Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@papurinsessa Anteeksi mun masiskommentti, mutta jotenkin on kyllä liian hailakka jos siis ajateltaisiin että tärpännyt viime kierrosta. Tietysti onhan se teknisesti mahdollista, että tässä kierrossa ollut ovulaatio aikaisin.

Todenäköistä voi myös olla, että raskaustesti reagoi ovulaatioon. Olisiko sinulla nyt alkamassa ovulaatio?
 
@Neltsuliini tuokin oli tosi outo viiva, kun ei ihan oikein erottanut, onko vai ei sitä väriä. outoa. mies sanoi tänään, että näki vielä aamullakin vessassa sen viivan siinä ja se ei yleensä nää mitään viivoja.

@haaveilija92 itsekin ihmetyttää tuo. kaverilla kävi melkei samalla tavalla viimeksi ja oli vissiin kemiallinen, niin jäin sitäkin pohtimaan. kohtuun sattuu taas tänään koko ajan. veikkaan kyllä oviksen olevan juurikin näillä tienoilla testejen ja tuntemuksien perusteella :eek:
 
Tossa kyllä saattaa olla vaa pelkät rajat eli luultavasti viivanpaikka vaan. En vaa muista aiemmin tommosta tulleen. Kokemuksia siitä, tuleeko pc:n testeihin yleensä kuivahdettua räikeä viivanpaikka?
Minä en oo kyllä pc:n testeihin saanu ikinä tommosta viivaa, kun ei ne oikein anna minkäänlaisia haamuja tai viivanpaikkoja ikinä. Jännä jos reagoi ovikseen, kun eiks se oo niin että ovistestit voi reagoida raskauteen, mut ei toisinpäin..? Hämmentävää.
 
Taas mä oon täällä kyselemässä.. mulla tuli sillon viimeksi just sillä apequlla se outo haamu/viivanpaikka ja siitä pari päivää niin alkoi menkat. Veri oli tosi runsasta ja semmosta ohutta/vetistä eli ihan erilaista kuin yleensä. Aloin kans juomaa greippimehua kp 1.

Tänään on kp 16 ja mulla yleensä tulee ovis joskus kp 24. Nyt on särkenyt munasarjaa pari päivää jo. Joskus kp 10 ja lisäksi eilen kp 15 tuli veripisara vessassa valkovuodon seassa.. mulla ei oo koskaan elämässäni tullu pisaraakaan verta kesken kierron! tein eilen pc:n testin sekä apteekin jonkun herkän. Toi herkkä oli ihan nega, mut pc tuli joku outo viivanpaikka tai haamu tai joku vähän kuivuttua. Näkee iha heti ku katsoo sitä ja jos toi on viivanpaikka vaa nii aika räikeä mun mielestä! Sattuu myös kohtuun välillä jne. Todella outo kierto :( tässä se eilinen testi:

katso liitettä 5238

Tossa kyllä saattaa olla vaa pelkät rajat eli luultavasti viivanpaikka vaan. En vaa muista aiemmin tommosta tulleen. Kokemuksia siitä, tuleeko pc:n testeihin yleensä kuivahdettua räikeä viivanpaikka?
Itselläni on aina tullut noihin testeihin selkeitä viivanpaikkoja:unsure:. Kerran reagoi ovulaatioon haamulla. Tässä kuva siitä!
https://aijaa.com/9Kbr76
 
  • Tykkää
Reactions: Maggie84
Täällä selkeästi jaetaan rehellisiä mielipiteitä :)
Itse en ole täällä ollutkaan varmaan pariin kiertoon, kun ei ole testit jättäneet epäselvyyksiä, mutta haluan jakaa teille eilisen negan OneSteppini kp2 joka oli yöllä roskisplussaantunut!

Jos en vuotaisi tälläkin hetkellä kuvittelisin varmaan jo suuria, mutta koskaan ei ole minulle plussaa kolmen vuoden yrityksen aikana suotu, joten (hörähtänyt, vauvakuumeinen ja epätoivoinen kun olen) ajattelen tätä ennusmerkkinä tähän kiertoon :D

Mutta eikö teistäkin aika hävytön roskishaamuksi, vaikka näkeekin että on levinnyttä väriä... kp3.jpg
 
Täällä selkeästi jaetaan rehellisiä mielipiteitä :)
Itse en ole täällä ollutkaan varmaan pariin kiertoon, kun ei ole testit jättäneet epäselvyyksiä, mutta haluan jakaa teille eilisen negan OneSteppini kp2 joka oli yöllä roskisplussaantunut!

