Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ei menkkoja, ei plussaa.:eek:o_O

Mietin tässä jo, että kunnen kerran tikutellut tai bongannut ovista niin olishan se toki voinut teoriassa olla vasta myöhemminkin:rolleyes:... Mä jään odottelee mitä tää kroppa meinaa. Nyt ei edes juili enää. Ei voi ymmärtää. Tuhrutkin oli vaan eilen lounasaikaan ja nekin loppu seinääno_O.

Jaa niin ja aamulla testattu nega. En tuhlaa enempää energiaani negojen tuijotteluun prkle:oops:.
 
Ei menkkoja, ei plussaa.:eek:o_O

Mietin tässä jo, että kunnen kerran tikutellut tai bongannut ovista niin olishan se toki voinut teoriassa olla vasta myöhemminkin:rolleyes:... Mä jään odottelee mitä tää kroppa meinaa. Nyt ei edes juili enää. Ei voi ymmärtää. Tuhrutkin oli vaan eilen lounasaikaan ja nekin loppu seinääno_O.

Jaa niin ja aamulla testattu nega. En tuhlaa enempää energiaani negojen tuijotteluun prkle:oops:.
Hmm... tulikin tässä just mieleeni tosta sun tuhrusta et viime kierrossa ennen kun plussasin niin mulla jäi paperiin pyyhittäessä rusehtava tuhru (mitä ihmettelin ja väitin itelleni ettei ollu mitään:LOL: kunnes myöhemmin osoittautuikin testi positiiviseks) ja oliskohan siitä menny sit reilu viikko kun sit keskeytyikin... Eli toivottavasti sulla olis sit ovis ollu myöhemmin ja se plussa sieltä tulis :) mäkään en oo tikutellut enää ovista, pari kiertoo tikutin ja sit sai riittää. Kolmannella kierrolla tosiaan sit plussasin.. keskenmenon jälkeen tosin miettinyt kun oon seuraillut valkovuotoa että oliskoha mullaki ovulaatio ollut hitusen myöhemmin kuin kolmessa aiemmassa kierrossa.. kun kalenterissa olin merkannu aika myöhäseks sellasen "ovulaatioliman" bongaamisen:LOL: mitä mulla oli esim viime kierrossa suurinpiirtein sillon ku pitikin..:whistle::rolleyes:
Eli toivottavasti meillä @Tiinaliina1 olisi näin että ovulaatio ollut myöhemmin:LOL:(y)
Mulla tänään kp32/32 eikä kummosempia muutoksia/olotiloja vielä oo muuta ku valkovuoto.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
@lucille Toivottavasti! Jäämme odottaa :) Oviksen tikutus tuo meillä ainaki paineita enkä tykkää semmosesta. Kahden ekan kanssa tikutin ja heidät kyl tehtiin niin tekemällä. Jos kolmas tulee ni saa tulla ihan omasta halustaan:ROFLMAO:. Pahoittelut kmstä. Mullakin on 2 takana.

Mulla ei oo tosiaan ikinä koskaan tullut tommosta tuhrua...en tiedä mitä se olio_O. Sen takia alkoikin mietityttää että mitä jos.(n)
 
Heippa, josko teiltä saisin apua pohdintoihini? :)
Kuvassa siis ovistestit jotka sain ostamieni r-testien kylkiäisiksi ja ekaa kertaa nyt tikutin. Tässä kierrossa uutena vehnänalkioöljykapselit ja tuntuu kroppa olevan ehkä sekaisin siitä tai jostain muusta? Yleensä ovikset olleet kp12-20 ja todella kivuliaita, ei ole tarvinnut arvailla onko tapahtunut vai ei. Nyt nuo testit tein siis perättäisinä päivinä ja viimeisin kp14. Tiedän ettei ole plussa mutta enempää testejä ei ollut ja tosiaankaan ei ole tarvinnut arvuutella aikaisemmin onko ovis vai ei . kp15 tuntui pientä juilintaa muttei ollut niin paljoa valkovuotoakaan kun normaalisti. Yhdessä ketjussa mainitsi muutamakin että ollut normaalia kuivempaa ekassa vehnänalkioöljykierrossa.

Kysymykseni siis kuuluukin että jos on ovistesti lähtenyt tummumaan noinkin hyvin kun itsellä tuo ylin testi niin onko oviksiin ollut vielä päiviä tai jäänyt ovis vain tulematta? Mainittakoon vielä että viimeiset 13kk ovis tullut kyllä joka kuukausi, nyt jo kp22 ja pohdin tätä asiaa aivan liikaa
 

Attachments

Itseä siis ihmetyttää kun normaalisti tosi kipeät ovikset ja oon monesta lukenut että tuo vehnänalkioöljy nimenomaan vahvistaisi vielä tuota tuntemusta (aloitin lähinnä pidentämään luteaalivaihetta ja siinä samalla ihoa) ja jos ei noita kaupanpäällistikkuja olisi tullut niin varmasti epäilisin myöhästynytta ovulaatiota mutta tosiaan tikkujen perusteella voisi epäillä oviksen jo tapahtuneen *pyörällä päästään*
 
@Tiinaliina1 menkkojen puuttuminen aina niinniin positiiv tuossa vaiheessa toki itse saanut esikoisestakin haamun vasta dpo17, ne on pitkiä päiviä.....
o_O:rolleyes:. Vai niin vai niin... mä jotenkin en silti usko plussaan mutta ihmettelen kyl suuresti jos menkat ei paahda tänään paikalle:cautious:. Mulla tuli esikosta haamu dpo11 ja tokasta samoilla ni jotenkin uskoisin, että kolmannestakin tulis siinä main. :unsure: Vaan onkohan mun kropasta tullu vanha ja hidas :ROFLMAO:
 
