Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tuun vielä päivittämään, että tämä raskaus sai vielä dramaattisen lopun :( Perjantaina klo 7.55 alkoi alavatsakipu klo 8.12 soitin jo ambulanssin. Klo 9.20 oli tehty ultrat ja verikokeet. Sikiö oli elossa munanjohtimessa ja munanjohdin oli ehjä. En onneksi ollut kerennyt syömään, niin minut kiidätettiin leikkaukseen ja siihen mennessä munanjohdin oli jo revennyt ja verta oli vatsassa jo 3dl eli hyvin nopeasti. Minulta leikattiin toinen munanjohdin ja tietenkin väärässä paikassa ollut sikiö pois :cry: Halusin tämän kertoa, koska kaikki tapahtui niin nopeasti...mietin, että jos en olisi tiennyt kohdun ulkoisesta raskaudesta olisin saattanut odottaa kotona pidempään, olisin saattanut syödä jotain ja kumpi tahansa näistä olisi lykännyt leikkausta! En tiedä olenko vähän outo, mut tää oli mulle kyllä jotenkin helpompi vaihtoehto...siis tässä tilanteessa oli mun hengestä kyse ja leikkaus oli PAKKO tehdä. Koen, että raskaudenkeskeytys lääkkeet/solumyrkyt, mahdollisesti usean viikon vuoto hyytymineen ja silti vielä mahdollisesti kaavintaan joutuminen ois ollu mulle henkisesti vielä raskaampaa. Lääkäri myös sanoi, että vaikka toinen munanjohdin ei olisi repeytynyt olisi se kannattanut leikata, koska muuten todennäköisesti myös seuraava raskaus olisi päätynyt sinne!

Nyt täytyy odotella yhdet menkat ja sitten saa jatkaa vauvasta haaveilua <3 Sitä miten tästä henkisesti toipuu vie varmasti kauemmin ja seuraava raskaus (jos joskus vielä näin käy!) on varmasti vielä pelottavampi! Täytyy ajatella, että kaikella on tarkoituksensa ja meillä starttaa yritys vuosi viisi...
 
Tuun vielä päivittämään, että tämä raskaus sai vielä dramaattisen lopun :( Perjantaina klo 7.55 alkoi alavatsakipu klo 8.12 soitin jo ambulanssin. Klo 9.20 oli tehty ultrat ja verikokeet. Sikiö oli elossa munanjohtimessa ja munanjohdin oli ehjä. En onneksi ollut kerennyt syömään, niin minut kiidätettiin leikkaukseen ja siihen mennessä munanjohdin oli jo revennyt ja verta oli vatsassa jo 3dl eli hyvin nopeasti. Minulta leikattiin toinen munanjohdin ja tietenkin väärässä paikassa ollut sikiö pois :cry: Halusin tämän kertoa, koska kaikki tapahtui niin nopeasti...mietin, että jos en olisi tiennyt kohdun ulkoisesta raskaudesta olisin saattanut odottaa kotona pidempään, olisin saattanut syödä jotain ja kumpi tahansa näistä olisi lykännyt leikkausta! En tiedä olenko vähän outo, mut tää oli mulle kyllä jotenkin helpompi vaihtoehto...siis tässä tilanteessa oli mun hengestä kyse ja leikkaus oli PAKKO tehdä. Koen, että raskaudenkeskeytys lääkkeet/solumyrkyt, mahdollisesti usean viikon vuoto hyytymineen ja silti vielä mahdollisesti kaavintaan joutuminen ois ollu mulle henkisesti vielä raskaampaa. Lääkäri myös sanoi, että vaikka toinen munanjohdin ei olisi repeytynyt olisi se kannattanut leikata, koska muuten todennäköisesti myös seuraava raskaus olisi päätynyt sinne!

