Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jaa ja tuo mainosti että pitäis näkyä suht luotettavalla prossalla muutama pv ennen menkkoja. Eilen oli dpo13 ja yleensä mun luteaalivaihe on 15.:D

Ja tosiaan, tuossa oli kolme viivaa. Kontrolli ja kaksi haamua, toinen kontrollin vieressä ja toinen alemmassa. Alemman pitäis olla se herkkä liuska ja ylempi vaatii vahvempaa hcg arvoa. Ainakin omasta mielestä alempi oli livenä tummempi kuin ylempi. Jos alempi reagoi vahvemmin kuin ylempi verrattuna kontrolliviivaan, on tulos raskaana 1-2 vk ja jos toisinpäin, 2-3.

Mua vaan hämäsi se että toi alempi, herkän liuskan viiva oli hieman vahvempi kuin ylempi, mutta kuulema voi reagoida myös LH hormooniin.:confused:
Ja joillain oli tosiaan muuttunut tulos 2-3vrk jälkeen vaikka olivat tehneet testin about samoilla dpo:lla mitä minä.

Mutta luotan kuitenkin nyt tuohon toistaiseksi. Kyllähän sen sitten huomaa että pitää testata vielä jos ei maanantaina menkkoja kuulu.:LOL:
 
Mä nään kans tossa ylemmässä varsinkin selkeen haamuhaamulaisen.
Joo itsekkin juuri tuon ylemmän kanssa raavin päätäni paljon eilen. :D Se tuli vieläpä varsin nopeasti. Laskin kuitenkin vielä viivanpaikaksi kun oli noin kamalan halju ja viime kierrossa sain pc:llä parit viivanpaikat myös aikaiseksi, olivat tosin vaaleita joiden reunoilla harmahtavaa. (n)
 
Nuo pct antaa ärsyttäviä viivanpaikkoja kyl mutta toivottavasti vahvistuu :love:

Minulla viikko sitte lauantaina ovisplussa ja limat su, seksiä oli lauantai-iltana. Saa nähhä riittääkö. Nyt on paljon erilaisia vatsakipuja, naama hehkuu ja on sellaine väsy olo eli iha normaalikierron oireita. Tuo kovahkokin alamahakipu pelottaa et mitä on. Alkoi eka lapsen syntymän jälkeen ja lääkäri on sitä mieltä että on iha hormoneista johtuvaa mutta voiko se olla vaikka endometrioosia..(n)

Millonhan tekisin ensimmäisen raskaustestin, ke vai to? :geek:

Laitan vielä tähän sen ovulaatiotestin kuvan. Onko teistä selkeä plussa? Eli siis riittänee että on toi tummuusaste? :unsure:

http://aijaa.com/V97EK9
 
Nuo pct antaa ärsyttäviä viivanpaikkoja kyl mutta toivottavasti vahvistuu :love:

Minulla viikko sitte lauantaina ovisplussa ja limat su, seksiä oli lauantai-iltana. Saa nähhä riittääkö. Nyt on paljon erilaisia vatsakipuja, naama hehkuu ja on sellaine väsy olo eli iha normaalikierron oireita. Tuo kovahkokin alamahakipu pelottaa et mitä on. Alkoi eka lapsen syntymän jälkeen ja lääkäri on sitä mieltä että on iha hormoneista johtuvaa mutta voiko se olla vaikka endometrioosia..(n)

Millonhan tekisin ensimmäisen raskaustestin, ke vai to? :geek:

Laitan vielä tähän sen ovulaatiotestin kuvan. Onko teistä selkeä plussa? Eli siis riittänee että on toi tummuusaste? :unsure:

http://aijaa.com/V97EK9
Eiköhän riitä, kun on saman vahvuiset :) mulla kans pärähti ov plussa tikkuun viime la, viiva oli hieman vahvempi kuin testiviiva. Me aletaan sit testailee samaan aikaan, ite ajattelin ma dpo8 alottaa :D
 
Mul on nyt kp 27/27-32 eli huomenna aikasintaan alkais menkat. En päässyt hakemaan pc liuskaraskaustestejä. Piti tyytyä tähän rfsu n raskaustestiin. Sain mielestäni siihen haaleaan viivaan jo punertavaa sävyäkin. Tiedä sit näänkö omia. Pc ssä näkyis paremmin jos ois raskaudesta kyse. Vähän yli tunnin pidätetystä pissasta sain tälllaisen tuloksen. Mitä ootte mieltä?

http://aijaa.com/eD1hXi
 
uip
Moikka

Olen lueskellut keskustelua innokkaasti ja nyt loin viimein tunnukset :)

Ovulaatiotesteistä sen verran etten koskaan ole saannut aikaiseksi selkeää plussaa. Testit olen aina tehnyt kaikkien sääntöjen mukaan klo10-20 ja pidätellyt sen 4 tuntia vähintään. Tuloksena on parhaimmillaan ollut kontrolli viivaa selkeästi haaleampi testi viiva. Kuitenkin olen saannut tällaisen testin jälkeen yhden lapsen ja tänään aamulla plussaain. Eli oman kokemuksen mukaan peittoa kannattaa heiluttaa vaikka testi olisi "negatiivinen".
 
