta ja teet testin vaikka uudelleen parin päivän päästä.
 
  • Tykkää
Reactions: N4n
N4n
@N4n en halua mitenkään pelotella, ja olen mielelläni väärässä. Mutta mahdollisuus tässä on että koska viiva oli kuitenkin suht haalea siihen nähden että kuukautiset jo muutaman päivän myöhässä, ja nyt vuoto, että olisiko ollut kemiallinen?

TOIVOTAAn ja tsempataan kuitenkin parasta <3 raskaudessa voi vuotoja olla muutenkin. Seurailet tilannetta ja teet testin vaikka uudelleen parin päivän päästä.
Jep, niinhän asia varmasti onkin. Teen testin varmuuden vuoksi vielä parin päivän päästä. En osaa enää pettyä, kun menkat ne kuitenkin alkaa joka kuukausi, oli mikä oli. :cautious: Ei voi mitään. Uutta yritystä vaan kehiin :) Kiitos tsempeistä!
 
(y)Heippa hei arvon daamit! :love:

Uusi testailija & piinailija ilmoittautuu mukaan! (y) Toisaalta tässä ollaan jo konkareita, koska olin hyvinkin aktiivinen pyörimään tässä ketjussa useampi vuosi sitten, silloin ei toivottua raskautta saatu aluille, ja erokin tuli silloisen miehen kanssa n. 2v yrittämisen jälkeen!

Mutta siiiiis, täällä ollaan taas! :ROFLMAO: Uusi mies, uusi koti ja uusi paikkakunta ja nyt meidän pesueella(miulla & miehellä) haaveissa pienen pieni käärö. Miehellä ennestään kaksi lasta, jotka rikastuttavat meidän elämää ja vievät vähän ajatuksia pois tästä piinailusta yms, onneksi!

Jos sellainen pieni esittely ja vähän taustaa tilanteestamme sitten! :love: Rouva 26v, miehellä ikää mittarissa hieman enemmän(40v), hänellä siis kaksi lasta ennestään. Viime vkon maanantaina kävin hormonikierukan poistossa, joka tapahtui menkkojen aikana + sen jälkeen tuli ”tyhjennysvuoto”. Edellisen miehen kanssa ongelmaksi muodostui vauvantekopuuhissa miun epäsäännöllinen kierto, jota tasoiteltiinkin teroilla yms, ovuloin säännöllisen epäsäännöllisesti ja muutenkin kroppa toimi miten sattuu pillerien jälkeen, raskautta ei kuulunut missään vaiheessa. Lapsettomuushoitoihin asti ei päästy, mutta sen verran miun konehuoneistoa tutkittiin että siellä ei pitäisi sen suurempaa vikaa olla, mutta lievää pcosta havaittavissa.

Mukavaa olla täällä taas, kovasti vauvaa toivottaisiin molemmat, ja tämäkin ”yrittäminen” alkoi miehen toiveesta, tai hänen myöntymistään odottelin ja viimein hän päätti, että vauva olisi tervetullut :love:

Tämä kierto hyvällä mallilla, ihan varma en kiertopäivistä ole, koska en tiedä laskeako kp1ksi menkkojen alkamispäivä vai tyhjennysvuodon alkamisesta vai mistä, eikä kierron pituudestakaan ole varmuutta, katsotaan kuinka keho alkaa toimimaan tulevaisuudessa, vai toimiiko. :cautious: Kierukan poiston jälkeen puheissa oli, että minun lapsettomuustaustan tuntien ”hoitoihin” voi hakeutua jo vaikka 3kk jälkeen, mikäli raskautta ei kuulu, aika nopeaa. o_O

Mutta siis, luultavasti tänään kp13, ovista en metsästä enkä sen suurempaa stressiä tästä haluaisi ottaa. :unsure: Seksiä pyritään harrastamaan päivittäin, josko tärppäisi! Pcos-diagnoosi veteen piirretty viiva, varmuutta ei tästä ole, mutta epäily on lääkärin mukaan. Tähän yritän itse nyt vaikuttaa, vhh-ruokavaliolla.