Nyt täytyy odotella yhdet menkat ja sitten saa jatkaa vauvasta haaveilua <3 Sitä miten tästä henkisesti toipuu vie varmasti kauemmin ja seuraava raskaus (jos joskus vielä näin käy!) on varmasti vielä pelottavampi! Täytyy ajatella, että kaikella on tarkoituksensa ja meillä starttaa yritys vuosi viisi...
Paljon voimia ja osanotot varhaiseen menetykseen! :cry:
Kamalaa luettavaa, yritä toipua niin henkisesti kuin fyysisesti♥
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Tuun vielä päivittämään, että tämä raskaus sai vielä dramaattisen lopun :( Perjantaina klo 7.55 alkoi alavatsakipu klo 8.12 soitin jo ambulanssin. Klo 9.20 oli tehty ultrat ja verikokeet. Sikiö oli elossa munanjohtimessa ja munanjohdin oli ehjä. En onneksi ollut kerennyt syömään, niin minut kiidätettiin leikkaukseen ja siihen mennessä munanjohdin oli jo revennyt ja verta oli vatsassa jo 3dl eli hyvin nopeasti. Minulta leikattiin toinen munanjohdin ja tietenkin väärässä paikassa ollut sikiö pois :cry: Halusin tämän kertoa, koska kaikki tapahtui niin nopeasti...mietin, että jos en olisi tiennyt kohdun ulkoisesta raskaudesta olisin saattanut odottaa kotona pidempään, olisin saattanut syödä jotain ja kumpi tahansa näistä olisi lykännyt leikkausta! En tiedä olenko vähän outo, mut tää oli mulle kyllä jotenkin helpompi vaihtoehto...siis tässä tilanteessa oli mun hengestä kyse ja leikkaus oli PAKKO tehdä. Koen, että raskaudenkeskeytys lääkkeet/solumyrkyt, mahdollisesti usean viikon vuoto hyytymineen ja silti vielä mahdollisesti kaavintaan joutuminen ois ollu mulle henkisesti vielä raskaampaa. Lääkäri myös sanoi, että vaikka toinen munanjohdin ei olisi repeytynyt olisi se kannattanut leikata, koska muuten todennäköisesti myös seuraava raskaus olisi päätynyt sinne!

Nyt täytyy odotella yhdet menkat ja sitten saa jatkaa vauvasta haaveilua <3 Sitä miten tästä henkisesti toipuu vie varmasti kauemmin ja seuraava raskaus (jos joskus vielä näin käy!) on varmasti vielä pelottavampi! Täytyy ajatella, että kaikella on tarkoituksensa ja meillä starttaa yritys vuosi viisi...
Ei oo todellista
Todella paljon voimia ❤
Toivon sydämeni kyllyydestä teille pikaista uutta raskautta joka menisi loppuun asti hyvin ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
@Tiuhti83 ensinnäkin ihan hurjasti voimia toipumiseen !:cry: ja sen haluan sanoa, että on todella ajattelevaista jakaa tämä sun tarina vaikka se on kipeä aihe! Kaikki jotka sen lukee, saa informaatiota siitä miten kohdunulkoinen voi oireilla ja kuinka vaarallista se todella on! Kiitos tästä! <3 toivotaan että raskaudut pian uudestaan ja saatte vauvan syliin asti.:love:
 
Helllpppp!!

Dpo 9 hieman oviskipua, yleensä ovis ollut silloin, no ei kuitenkaan sellaista kovaa kipua mitä yleensä. Testiin pärähti ovisplussa vasta dpo 12, jolloin ei kipua ollut.

Koskahan se ovis nyt on ollut vai onkohan ovuloimaton kierto?
 
Saapa nähä tarviiko mun missään vaiheessa alkaa hätähousuileen kun en oikeen tiedä millon mulla on tässä ovis ollut... kun en ole tikutellut sitä. Enkä ole oikeen mitään limojakaan huomannut... paitsi sitten eilen suihkussa vasta huomasin tosi liukasta limaa..:whistle: viime viikolla kyl tuntui sellasta pienoista kipua vasemmassa munasarjassa...
tänään siis kp 17 ja kierto yleensä sen 32 päivää..
Kuukautisetkin tosin oli niiiin oudot ettei oo ennen semmosia ollu:ROFLMAO: alkoi rusehtavalla tuhrulla ja seuraavana aamuna olinki vuotanu paljon...Ja se mikä siinä pisti silmään ni sen vuodon venyvyys...muistutti paljon edellisestä keskenmenovuodosta...tiedä sit niin, MUTTA niin se vuoto kesti 2 päivää ja loput 4 päivää pelkkää tuhruao_O ikinä oo tollasta ollut (paitsi tosiaan keskenmenossa oli just tolleen).
Mut saa nähä onko tärppi nyt käynyt vai ollaanko missattu :LOL::cautious:
 
Mul on nyt kp 26/27-33 ja sain varmaan nyt oikeen haamun rfsu n testiin. Se punertaa ja jäi testiin testin kuivuttua. Jos tämä vielä vahvistuu ja menkat ei ala niin sitten uskallan jo uskoo todeksi. Tässä kuva saastutusta.

https://aijaa.com/4ndfVl

https://aijaa.com/SItYyi

https://aijaa.com/HNghEY

https://aijaa.com/lX1Ikn
Moi,mulla sama tilanne kuin sulla! Eli just samanlaine haamu tuli eilen. Kuva muistaakseni tikusta tuolla edellisellä sivulla jos haluut käydä kattoon. Tänää en tee testiä mut huomen aamulla teen. Sillo kp 28/28 :) toivotaan et päästään tuonne toukokuisiin Mulla km 7/18 joten pelonsekaisin tuntein etenen et pysyykö tää oikeesti matkassa!
 