@Tiinaliina1 :(

Tiedättekö mitä mä oon sählännyt :D Mä tein tänään taas testin ja koitin aamulla nopeasti testi rivin kuvata ja tajusin, että eilisen päivän testiin oon kirjottanu 29.8?! Hetken mietin ja ihmettelin ja suttasin sen päivän ja kirjotin siihen 30.8. Sit aloin miettii, et meillä oli eilen niin kiire ja lapset kotona, et olisinko muka kerennyt aamulla siihen jo päivän kirjottamaan? Ihan varmana testin kuitenkin tein, kun mielestäni viiva oli vahvistunut, mut en kerennyt sitä kunnolla tutkailla ja siks kiirehdin kotiin (n) Sain myös todeta, että eipä se sen kummempi viiva ollut kun edellisenkään päivän:unsure: Sit mietin, et ei hitsi jos merkkaamani päivät oli kuitenkin oikein ja eilisen päivän testi on vaan pudonnut tms. no sit etsin sitä ja tarkastin vielä vessan kaapin päältä mihin usein noita jemmailen, et voin koko illan ravata juosta kattomassa et ei siinä mitään näkyis :ROFLMAO: No siellä kaapin päällähän se eilinen testi oli ja viiva oli vahvistunut miltä se aamullakin näytti! Tänään sain mielestäni jo ihan hyvän punaisen viivan, mutta silti pelottaa :( Täytyy vaan toivoa parasta! Kuva tulossa...
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on nyt menossa kp28 ja on tullut jo kolmatta päivää vessapaperiin vaaleanpunaista limaista tuhrua, joka ei valu siteeseen saakka. Joka vessakäynnillä ei paperiin tule mitään. Mulla ei ole koskaan ennen ollut tämmöistä montaa päivää. Mahassa tuntuu jotain pientä menkkamaista välillä ja välillä ei ollenkaan, Ennen oli aina vain 1 tuhrupäivä ja sitten seuraavana päivänä menkat alkoi erittäin runsaina. Nyt menkat ei ole alkaneet. kp26 tein one step negan ja kp24 sain r-testiin mielestäni jonkun haamujen esiäidin. Saapa nähdä, että miten tässä käy. En ole nyt varma siitä, että oliko ovulaatio koska kp11-16 välillä, koska nyt tämä kumma tuhruvuoto(n)
 
Omituiset menkat, pe tuhrua, viikonloppuna vähän kirkasta vuotoa, tällä viikolla ei vielä mitään. Alkoivat kp 26/30. Yleensä on runsas vuoto ja toinen päivä sellainen, että sidettä saa vaihtaa koko ajan. Nyt on siis kp4 tai kp29, jos nuo ei olleetkaan menkat. CB näytti oviksen kp16, eli nyt olis kai korkeintaan dpo13. Sofin raskaustestiliuskaan ei tullut kyllä minkäänlaista haamuakaan. Kannattaako testata vielä joskus myöhemmin, vai luottaa tuohon negaan..? :(
Kp7 tai dpo16 jos ne ei ollu menkat. Tän aamun ovistesti oli ainakin niin nega kuin olla voi. Kun kerran ovistestissäkin ilmeisesti (?) pitäis näkyä jonkinlaista viivaa jos on raskaana, niin kai ne sitten oli vaan niukat menkat. Ehkä ikä vaan alkaa näkyä ja menkat muuttuu omituisiksi. :unsure: Eikä kyllä ole ollut mitään oireitakaan, paitsi jonkin verran menkkakramppeja tälläkin viikolla. Tai sitten ne on suolistokramppeja, menee välillä sekaisin! :LOL:

Toisaalta lyhyemmät ja niukemmat menkat otan mielelläni. (y)
 
Kuulostaa samanlaiselta @Silmu75 sun tilanne, kuin mulla. Siis jos sulla ei vuotanut siteeseen asti veri? Mulla veri on tullut vaan vessapaperiin nyt kolmatta päivää. Nyt siis on kp28. Mun kierto on ollut nyt aina 25-29päivää. Oireita on ollut nyt järkyttävä pääkipu, kuvotus, menkkakivut ja jonkinkaiset lievät tissikivut
 
Hmm.. nyt menee mielenkiintoseks... kp nyt 33/32 tai sitten kp 1..? Tiedä niin.. kuukautisvihlasut tuntu yhden kerran päivällä nivusissa ja siihen loppu toistaseks kivut ja ajattelinkin että jaahas tänään alkaa... muuten ollut sellaista hentoista kipua alavatsassa sekä selässä...
Mutta sitten se mikä mua ihmetyttää suuresti, koska mulla ei ole KOSKAAN ollut sellasta, niin tänään joku tunti tosta vihlasusta alkoi rusehtavaa tuhrua tulemaan? :eek: riittää kuitenkin että käytän vaan pikkuhousunsuojia ettei ainakaan vielä niin paljon tule että sidettä tarvis.. Semipieni toivo ehkä mutta mutta... Testi piti tänään tehdä mutta kun tuo hämärä tuhru alkoi...:confused:

Mulla @Tiinaliina1 tulee se sun tuhru juttu mieleen tosta.. kun normaalisti kun pitäs menkat tulla ni se on sit sen väristäki, eikä ikinä oo noin niukkaa eikä varsinkaan tuhrua tullu.. o_O
Esikoista odottaessani ei tullu yhtään mitään vuotoja eikä kyllä oireitakaan ollu :LOL: et sillon pääsin todella helpolla(y)

Ikävää kuitenkin @Tiinaliina1 et sulla menkat sit alkoi(n)
 

Yhteistyössä