Ei taida olla enää vanhoja tuttuja täällä, onneksi! :love:
 
Kp 28/29-31 ja kp 29/29-31 näytti Apteekin ultra ja sitten RFSU haaleaa plussaa. Ja sitten menkat alkoi hirvein kivuin 30/29-31. Mä en ala. En enää testaa ikinä, ennenku menkat myöhässä varmasti, säästyy pettymykseltä. Tosin ikääki on, joten se pitää joko lopettaa varmaan koko yritys (nyt kohta vuosi keskenmenosta lähtien) tai lähteä aloittamaan lääkärille. :cry:
 
Hei apua, asiantuntijat kertokaas mielipiteenne tästä, tein eilen testin, kun menkat myöhässä jonkin verran (epäsäännöllinen kierto, niin en aina ihmettele vaikka menis 2 kk väliäkin joskus, mut nyt oli jotenkin outo fiilis) ja testi näytti kahta viivaa, toinen vaan tosi haalea. Äsken tein uudestaan ja ihan sama juttu. Liitän kuvan siis tähän, olisin kiitollinen, jos jaksaisitte kertoa näkemyksenne, onko kyseessä viivanpaikka vai mahdollisesti yllätysplussa
 

Attachments

Hei apua, asiantuntijat kertokaas mielipiteenne tästä, tein eilen testin, kun menkat myöhässä jonkin verran (epäsäännöllinen kierto, niin en aina ihmettele vaikka menis 2 kk väliäkin joskus, mut nyt oli jotenkin outo fiilis) ja testi näytti kahta viivaa, toinen vaan tosi haalea. Äsken tein uudestaan ja ihan sama juttu. Liitän kuvan siis tähän, olisin kiitollinen, jos jaksaisitte kertoa näkemyksenne, onko kyseessä viivanpaikka vai mahdollisesti yllätysplussa
Mun mielestä selvä plussa! Nimimerkillä lukuisia feikkiplussia arvioinut tiirailija :) Onnea! :)
 
@Kataaaan ja @stindepinde Kiitos vastauksista ja onnitteluista! voi apua! Tää on siis tosiaan nyt ihan yllärijuttu, enkä meinaa uskoa todeksi. Jotenkin oli vaan the fiilis, kun kaikenlaisia oireita ilmaantunut eikä menkkoja kuulu.. Täytyy varmaan se digitesti tehdä heti huomenna, ennen kuin viitsii edes miestä alkaa yllättämään. Mä en ole siis vielä pillereitä edes lopettanut, ollaan toki puhuttu, että kohta voisi olla aika jättää ne pois.. Joten tuli aika puskista, hämmennys melkoinen!
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
Osaisikohan kukaan sanoa, mistä johtuu, että testi näyttää negaa, mutta menkkoja ei kuulu? Testasin DPO11 haalean haamun tai viivanpaikan. Seuraavana aamuna testi näytti negaa. Menkkojen piti alkaa tänään, mutta tuloksena oli vain pienen pientä tiputtelua. Testasin siis uudelleen, mutta tulos oli jälleen nega. Tiedän ovulaatiopäivän, ja luteaalivaiheen pituus on vakio 14 vrk, ja menkat ovat tulleet aina odotettuna ajankohtana (runsaina). Olen ihan ymmälläni. :unsure:
 
@haaveilija92 minäkään en laskisi viivanpaikaksi. :love:


Tänään tehty Clearbluen viikkonäytöllinen digi ja ei raskaana. Ei vieläkään menkkoja. Viikon päästä uusi testi ja jos ei ala, niin uus yhteydenotto lääkäriin. Sanoi aiemmin, että katsellaan ensi viikolle. Polttoja on ollut aina välillä mutta ei ne vaan ala. :devil:
 
@haaveilija92 minäkään en laskisi viivanpaikaksi. :love:


Tänään tehty Clearbluen viikkonäytöllinen digi ja ei raskaana. Ei vieläkään menkkoja. Viikon päästä uusi testi ja jos ei ala, niin uus yhteydenotto lääkäriin. Sanoi aiemmin, että katsellaan ensi viikolle. Polttoja on ollut aina välillä mutta ei ne vaan ala. :devil:
Onko sulla paljonki menkat myöhässä? Toi on todella ärsyttävää toi epätietoisuus kun ei ole menkkoja mut ei plussaakaan.

@haaveilija92
Sulla olis siis jotakuinkin dpo11 joten hyvältä näyttää! :love: en mä ainakaan noilla testeillä ole saanut noin selvää viivaa kuvaan asti.
 

Yhteistyössä