Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Syitä en tiedä, mutta itsellä vuorottelee. Oikealta jos ovuloin, tulee ovis kp12-13 ja mun luteaalivaihe (oviksesta vikaan kiertopäivään) on 15pv pitkä, eli niinä kuukausina kierto on 27-28pv pitkä.
Vasemmalta ovuloin yleensä kp15-16 joten silloin kierto on 30-31pv pitkä.:)

Muoks**
Ja vielä hieman korjaan, että jos siulla on normisti kierto 25 niin kp25/25 on vasta vika kiertopäivä ja vasta seuraavana pitäisi menkat alkaa;)
Mutta nyt tosiaan oviksen oltua kp17, niin jos ei kuukautisia kuulu kp32 niin voisi sanoa keskiarvoisesti, että kuukautiset ovat päivän verran myöhässä ja silloin kyllä pitäisi viivaa näkyä ihan nätisti.
Joo kirjoitin väärin. Eli tänään menossa kp 26/25.
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Perus viivanpaikkaa näyttäis vaan tulevan mulle, eipä ollu yllätys kun pc kerta kyseessä :poop: tänään kp 25 ja testailen uudestaan jos ei kuukautiset ala lauantaina.


Tuleeko sulla noin selkeitä viivanpaikkoja noihin negakierroissakin? Hullua! Ennen kuin itse aloin testailemaan, niin luulin että jos jotain näkyy niin on sitä itteään. Eipä olekaan niin helppoa... :cautious:
 
Mulla myös pc antaa viivanpaikkaa sekä ihan räikeääkin viivanpaikkaa. :cautious:
Huvittavaa tosiaan kun samana päivänä testaa digillä negan, herkällä 10mlU puhtaan negan ja pc heittää viivanpaikan testiin. :D

Itellä tähän kiertoon läjä (8) herkkiä liuskoja, 4 herkkää puikkoa ja pari 20mlU puikkoa, et ehkä pärjään. Mä niin kuulun tähän pinkkaan.:D
Ajatus oli että JOS saan niihin oikeita viivoja, niin teen digin jonka näytän miehelle ja noi pidän omana tietonani..paitsi toki tuun kysymään täältä viimistään maanantaista alken että "joks näkyy jotain?!":ROFLMAO: (sillon on dpo7 vasta)
 
@Iiduliinu minäkin näen pinkkiä! :love:

Apua oon niin innoissaan tästä ovistestailusta!!! Oon nyt muutaman päivän tehnyt cb digin aamuisin ja illalla halpisliuskan. Viimenen liuska kuitenkin meni eilen. Aamulla digi nega ja mietin että viitsinkö toista sellaista nyt illaksi tuhlata. Onneksi tuhlasin, hymynaamahan se sieltä pärähti! :giggle: käytettiin tilanne heti hyödyksi, seuraavina päivinä pitää toki myös. Aattelin aamulla vielä testata että tietää tulevaisuuden varalta kuinka pitkään tuo mun lh-piikki kestää.
 
Tilasin sitte raskauskeijulta 14kpl ovistestejä :D täytyy varmaan rueta testaa aika aikasee ettei mee varmasti ohi :rolleyes: Eikös kerta päivään testaaminen riitä vai kahdesti? Täällä aika moni taitaa kuitenkin testata aamuin illoin? :)
 

Yhteistyössä