No minäkin sitten liityn joukkoon! oon seuraillut jo pidemmän aikaa ja nyt päätin itsekkin kirjoitella! Täällä aktiivistä yritystä takana syyskuusta asti. Kesällä sain keskenmenon, jonka jälkeen päätettiin ruveta yrittämään ihan tosissaan lasta kun aikaisemmin mentiin periaattella 'tulee jos on tullakseen'. Nyt viime la sain ekaa kertaa positiivisen ovistestiin ja malttamattomana odottelen koska saa ruveta testailemaan.. eli ehkä vois jo maanantaina huvinvuoksi eikö? mulla rakkuloita munasarjoissa(pco epäily), kilpirauhasen vajaatoiminta, _todella_ taaksepäin kallistunut kohtu ym mukavaa hankaloittamassa raskautumista. Luotto kuitenkin korkealla ja fiilis sellainen et tässä kierrossa vois jopa oikeasti tärpätä
 
uip
Lisättäköön vielä että oma plussa on selkeä viiva, mutta haaleampi kuin kontrolli. Jännitän tässä lähteekö viiva tummumaan. Tekisi mieli jo testata huomenna. Yritän malttaa ja testata vasta ylihuomenna :whistle:
 
Mul on nyt kp 27/27-32 eli huomenna aikasintaan alkais menkat. En päässyt hakemaan pc liuskaraskaustestejä. Piti tyytyä tähän rfsu n raskaustestiin. Sain mielestäni siihen haaleaan viivaan jo punertavaa sävyäkin. Tiedä sit näänkö omia. Pc ssä näkyis paremmin jos ois raskaudesta kyse. Vähän yli tunnin pidätetystä pissasta sain tälllaisen tuloksen. Mitä ootte mieltä?

http://aijaa.com/eD1hXi
Kyl vaa selkeetä viivaa pukkaa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Mulla on näköjään puhelimessa vielä tallessa esikoisen ajoilta kuva digitestin muutoksesta, kun tuli testattua urakalla. Kuvan laatu surkea ja typerä varjokin jäänyt, ei olis musta valokuvaajaksi. :D Tässä nyt kuitenkin näkyy, miten viivat lähti tummenemaan, ja toisaalta ero myös negatiivisen ja positiivisen kierron välillä (aina tuli kuitenkin se 3 viivaa). Lopetin testaamisen tuohon viimeiseen digiin, eli 3+ tulosta mulla ei ole. Ja siis onnellisesti päättyi tuo raskaus, poitsu nukkuu tuolla naapurihuoneessa. :love:

Mut siis tää viesti ihan vaan mielenkiinnosta niille, joita kiinnostaa noita seurata! :) Tuossa linkki kuvaan: http://aijaa.com/kfFGqv
 
uip
(y)(y)(y)(y):ninja:(y)
Mulla on näköjään puhelimessa vielä tallessa esikoisen ajoilta kuva digitestin muutoksesta, kun tuli testattua urakalla. Kuvan laatu surkea ja typerä varjokin jäänyt, ei olis musta valokuvaajaksi. :D Tässä nyt kuitenkin näkyy, miten viivat lähti tummenemaan, ja toisaalta ero myös negatiivisen ja positiivisen kierron välillä (aina tuli kuitenkin se 3 viivaa). Lopetin testaamisen tuohon viimeiseen digiin, eli 3+ tulosta mulla ei ole. Ja siis onnellisesti päättyi tuo raskaus, poitsu nukkuu tuolla naapurihuoneessa. :love:

Mut siis tää viesti ihan vaan mielenkiinnosta niille, joita kiinnostaa noita seurata! :) Tuossa linkki kuvaan: http://aijaa.com/kfFGqv
Mä kävin heti katsomassa!
 
Oon kyllä niin hätähousu näitten testailujen kanssa ollu aina että mieskin jo nauraa mulle. :LOL: Tosin kaikki kolme alkanutta raskautta (2km ja yksi lapsi) on testattu rfsun tai pcn testeillä mooonta päivää ennen menkkoja. Koskaan en saanut clearbluen digitaalisiin testeihin plussaa, en edes esikon kohdalla rv 7-8. o_O sen koommin en oo niitä ostanut.
 
Kiitti @Neyda :love:

Mulla on niin outoja alaselän painekipuja jotka siirtyy hetkeksi alavatsalle ja reisiin.
En ole esikoisen synnyttyä (kohta 10v siitäkin) kärsinyt kuukautiskivuista, joten vähän on erikoista. Näitä ollut nyt jo useampana päivänä.o_O Ja ne vaan tulee ja menee, tulevat lähinnä jos teen mitään raskaampaa puuhaa. Muuten ei mitään tuntemuksia.
Ihan aikaisintaan pitäisi alkaa menkat huomenna, mutta oletettu alkamispäivä on maanantai. Jos ei huomenna puolilta päivin ole hanat auki, on mun varmaan pakko mennä ostaa vielä yks paketti testejä. Onneks apteekki on kiinni, pitäisivät mua varmaan jo hulluna kun tullut sielläkin asioitua nyt turhankin aktiivisesti.:LOL:
 
uip
En pystynyt olla testaamatta:LOL: Viiva olikin vahvistunut mukavasti. Aijon tästä huolimatta hakea lisää testejä. Kyllä niitä testejä kannattaa hommata reilusti!

Vieläkin on epäuskoinen olo. Mitään raskausoireita ei ole ollut vain tunne että menkat alkaa. Esikoisesta tiesin miltei heti että paksuna ollaan niin paljon oli oireita jo paljon ennen plussaa.
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Mul on nyt kp 28/27-32 pyyhittäessä tuli tippa verta ja sen jälkeen tullut vaan valkovuotoo. Kai ne menkat sieltä kohta alkaa.Tein pc n liuskaraskaustestin. Puolentoista tunnin pissasta. Sain siihen häivähdyksen toista viivaa. Näkeekö kukaan muu siinä mitään? Eks sen toisen viivan pitäis olla jo vahvempi. Onks mul vielä toivoo?

 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87 ja nelHM

Yhteistyössä