Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Moikka!
Kirjoittelen tänne nyt ekaa kertaa, ettei tarvii yksin jännitellä. Pelottaa vähän tänne mitään laittaa, kun pettymys on aina niin suuri kun tuleekin nega. Mutta tää tais olla meidän viides yrityskierto jos oikein muistan. Aina oviksesta lähtien mulla on kipuja alavatsassa kierron loppuun asti ja niin on nyttenkin mutta kovempia. Vielä en alkanut näistä kivuista epäilemään raskautta, mutta kun tasan viikko oviksen jälkeen tuli pyyhkiessä verta, alkoi toiveet jo nousemaan. Epäilin/toivoin sitä siis kiinnitysvuodoksi. On tässä sitten vähän huimannutkin ja ollut pään särkyä ja väsymystä ja olen AINA kamalan huonolla tuulella koko viikon ennen kuukautisia, mutta nyt en selvästikkään ole. Lauantaina pitäisi alkaa uusi kierto ja nyt ei voi muuta tehdä kuin jännätä. Onnea myös tosi paljon plussanneille ❤
Mullakin edellisessä raskaudessa tuo pahantuulittomuus puuttu, se saiki testaamaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Jos ovulaatio oli eilen yöllä noin 1 aikaan, voiko vielä tänään aamulla tulla vahva plussa (tummempi kuin kontrolliviiva)?? Illalla oli kovemmat kivut, mutta nyt aamulla on myös, vaikkei niin voimakkaana.

Eilen aamupäivällä testi oli myös plussa, mutta ei noin tumma kuin nyt, iltapäivällä en tehnyt enää uutta, olisi varmaan ollut silloin myös tosi tumma.
Tässä nyt vain pähkäilen, että eikö se meinaa irrota sieltä kun kivut vain jatkuu ja tuo testikin vielä tuollainen. Vai voiiko se näyttää vielä 8h irtoamisen jälkeenkin plussaa? Usein kyllä kivut jatkuu sen pahimman kivun jälkeenkin vielä jonkin aikaa, en vain ole ikinä ovistestejä tehnyt joten ei tietoa miten pitkään se näkyy siinä testissä.
 
No nyt sain vieläkin tummemman viivan, vaikka kivut on jo kokonaan pois. Mitä ihmettä :O

Tai voiko pissan laimeus vaikuttaa niinkin paljon, että eilinen plussa ois ollut yhtä tumma jos oisin pidättänyt kauemmin? Ja ovis olis siis ollut eilen illalla milloin kivutkin oli?
Luulisi että aika nopeasti vaalenee testi, mutta nyt on kyllä todella tumma, eli lh huippu. Tarkoittaen, että munasolu olisi vasta 12-48h päästä irtoamassa, tuskin pitää paikkaansa.

Jos kipu olisi jotain munasolun kasvamisesta johtuvaa kipua, eikä sitä kun se irtoaa, niin viimeksi ultrassa olisi varmasti myös sattunut kun folikkeli oli 23mm, vasta illalla tuli oviskivut silloin joten oletan että silloin sitten irtosi.

Osaisko joku sanoa jotain tähän? One step testeillä testaan ja niiden pitäis olla todella herkkiä
 
Uusintayritys Minä esim. itse tiedän, milloin irtoaa, se kipu on ihan erilaista kuin kypsymiskipu. Ja menee ohi tunnissa parissa. Mutta ovistesti ollut tosi vahva, eli selvä plussa, vielä seuraavana aamunakin (kun ovis esim.illalla ollut) ja vielä siitä seuraavana päivänä saattaa tasavahvaa lähes antaa. On se kyllä plussa ollut oviskipujen aikaankin, mutta tosiaan viiva ei haalene kovin nopeata mulla. Toki kaikki yksilöllistä jälleen, mutta mulla näin. Itse luotan oloihin, koska tiedän kroppani näissä asioissa tosi hyvin.
 
Uusintayritys Minä esim. itse tiedän, milloin irtoaa, se kipu on ihan erilaista kuin kypsymiskipu. Ja menee ohi tunnissa parissa. Mutta ovistesti ollut tosi vahva, eli selvä plussa, vielä seuraavana aamunakin (kun ovis esim.illalla ollut) ja vielä siitä seuraavana päivänä saattaa tasavahvaa lähes antaa. On se kyllä plussa ollut oviskipujen aikaankin, mutta tosiaan viiva ei haalene kovin nopeata mulla. Toki kaikki yksilöllistä jälleen, mutta mulla näin. Itse luotan oloihin, koska tiedän kroppani näissä asioissa tosi hyvin.
No näin minäkin oon ajatellut, että se tosi kova kipu on sitä kun irtoaa. Melkein kaksinkerroin saa silloin olla, eikä kestä paria tuntia kauempaa. Sitä ennen on sellaista samantapaista mutta ei niin kovaa. Irtoamisen jälkeen taas sellaista vähän polttelevaa kipua.

Ihmetyttää vain kun irtoamisen jälkeen tulee vahvin viiva testiin.
 
Tää kierto alkaa olemaan aika toivoton :(
Onko teillä muilla menkkamaisia poltteluja ennen ovista, jälkeen vai joskus muullon?
Mulla kanamunalimoskoja tullu pari pv ainakin, sitäkään ennen ei kuivaa ollu :D
Ne ovistestit ollu tosi hailuja ihan kokoajan kun tikuttanut, vaikka sitten monta kertaa päivässä.. onkohan tää nyt jotaki oviksen jälkihommia, vai onkohan se päällä vai vasta tuloillaan.. :(
Nyt on kp 19, ja edellisessä kierrossa tasavahvat tuli kp 17 (sitä edellisenä pvnä en testannut)..
Tässä kierrossa vk-loppuna jäi tikuttelut välistä kans
 
@Minni-83 näkyy kyllä!
Omaanapaa: ei mulla viimekierrossa ollut mitään kemiallista sillä verikoe kertoi etten ovuloinut ollenkaan..ultrassa kävin kp11 ja siellä oli edelleen se puhkeamaton munarakkula vasemmalla josta oli tullut kysta, kokoa sen 5,2cm.. et hieno keho mulla.. saas nähdä kauanko menee et tärppää kun mun keho ei osaa irrottaa munasolua.. ei irrotuspiikistäkään huolimatta.. nyt siis kp18..
 
@Minni-83, oooh jännää!! Jotakin tuossa on :) Toivottavasti aamulla on vielä näkyvämmin!

Viitsiskö taas tuhlata testin... Kolmatta päivää peräkkäin tullut migreenin tapainen päänsärky+etova olo iltapäivästä alkaen. Mut viimeksi eilen iltapäivällä testasin negan eikä kierrostakaan tosiaan oikein tiedä. Nyt kp 36, hohhoi, tuleepa taas pitkä.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
@Minni-83 tunteet vaihtuu laidasta laitaan, eihän siis tilanne toivoton ole kun olen kerran raskautunut.. mut kyllä mulla on tällähetkellä aika epätoivonen olo.. jotenki oon vaan pettynyt niin monta kertaa ja toivonut niin paljon..et nyt ei vaan jaksa toivoa tärppiä.. ois se kiva kun hienosti aina kasvaa luomuna ja lääkkeellisesti hieno folli et se sit irtoiskin.. mutta ehkäpä se jossain vaiheessa sitten nappaa :D toivon mukaan.. mulla siis on aika tod.näköistä et mulla on useemmin näitä ovuloimattomia kiertoja... siihenkään ei voi luottaa et vaikka menkat alkais ajallaan oletetusta oviksesta niin et se ovis ois oikeesti tapahtunut.. onhan tää häiriö aika perseestä.. mut näillä mennään ei auta muu kuin vaan odottaa
 
@Kinder_Kitty haleja ja jaksamisia sinne. Toivotaan että tärppi tulis pian. Auttaako sua asiasta puhuminen vaikka miehesi kanssa tai asian kirjoittaminen paperille. Moni pari kun on lakannut yrittämästä tärppiä yrittänyt olla stressaamasta asiasta niin paljon niin raskautunut. Mut jos teillä ei luomuna onnistu vaan irrotuspiikkien kanssa niin jos koittaa välillä ajatella vaikka muita asioita.
 
@Minni-83 no tuntuu et mies ei ehkä ihan ymmärrä mitä käyn läpi vaikka hän tietää et on vaikeaa mun käytöksestä yms.. olen paljon purkannut tonne kauan plussaa odottaneiden ketjuun ja se auttaa :) ollaan siis tayssissa tällähetkellä hoidoissa.. eka ovulaationinduktio menossa.. mutta kaiken kaikkiaan jo 3induktio menossa kun oltiin yksityisellä syksyllä.. kp11 kävin seuranta ultrassa kun lh-testi oli jo tosi tumma kp10.. ultrassa ei nähty selkeetä johtofollia ja lisäks vasemmalla puolella oleva kysta haittas näkyvyyttä..eli se tod.näköinen folli on sit varmaan siellä kystan takana..söin siis letroja kp4-kp8.. eilen ja toissapäivänä tuli semmoset kananmunalimat ettei oo ikinä moista ollut :D ja viime yönä tunsin sit vasemmalla puolella kipua joka kesti muutaman sekunnin..nyt siis kp18 ja limat on nyt loppuneet.. ja mulle ei siis nyt määrätty irrotuspiikkiä tähän kiertoon.. en vaan tajua millä ilmeellä lh-testit oli plussia viimeviikolla kun ei ollut limojakaan ollenkaan.. mut onneks on nyt oltu petipuuhissa joka toinen pvä :) onneks mää en kokoaika stressaa ja osaan nauttia elämästä :) eipä se stressaaminen auta, se tärppää sit kun tärppää.. mut vaikeinta vaan on se kun haluaa ja toivoo niin kovasti ja sitten siinä kestää..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lukka
@Kinder_Kitty juu ei noi miehet varmaan tiedä mitä nainen käy läpi tuollaisessa tilanteessa. Auttaisko jos kertoisit miehelle miltä susta tuntuu. Hyvä että osaat kuitenkin nauttia elämästä. Joku mielikuva harjoittelu, jooga tai mantra voisi auttaa. Odottaminen on kyl raastavaa mut jos keksii jotain kivaa tekemistä niin se ei olis pelkkää odottelua.
 

Yhteistyössä