Mul on nyt kp 26/27-33 ja sain varmaan nyt oikeen haamun rfsu n testiin. Se punertaa ja jäi testiin testin kuivuttua. Jos tämä vielä vahvistuu ja menkat ei ala niin sitten uskallan jo uskoo todeksi. Tässä kuva saastutusta.

https://aijaa.com/4ndfVl

https://aijaa.com/SItYyi

https://aijaa.com/HNghEY

https://aijaa.com/lX1Ikn
Kyllä siinä jotain vaaleanpunertavaa näkyy, ainakin omaankin silmään! :love: toivotaan että viiva tuosta vahvistuu kunnolla! Ihanaa! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Tuun vielä päivittämään, että tämä raskaus sai vielä dramaattisen lopun :( Perjantaina klo 7.55 alkoi alavatsakipu klo 8.12 soitin jo ambulanssin. Klo 9.20 oli tehty ultrat ja verikokeet. Sikiö oli elossa munanjohtimessa ja munanjohdin oli ehjä. En onneksi ollut kerennyt syömään, niin minut kiidätettiin leikkaukseen ja siihen mennessä munanjohdin oli jo revennyt ja verta oli vatsassa jo 3dl eli hyvin nopeasti. Minulta leikattiin toinen munanjohdin ja tietenkin väärässä paikassa ollut sikiö pois :cry: Halusin tämän kertoa, koska kaikki tapahtui niin nopeasti...mietin, että jos en olisi tiennyt kohdun ulkoisesta raskaudesta olisin saattanut odottaa kotona pidempään, olisin saattanut syödä jotain ja kumpi tahansa näistä olisi lykännyt leikkausta! En tiedä olenko vähän outo, mut tää oli mulle kyllä jotenkin helpompi vaihtoehto...siis tässä tilanteessa oli mun hengestä kyse ja leikkaus oli PAKKO tehdä. Koen, että raskaudenkeskeytys lääkkeet/solumyrkyt, mahdollisesti usean viikon vuoto hyytymineen ja silti vielä mahdollisesti kaavintaan joutuminen ois ollu mulle henkisesti vielä raskaampaa. Lääkäri myös sanoi, että vaikka toinen munanjohdin ei olisi repeytynyt olisi se kannattanut leikata, koska muuten todennäköisesti myös seuraava raskaus olisi päätynyt sinne!

Nyt täytyy odotella yhdet menkat ja sitten saa jatkaa vauvasta haaveilua <3 Sitä miten tästä henkisesti toipuu vie varmasti kauemmin ja seuraava raskaus (jos joskus vielä näin käy!) on varmasti vielä pelottavampi! Täytyy ajatella, että kaikella on tarkoituksensa ja meillä starttaa yritys vuosi viisi...
Kuulostaa tosi hurjalta, otan osaa, voimia sulle kovasti:( <3
 
@lucille mulla on myös tänään kp17 ja en tiedä minäkään, että onko ovis ollut jo vai ei.

Tikuttanut olen kyllä, mutta en ole saanut kunnon plussaa frsu ovistikuilla. Syy saattaa olla myös se, että en ole pystynyt pidättämään pissaa vaadittua 4h. CB digeilläkin testasin, mutta en saanut ovishuippua ennen, kuin testit loppuivat kesken. Ovislimoja kyllä on ollut ja on edelleen. Eilen ei edes jaksettukaan heiluttaa peittoja. Saa nähdä miten tässä kierrossa käy.:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: lucille
@RUSKA82 meillä oli sama kp 26 kun saatiin samantapaiset viivat mut eri testeihin. :) Toivottavasti päästään toukokuisiin ja molemmat loppuun saakka onnellisesti. Katsoin raskauslaskurilla mun laskettu aika olis ihan toukokuun lopulla 2019 eks se yleensä siirry pari viikkoa eteenpäin kun käy ekassa ultrassa? Eli voi olla että kesäkuun ketju olis meille oikeempi? :love:
Pahoittelut keskenmenosta. Toivotaan et nyt pysyisi kyydissä loppuun saakka. <3

Ite en vielä oikein usko todeksi. Pitää nähdä vielä vahvempi viiva ja menkat ei sais tulla.
 
Tilaamani cb digiovistestit saapuivat tänään. Alla testi avattuna kp17. Vilkuttaa nyt siis yhdeksättä päivää hymynaamaa. Oliskohan ovis sittenkin vaan myöhässä vai onko tämä kierto ovuloimaton. Kaksi päivää jäi tosiaan välistä näillä digeillä, kun loppuivat kesken.

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä