Hei!
Minä lykkään itseni nyt tähän ketjuun, kun en oikein osuvampaakaan paikkaa asialleni löytänyt. elikkäs: oon syönyt Stefaminelle pillereitä nyt muutaman kuukauden ja aina ajallani ottanut. Pari viikkoa sitten kuitenkin ilmaantui kaikki mahdolliset raskausoireet, lämmöt koholla, palelee, ruoka etoo, mutta hirveä nälkä, pissattaa, alamahaa vihloo niinkuin esikoista odottaessa.. lopetin pillereiden syönnin kaiken varalta ja halusin katsoa mitä tapahtuu. Tein ensimmäisen testin keskiviikkona, näytti negaa.
Pari päivää podin alamahan ja selän pakotusta, kunnes sitten alkoi ruskea tuhruvuoto. Tein uuden testin perjarjantaina, edelleen negaa, hyvällä tuurilla ehkä viivanpaikan erotin. Noh, lauantaina alkoi kunnon vuoto ja alamahaa pakottaa ja turvottaa, ei kuitenkaan menkkatyyliin. Tässä vaiheessa manasin pillerit kankkulan kaivoon, kun eivät selvästikkään mulle sovi.
Päätin että uskallan juoda muutaman saunakaljan, jotka ei millään meinannut nousta päähän, vaikka normaslisti yksikin jo kilahtaa hattuun.
Aamulla heräsin viideltä hirveään horkkakrapulaan, päätä särki ja oksetti. Siinä pönttöä halaillessa heräsi ajatus, että mitä jos sittenkin....?
Mitä ootte mieltä, onko mahdollista että kuitenkin oisin paksuna? Jostain luin että pillereitä syödessä tyhjennysvuoto on yleistä vaikka paksuna olisikin.
Huomenna käyn ostamassa vielä yhden testin.