Jos en vuotaisi tälläkin hetkellä kuvittelisin varmaan jo suuria, mutta koskaan ei ole minulle plussaa kolmen vuoden yrityksen aikana suotu, joten (hörähtänyt, vauvakuumeinen ja epätoivoinen kun olen) ajattelen tätä ennusmerkkinä tähän kiertoon :D

Mutta eikö teistäkin aika hävytön roskishaamuksi, vaikka näkeekin että on levinnyttä väriä... katso liitettä 5246
Ohhoh :eek:
 
Täällä testattu nega herkällä 10miu testillä:unsure: ja dpo 11. Tuskinpa enää plussaa tässä kierrossa tulee
Voi hyvinkin vielä tulla plussaa <3 mulla herkät näytti hailuraa viivaa vasta, kun pc vahvaa ja clearblue digi 2-3.. :) en itse suosi herkkiä ollenkaan. Siitä mun testeistä on kuvaki täälä jostain vuodelta nakki ja pottu.
 
  • Tykkää
Reactions: Luvyah1 ja tofu_
Täällä selkeästi jaetaan rehellisiä mielipiteitä :)
Itse en ole täällä ollutkaan varmaan pariin kiertoon, kun ei ole testit jättäneet epäselvyyksiä, mutta haluan jakaa teille eilisen negan OneSteppini kp2 joka oli yöllä roskisplussaantunut!

Jos en vuotaisi tälläkin hetkellä kuvittelisin varmaan jo suuria, mutta koskaan ei ole minulle plussaa kolmen vuoden yrityksen aikana suotu, joten (hörähtänyt, vauvakuumeinen ja epätoivoinen kun olen) ajattelen tätä ennusmerkkinä tähän kiertoon :D

Mutta eikö teistäkin aika hävytön roskishaamuksi, vaikka näkeekin että on levinnyttä väriä... katso liitettä 5246
No nyt on kyllä jäätävä roskishaamu :eek::eek:
 
Täällä testattu nega herkällä 10miu testillä:unsure: ja dpo 11. Tuskinpa enää plussaa tässä kierrossa tulee
Mulla sama tilanne :unsure:. Tänään dpo12 ja herkällä testillä nega. (Samoilla testeillä tullut aikasemmista raskauksista haamu jo dpo9). Voiko muuten olla raskauksissa eroja? Voiko se hcg taso nousta hitaammin tai nopeammin toisessa raskaudessa?
 
Mulla sama tilanne :unsure:. Tänään dpo12 ja herkällä testillä nega. (Samoilla testeillä tullut aikasemmista raskauksista haamu jo dpo9). Voiko muuten olla raskauksissa eroja? Voiko se hcg taso nousta hitaammin tai nopeammin toisessa raskaudessa?

Täällä kans dpo12 ja puhdas nega... :( menkoista ei mtn oiretta, et tekis tuloaan. Kn ylhäällä ja kiinni. Tekis mieli hakia clearblue digi.
 
Hei kiva että on sielunsiskoja! :love: millon sulla pitäs alkaa menkat? Mulla pitäs uusi kiertoo alkaa tänään tai huomenna. Mä mietin kans että kannattaako enää testata vai odottaa vaan niitä menkkoja...

Nyt on kp26/26, kalenterin mukkaa tänää pitäs alkaa, mut ei mtn siihen viittaavaakaan. Huomena siis pitäs olla jo kunnon vuoto pv. Aiemmat kierrot alkaneet aina tuhruttelulla, jopa muutama päivä ennen menkkoja, ja nyt täsä kierrossa ei mtn. Ei tuhrun tuhrua. Viime yö oli unien osalta todella levoton. Näin aivan ihme unta ja heräsinkin pariin otteeseen yölä. Kolmelta aamuyöllä kävin lukemasa täältä juttuja, kun ei uni tullut heti. Haha.

