IHan ku näkisin tuossa jo vähän jotain! Itse testasin eilen dpo 9 aamulla pc puikolla ja oli nega. Tänään testasin herkillä testeillä ku tuli ja negaa vaan näyttää ja "jo" dpo 10/kp 33. Vähän alkaa kyrsimään.Tämmöstä tänään, mahdollisesti 9 dpo.
Mites @papurinsessa ? Kuva testistä tänne!
Näkeekö kukaan muu mitään? Vai kuvittelenko taas omiani niinku yleensä
Kyllä mä oon näkevinäni jotainDPO8 ja iltapissasta tehty. Näkeekö kukaan mitään?
Onnea! Se on plussa.http://aijaa.com/JrxI1S
Mitäs himotestaajat tuumaa tämän aamun testistä? Aamupissasta tuo, päiväpissasta puhdas nega, ei viivan paikkaa vaan ihan valkoinen. Kolmas (vai neljäs?) aamupissahaamu rfsu 25 herkkyisellä testillä. Päivä tai iltapissoista negatiivisia.
Ne iltapissat on vaan olleet liian laimeita. Odottele muutama päivä ja testaa uudelleen onko viiva vahvistunut.Voiko sitten vääriä negatiivisia olla? Noita haamuja on nyt tullut 3-4 ja ihan puhtaan valkoisia negatiivisia 3. Iltapissasta tullut haamu ja nega, mutta myös aamupissasta tullut haamuja ja negoja.
Vai onko haamut sitten vääriä? Pelottaa mitä verinäyte sanoo kunhan terkkarille menen..
Haamuplussana pitäsin, on tosi selkee. Ilta varmaan ollu vaan laimee. Väriäkin onhttp://aijaa.com/JrxI1S
Mitäs himotestaajat tuumaa tämän aamun testistä? Aamupissasta tuo, päiväpissasta puhdas nega, ei viivan paikkaa vaan ihan valkoinen. Kolmas (vai neljäs?) aamupissahaamu rfsu 25 herkkyisellä testillä. Päivä tai iltapissoista negatiivisia.
Aavistus kun näkys jotain..Hyvää huomenta leidit
Tein tänä aamuna pc:n dpo9. Näkyykö teille mitään?
Varmaan vaan viivanpaikka. Mulla pitäis tänään alkaa menkat kp 25/25, mutta ovis tuli vasta kp 17/25. Eli voisko olla, että menkat tulee myöhässä myöhästyneen oviksen takia?Aavistus kun näkys jotain..
Siis joo, menkkojen alkamisajankohta riippuu täysin oviksesta. Jos sulla on tullu ovis kp17 niin lasket siihen 14vrk lisää niin sit ollaan lähellä. Eli menkat eivät ole vielä myöhässä siulla. Ts.siun kierto olisi abouttistarallaa tässä kuussa 31pv pitkä.Varmaan vaan viivanpaikka. Mulla pitäis tänään alkaa menkat kp 25/25, mutta ovis tuli vasta kp 17/25. Eli voisko olla, että menkat tulee myöhässä myöhästyneen oviksen takia?
Oho kuinka pitkä! Mistä syistä tuo ovis myöhästyy?Siis joo, menkkojen alkamisajankohta riippuu täysin oviksesta. Jos sulla on tullu ovis kp17 niin lasket siihen 14vrk lisää niin sit ollaan lähellä. Eli menkat eivät ole vielä myöhässä siulla. Ts.siun kierto olisi abouttistarallaa tässä kuussa 31pv pitkä.
Syitä en tiedä, mutta itsellä vuorottelee. Oikealta jos ovuloin, tulee ovis kp12-13 ja mun luteaalivaihe (oviksesta vikaan kiertopäivään) on 15pv pitkä, eli niinä kuukausina kierto on 27-28pv pitkä.Oho kuinka pitkä! Mistä syistä tuo ovis myöhästyy?