Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jaahas, niin se vaan alko runsas verinen rämmäleinen vuoto täälläkin kipujen kera! Ihmettelinkin kun ei alkanu taas oireet kunnolla vyöryä päälle, sama oli ennen meidän neitiä olevassa tuulimunaraskaudessa, joka vuosi itellään pois rv8 jotain.. Nyt tässä raskaudessa sit kesken 5+2 ehkä about. Noh, eiku uuteen yritykseen vaan!

Ja valittelut kaikille muillekin joilla vuodot alkoi :(
Pahoittelut km:sta. Jos jotain positiivista yrittää hakea, niin onneksi tyhjenee itsellään. Muuta hyvää tuossa ei sit olekaan. Keskenmenot on syvältä :(
Itse yhä odottelen vuotoa, joka tuskin itsellään alkaa. Kohta viikon verran oon tiennyt ettei kohdussa enää mitään kasva, muttei tule itekseen uloskaan. Rv:t olis nyt 5+4. Eli melko vähän. Nyt ei ole mitään oiretta mihinkään suuntaan. Ihan normiolo..paitsi ruokahalu kadoksissa.:mad:
 
Pahoittelut km:sta. Jos jotain positiivista yrittää hakea, niin onneksi tyhjenee itsellään. Muuta hyvää tuossa ei sit olekaan. Keskenmenot on syvältä :(
Itse yhä odottelen vuotoa, joka tuskin itsellään alkaa. Kohta viikon verran oon tiennyt ettei kohdussa enää mitään kasva, muttei tule itekseen uloskaan. Rv:t olis nyt 5+4. Eli melko vähän. Nyt ei ole mitään oiretta mihinkään suuntaan. Ihan normiolo..paitsi ruokahalu kadoksissa.:mad:
Kiitos. Onneksi toi meidän nuorimmainen on vasta 6kk niin se vähän lohduttaa <3 kyllä sen ite vaan aina jotenki tietää ettei siellä asu ketään, arvasin tän kun ei alkanu oireet tulla kunnolla päälle, ei tullu isona järkytyksenä, mutt harmittaa tietysti.

Viimeksi tuulimuna vuosi tosiaan itsellään ulos eikä sekoittanut lainkaan mun kuukautiskiertoa, jatku päivälleen samanlaisena siitä eteenpäin että omaa kroppaa täytyy kyllä kiitellä että toimii niin hyvin. Nyt tilasin ovulaatiotestejä netistä että saadaan mahdollismman nopeesti seuraava raskaus alulle :)

Toivottavasti sullakin vuoto alkaa kunnolla ja tulee itsekeen ulos jos on tullaksen. Oletko ihan varma että kyseessä on keskenmeno eikä mikään harmiton vuoto?

Mä lähden nyt ostamaan raskaustestin ja katson illalla että josko olis jo lähteny raskaushormonit laskemaan, eilen loppu vähäiset oireet kuin seinään. Aamulla jo kun alaselkä sattu hetken niin tiesin heti että jaahas se oli siinä ja heti vessaan ja pyyhkiessä verta paperiin ja sen jälkeen alko kunnolla vuotaa kipujen kera. Kyllä sen ite vaan tietää kun on sellanen "tyhjä" olo. Meidän maaliskuussa syntyneestä neidillä ei kertaakaan tarvinnu pelätä et ollaanko sitä raskaana vai ei.

Tsemppiä!
 
Mikäs Minni-83 tilanne on nyt? Itsellä nyt menossa kp21/26(27) ja yk4 ja edelleen plussaa odotellaan...tää kierto ollut hieman poikkeava noihin edellisiin, rintoja vihloo ja alavatsaa jomottelee välillä ja ihankuin tuntuis sellasta lievää paineentunnettakin välillä, en vielä uskalla kuitenkaan luottaa noihin...esikoisesta tunsin kaikki mahdolliset oireet: kiinnittymisen, kiinnittymisvuodon, paineentunnetta, nippailua....nyt ei oo tuntunu kiinnittymistä eikä oo vuotookaa näkyny...toki tiedän senkin ettei noita oireita tuu joka tärppäyksellä, mut jotenki sitä aina vertailee tilannetta aina tohon..mutta kahtotaan jos testais tälläviikolla joku päivä...mulla oli ovis aika ajoissa tällä kierrolla...sain jo kp12 vahvat viivat ovistikkuun, mutta lämmöt lähti nousuun vasta kp15 tienoilla, joten en tiedä oliko se sittenkin myöhemmin...seuraillaan tilannetta :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä tänään dpo 11
http://aijaa.com/JZxUzG

Rinnat ei enää niin kipeät kun oli pari päivää sitten, yleensä ovat tosi kipeät ovulaatiosta kuukautisiin. Nyt siis aaltoilee. Tuikkasukipuja on päivittäin.