Miten sulla on kierrot ja oireet yms yms.? :) toiv. Molemmat sais plussat testiin vielä. :love:
 
Nyt on kp26/26, kalenterin mukkaa tänää pitäs alkaa, mut ei mtn siihen viittaavaakaan. Huomena siis pitäs olla jo kunnon vuoto pv. Aiemmat kierrot alkaneet aina tuhruttelulla, jopa muutama päivä ennen menkkoja, ja nyt täsä kierrossa ei mtn. Ei tuhrun tuhrua. Viime yö oli unien osalta todella levoton. Näin aivan ihme unta ja heräsinkin pariin otteeseen yölä. Kolmelta aamuyöllä kävin lukemasa täältä juttuja, kun ei uni tullut heti. Haha.

Miten sulla on kierrot ja oireet yms yms.? :) toiv. Molemmat sais plussat testiin vielä. :love:
Mulla on vähä ailahteleva kierto mutta tänää olis kp24/23-29. Mulla on ihan samat oireet kun kaikissa kierroissa joten usko plussaan on ihan olematon :unsure:.

Toivotaan että noi sun oireet olis merkki jostain! Onhan se oikeesti mahdollista että se plussa piirtyy vähän myöhemmin. Toivoa on niin kauan kunnes ne menkat pärähtää ;)
 
Onko viivanpaikka? Kp 25/28katso liitettä 5254
Mä näkisin jopa vähän väriäkin :). Toivotaan et olis haamulainen :love:

Muoks. Vähän harmittaa kun menin löytämään roskis viivanpaikan. Siis sellasen erittäin hyvällä mielikuvituksella löytyvän harmaan viivan. Siitä innostuneena piti sit tehdä ovulaatiotesti ja negahan sekin oli. Nyt ei ole enään testejä jäljellä et toivotaan et ne menkat alkais pian tai mun mielikuvitus lähtee laukkaamaan
 
Viimeksi muokattu:
Mä näkisin jopa vähän väriäkin :). Toivotaan et olis haamulainen :love:

Muoks. Vähän harmittaa kun menin löytämään roskis viivanpaikan. Siis sellasen erittäin hyvällä mielikuvituksella löytyvän harmaan viivan. Siitä innostuneena piti sit tehdä ovulaatiotesti ja negahan sekin oli. Nyt ei ole enään testejä jäljellä et toivotaan et ne menkat alkais pian tai mun mielikuvitus lähtee laukkaamaan
Aika kuluu liian hitaasti. Olis jo keskiviikko, niin vois testata taas.. Tai vaihtoehtoisesti ostaa kaupasta lisää siteitä ja tampaxeja. Kuvotus olo on ollu muutaman päivän, rinnat kipeät, lämpöä 37,2 ja flunssa olo. Mielikuvitus on kyllä paha.
 
IMG_20181202_201845.jpg
Clearbluen digiovistesti ei vilkuttanu hymiötä joten pitää itse yrittää tulkita :geek: En oo ennen käyttäny näitä, joten mietin miten herkästi nää näyttää tällasta viivaa, tuo on selvästi eilisiä viivoja tummempi. Mietin olisko tässä ovis tulossa vai jääkö joksikin yritykseksi. PCO-tausta, joskin lievästi, mulla. Kiitos jos joku ehtii kertoa kokemuksiaan näistä testeistä!
 
katso liitettä 5257
Clearbluen digiovistesti ei vilkuttanu hymiötä joten pitää itse yrittää tulkita :geek: En oo ennen käyttäny näitä, joten mietin miten herkästi nää näyttää tällasta viivaa, tuo on selvästi eilisiä viivoja tummempi. Mietin olisko tässä ovis tulossa vai jääkö joksikin yritykseksi. PCO-tausta, joskin lievästi, mulla. Kiitos jos joku ehtii kertoa kokemuksiaan näistä testeistä!
En valitettavasti osaa sanoa mitään tuohon testiin :unsure:

Mä tei viimesen ovistestin ku r-testit loppu ja se oli niin vaalea että ihan häikäsee . Nyt kp25/23-29 ja dpo13. Ei siis raskautta tällä kierroksella.

Sellasta rupesin miettimään et oletteko aina muuttaneet jotain seuraavaan kiertoon?
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka

Yhteistyössä