Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Oli herättävä viideltä pissalle ja sain samalla myös todeta, että kyllä se nyt on niin, että ei meitä tässä kierrossa tärpännyt. :(

https://aijaa.com/SLrGLh

Alakerrassa on nyt kuivaa ja rintojen aristus hieman laantunut. Eilen illalla oli monta kertaa lähellä, että en olisi joutunut halaamaan pönttöä. Yhdistin tämän viime kiertoon. Silloin oli menkkoja edeltävänä iltana ihan kamala pahoinvointi. :sick: Nyt vatsaa vähän polttelee, eli eiköhän se kohta muutu kp 1 :unsure:
 
@haaveilija92 Vielä ei ole vuoto onneksi alkanut. Pidän vielä siis toivoa vähän yllä :notworthy: vaikka onnistumisen todennäköisyys on minimaalisen pieni.

Aamulla oli kamala pahoinvointi. Helpotti vasta kun sain lounaan syötyä. Jatkuva väsymys ja ei mitään jaksaisi tehdä.. koko viikon ollut aikomus siivota, mutta tää väsymys on jotain niin suurta :eek:

@Hiutaleita Voi harmi :(
 
@haaveilija92 hyvinkin on varmasti mahdollisuuksia! :) Ei kannata vaipua vielä epätoivoon. :rolleyes:

Mulla meni kovin hermot nuihin ovistesteihin. En ymmärrä niitä :D tai sit se vaan on niin, että en kertakaikkiaan ovuloi, kuten lääkäri epäili.
Tiistai iltana sain tällaiset viivat, minkä jälkeen ovat olleet haalenemaan päin. (n)https://aijaa.com/CyPw3k
Tuolloin tiistaina söin sen viimeisen terolutin ja oli kp 24.
 
Meillä on yritys alkanut vasta. Toka lapsi toiveissa. Täälläkin vuoto alkoi tänään. Ja oli jo niin varma olo, että olisi tärpännyt! Höh. Viime raskaudessa oli kyllä parina päivänä ennen plussaa veristä vuotoa, mutta en muista paljon sitä oli... Uskon kumminkin, että seuraavaan kiertoon mennään. Kummasti sitä alkoi jo toivoa vaikka kuinka ajattelee pitävänsä päänsä viileänä ja järjellä tietää ettei se tärppääminen ole niin simppeliä. No, ei onnistu minulta :) paljon plussatuulia kaikille täällä!
 
@Camy menikö aiemmissa raskauksissa kauan ennenkuin tärppäsi?

@haaveilija92 täällä touhuiltiin ma ja ti. :love: Jos tämä kierto menee samoin kuin viime kierto, niin menkat alkaa huomenna aamulla :alien: ja jotenkin oon juuttunut nyt tänne palstalle. Tää tuo jotenkin semmoista ”rauhaa” mulle. :rolleyes: Eli seurailen kyllä mielenkiinnolla ja peukut pystyssä täällä miten sullakin menee (y)

.. Täällä väsymystä ja päänsärkyä. Rintojen aristus enää tosi pientä. Lenkillä tuntui kovasti hengästyttävän ja oli aika voimaton olo. (n) Räkä kyllä hieman turrasi, joten varmaan jokin tauti tulossa päälle. Ja märkä olo alakerrassa palasi.

Ei ole yhtään sellanen olo et menkat alkaisi. Mutta jos ei ala huomenna, kannattaisikohan silloin testata jo uudelleen.. mulla on vielä kaks rfsu testiä kaapissa. (n)
 
@khilde täällä peukut pystyssä! Hmm, onneksi raskaustestit eivät ole kovin kalliita haha. Peukut pystyssä! Lopetin pillerit viimeksi niin, että ei alettu heti yrittämään. Kun päätettiin alkaa, oli jo luomukierto ollut pari kertaa. Tokalla kierrolla nappasi. Joten ollaan oltu onnekkaita. Ja toiveikas olo, jospa nytkin kävisi suht pian.

Vuoto on iltaa kohden hiipunut, saa nähdä onko huomenna sitten jo kunnon vuotoa.
 
Viimeksi muokattu:
@Camy okei :)

.. Täällä ei vielä menkkoja. Illalla/yöllä nipisteli kohduntietämillä ja tunsin painetta kun nousin makuulta istumaan. Paleltanut kovasti.

Tämän aamun uitos https://aijaa.com/v408Kq
Huomenna taas uusi jos ei menkat ala?

Tällä hetkellä pientä tuikintaa vatsalla. Viime kierrossa näin aamulla kun heräsin kolmantena päivänä viimeisestä terosta, tuli jo vaaleanpunaista vuotoa. Aamupäivällä oli jo kirkasta verta. :alien:

Edit. Nyt tuttua menkkajomotusta jo alavatsalla.
 
Viimeksi muokattu:
@Lallastiina Hmm en minäkään ikävä kyllä näe oikein mitään. Ehkä jotain, mutta en tiedä onko siinä väriä? (n)

@MonaLisa33 ja @Lallastiina uitin vielä tuon viimeisen rfsu testini noin neljä tuntia rakossa olleesta virtsasta https://aijaa.com/3yBJ4S
Kyllä mä taidan nyt luovuttaa. :notworthy: Jos tiistaihin mennessä ei oo menkat alkanut niin sit teen vaikka digin. Ei jaksa tätä viivametsästystä. :ninja:

Tän hetken fiiliksiä: Väsytti kun huono yö takana ja nukuin päikkärit. Kuten joka päivä tällä viikolla :unsure: oli kovaa menkkajomoa ja ajattelin et kyl kohta vuotaa. Kipu hellitti, välillä pientä tuiketta, ei verta. Tuntuu kuin joku olisi puhaltanut pienen ilmapallon alavatsaan. :alien:
 
@Adessaa No, tuota tasoa oli plussa silloin kun plussasin :) hyvältä näyttää siis. Jos huomenna on jo vahvempikin!

@khilde hyvän kuuloinen idea odottaa tiistaihin :) voi vielä se plussa pärähtää, toivon niin. Tsemppiä!

Täällä vaan odotellaan kauan nämä kuukautiset kestävät. Toivottavasti ei kovin montaa päivää.
 
@Adessaa minäkin näen toisen viivan :love:

@Camy on se kyllä hyvä idea, mutta aika haastava toteuttaa. :D Mies toi nimittäin tänään kauppakäynnillä mulle muutaman testin. Ihan vaan pregcheckejä. Saa nähdä maltanko olla uittamatta :alien:

..Tänäänkään ei ole vielä vuotoa kuulunut. Olin ihan varma tuossa alkuillasta, että nyt aukeaa hanat. Todella kovaa jomotusta ja polttoa oikealle alavatsaan. Välillä vihloo nivusia. Lisäksi ihan kauheaa hengästymistä rappusissa ja lenkillä. :sick:
Aika sekavat fiilikset.. en ymmärrä miksi menkat eivät ala vaikka jomotuksia ollut jo useampana päivänä. :unsure: Raskaus tuntuu liian kaukaiselle ajatukselle, enkä siksi oikein uskalla edes toivoa. Nyt kp 28.

Edit: Niin ja kipeitä isoja näppyjä leuassa/kaulalla :mad:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä