Jotain haamua ehkä näen! Huomenna uusiksi
Jotain näen! Vahvistumisia sinne Mikä dpo?Näkeekö muut haamua? kp 33 tänään.
Melko selvä haamuhan toi jo on. Onnea ja vahvistumistaNäkeekö muut haamua? kp 33 tänään.
Oletettavasti tuhruttelu vähintään laantuu ni dippaas uudestaan 2-3pv päästä.Dpo8. Kolmatta päivää jatkuu rusehtava limainen tuhru, vertakin tullut vähän. Piti hätähousuna uittaa yks. No ei siinä kyllä ole mitään
http://aijaa.com/lgeqcx
(Apteekin ultra)
Mites haamuilijat??
Oma kaava varmaan sama . Ihmeen paljon sitä tulee.. alaselkää juilii kans.Oletettavasti tuhruttelu vähintään laantuu ni dippaas uudestaan 2-3pv päästä.
Tai sit laskukaavalla tuhrun loppumisesta 2pv. Tosin oma kaava on dipata joka päivä.
Mun punaisten lasien läpi katsovat silmäni ovat erottavinaan jotain haamulaista, mutta ehkä mä vaan kuvittelenDpo8. Kolmatta päivää jatkuu rusehtava limainen tuhru, vertakin tullut vähän. Piti hätähousuna uittaa yks. No ei siinä kyllä ole mitään
http://aijaa.com/lgeqcx
(Apteekin ultra)
Mites haamuilijat??
Mäkin näen jotain, mut niin näen omissakin negatiivisissaOma kaava varmaan sama . Ihmeen paljon sitä tulee.. alaselkää juilii kans.
Mites noi ovistestit toimii raskaustestereinä? Mitä toi nyt sit tarkottaa kun ovistikku antaa noin vahvaa viivaa?Ei menny kauaa ku lähti lapasesta . Otin pc:n ovistestejä ja r testejä, voi tikutella. Heti piti uittaa. No nega tietty vajaan 2h lirusta. Ovis aika vahva. Aamulla uusiks
http://aijaa.com/MEzOuI
Aika monella ne näyttää raskauden. Mutta en tiiä millä dpo:lla menee selkeelle plussalle? Mulla loppukierrosta, yleensä just menkkojen tienoilla on aika vahva viiva, jos oon sattunu testaa, mut ei koskaan plussa kuitenkaan.Mites noi ovistestit toimii raskaustestereinä? Mitä toi nyt sit tarkottaa kun ovistikku antaa noin vahvaa viivaa?
Onnea!Iltapissa tänään. Hätähousu minä
OnneaIltapissa tänään. Hätähousu minä
Näen kyllä, pinkki ohut viiva . Vahvistumista!Tuota tuota tuota
Onko kellä kokemusta apteekin ultra (herkkyys siis 10), viivanpaikasta tms?
Sain testiajalla ihan super haamusen/viivanpaikan tms. Kännykällä en saanut ihan tallennettua sitä minkä silmä näki, kun sen viivan vasen reuna oli ihan aavistuksen pinkkinä
Nyt tänään lauantaina ois mahdollisesti dpo10
Näkeekö kukaan muu tuota viivanpaikkaa?
(Kun klikkaa isommaks niin näyttää tarkemmalta kuva)
Kierroista en osaa mitään sanoa. Ehkäisykapselin aikana vuotoa oli kokoajan. 2-3 viikkoa kuukaudessa ja pahimmillaan 2kk putkeen vuosin kuin hanaOnko vuoto siis edelleen käynnissä? Vaihteleeko runsaan ja niukan välillä?
Minkä mittaisia kiertoja sinulla on aiemmin ollut? Lyhyin ja pisin kierto siis.
Voisin itseäni kuvitella kyllä testaamaan nyt joka päivä, ihan vaikka vaan silkasta mielenkiinnosta. Sitten jos ei löydy tai jos selkeästi alkaa vaikkapa uusi kierto, niin sitten voisin aloitella kun vuoto on loppunut tai vaikkapa lyhyimmän sinulla olleen kierron mukaisesta aloituspäivästä eteenpäin taas (testien mukana tulee ohje kiertopäivistä ja testien aloittamisesta).
Tää testi on ihan susi. Sain viime kierrossa ihan jäätäviä viivanpaikkoja. Kannattaa ostaa jotain muita.Tuota tuota tuota
Onko kellä kokemusta apteekin ultra (herkkyys siis 10), viivanpaikasta tms?
Sain testiajalla ihan super haamusen/viivanpaikan tms. Kännykällä en saanut ihan tallennettua sitä minkä silmä näki, kun sen viivan vasen reuna oli ihan aavistuksen pinkkinä
Nyt tänään lauantaina ois mahdollisesti dpo10
Näkeekö kukaan muu tuota viivanpaikkaa?
(Kun klikkaa isommaks niin näyttää tarkemmalta kuva)