Onko tuo siis jo värillinen ja haamuksi luokiteltava? Ikinä en oo saanut kysyseisellä pregchecktestillä noin selvää viivalaista.
 
Mikäs Minni-83 tilanne on nyt? Itsellä nyt menossa kp21/26(27) ja yk4 ja edelleen plussaa odotellaan...tää kierto ollut hieman poikkeava noihin edellisiin, rintoja vihloo ja alavatsaa jomottelee välillä ja ihankuin tuntuis sellasta lievää paineentunnettakin välillä, en vielä uskalla kuitenkaan luottaa noihin...esikoisesta tunsin kaikki mahdolliset oireet: kiinnittymisen, kiinnittymisvuodon, paineentunnetta, nippailua....nyt ei oo tuntunu kiinnittymistä eikä oo vuotookaa näkyny...toki tiedän senkin ettei noita oireita tuu joka tärppäyksellä, mut jotenki sitä aina vertailee tilannetta aina tohon..mutta kahtotaan jos testais tälläviikolla joku päivä...mulla oli ovis aika ajoissa tällä kierrolla...sain jo kp12 vahvat viivat ovistikkuun, mutta lämmöt lähti nousuun vasta kp15 tienoilla, joten en tiedä oliko se sittenkin myöhemmin...seuraillaan tilannetta :)
Aika samoissa mennään tänään mulla 23/27 ovisplussa tuli mulle kp 12. On tää jännittävää :)
 
Täällä tänään dpo 11
http://aijaa.com/JZxUzG

Rinnat ei enää niin kipeät kun oli pari päivää sitten, yleensä ovat tosi kipeät ovulaatiosta kuukautisiin. Nyt siis aaltoilee. Tuikkasukipuja on päivittäin.

Onko tuo siis jo värillinen ja haamuksi luokiteltava? Ikinä en oo saanut kysyseisellä pregchecktestillä noin selvää viivalaista.
Jotaki oon näkevinäni :) koitas huomenna uudestaan onko selkeempi :) Jännää!
 
  • Tykkää
Reactions: BadRomance
Mikäs Minni-83 tilanne on nyt? Itsellä nyt menossa kp21/26(27) ja yk4 ja edelleen plussaa odotellaan...tää kierto ollut hieman poikkeava noihin edellisiin, rintoja vihloo ja alavatsaa jomottelee välillä ja ihankuin tuntuis sellasta lievää paineentunnettakin välillä, en vielä uskalla kuitenkaan luottaa noihin...esikoisesta tunsin kaikki mahdolliset oireet: kiinnittymisen, kiinnittymisvuodon, paineentunnetta, nippailua....nyt ei oo tuntunu kiinnittymistä eikä oo vuotookaa näkyny...toki tiedän senkin ettei noita oireita tuu joka tärppäyksellä, mut jotenki sitä aina vertailee tilannetta aina tohon..mutta kahtotaan jos testais tälläviikolla joku päivä...mulla oli ovis aika ajoissa tällä kierrolla...sain jo kp12 vahvat viivat ovistikkuun, mutta lämmöt lähti nousuun vasta kp15 tienoilla, joten en tiedä oliko se sittenkin myöhemmin...seuraillaan tilannetta :)
En oo nyt testannut. Pitää varmaan aamulla vielä testata. :)
 
Moi! Tänne tulee nyt yhden kierron ajaksi piinailemaan tämmöinen juuri vauvakuumeesta yli päässyt, jolle sattui vahinko, eli kondomi puhkesi. Siitä alkoi taas minun järjettömät toiveen elättelyt. Tämä vahinko sattui siis juuri ovulaatiopäivänä, joten mahdollisuus pitäisi olla olemassa. Molemmat meistä olisi varmasti innoissaan mahdollisesta vauvasta. Mies ei ole vaan halunnut missään vaiheessa yrittää.

Nyt menossa 4 dpo ja järkyttävän voimakkaita pistoja oikeella puolella alavatsassa. Vähän samaan tyyliin kuin ovulaatiokivut, mutta voimakkaampaa. Mikäköhän vois olla selitys? (mulla oletettavasti lievähkö endometrioosi, mutta normaalisti voimakkaat kivut vain menkkojen aikaan)
Parasta olisi yrittää unohtaa koko juttu nyt kahdeksi viikoksi, mutta minusta ei vaan ole siihen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä