Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tätä kun nyt vielä vähän "kuivempana" kattoo monen tunnin jälkeen, kyllä siinä 2 viivaa näkyy, ja tuo värikertymä testiviivan vieressä. Empä tähän uskalla silti luottaa, vaan huomenna uutta ostamaan :D
"Vaikka testiviiva näkyisi vain
heikosti, se tarkoittaa, että olet raskaana." - Sanotaan ohjeissa.. ei enää auta tuota tikkua tosiaan kuitenkaan kytätä.
 
Viimeksi muokattu:
dpo 7: aamulämpö noussut eilisen notkahduksen jälkeen takaisin ja edellisiä arvoja korkeammalle ollen nyt 37.1 eli jos olen raskaana, niin kiinnittymisdippi oli aika selkeä. Heräsin viime yönä aivan poikkeuksellisesti klo 3 ja valvoin 1,5h unta odotellen, vaikka koko edellisen päivän väsytti ihan kamalasti. Tässä on nyt niin paljon miettimistä, perhe- ja taloprojektia, että varmasti siksi uni karkasi. Aamulla vatsassa sellainen olo kuin oksennustaudin jälkeen, arka ja hellä. Missään taudissa en kuitenkaan ole ollut. Vain pientä flunssan oloa ja niistämistä. Tässä ja taas sorrun tulkitsemaan kehoni viestejä... :cautious:

Vannoin, etten testaa ennen kp 32 sta, mutta tässä ollaan ja tosiaan dpo7. järkikin sanoo ettei mitään voi edes näkyä.. mutta eikös tää ole nimenomaan himotestaajien pino. :whistle:

vihreä on eilisen ov (ihan huvikseen vaan) ja punainen tämän aamun pisusta nro2. herkkyys 25 rfsu 20min kohdalla eli testiajalla. en tiiä mitä näkyy ja jos näkyy niin täytyy olla viivanpaikka.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Pikkanen
dpo 7: aamulämpö noussut eilisen notkahduksen jälkeen takaisin ja edellisiä arvoja korkeammalle ollen nyt 37.1 eli jos olen raskaana, niin kiinnittymisdippi oli aika selkeä. Heräsin viime yönä aivan poikkeuksellisesti klo 3 ja valvoin 1,5h unta odotellen, vaikka koko edellisen päivän väsytti ihan kamalasti. Tässä on nyt niin paljon miettimistä, perhe- ja taloprojektia, että varmasti siksi uni karkasi. Aamulla vatsassa sellainen olo kuin oksennustaudin jälkeen, arka ja hellä. Missään taudissa en kuitenkaan ole ollut. Vain pientä flunssan oloa ja niistämistä. Tässä ja taas sorrun tulkitsemaan kehoni viestejä... :cautious:

Vannoin, etten testaa ennen kp 32 sta, mutta tässä ollaan ja tosiaan dpo7. järkikin sanoo ettei mitään voi edes näkyä.. mutta eikös tää ole nimenomaan himotestaajien pino. :whistle:

vihreä on eilisen ov (ihan huvikseen vaan) ja punainen tämän aamun pisusta nro2. herkkyys 25 rfsu 20min kohdalla eli testiajalla. en tiiä mitä näkyy ja jos näkyy niin täytyy olla viivanpaikka.
Näissä tää herkkyys taitaa olla eri mitä paketti antaa ymmärtää. Mulla viime raskaudessa tosiaan tää liuska näytti tositosi haalean viivan, hyvä että erottu.. mutta digissä plussa tietenki
 
Näissä tää herkkyys taitaa olla eri mitä paketti antaa ymmärtää. Mulla viime raskaudessa tosiaan tää liuska näytti tositosi haalean viivan, hyvä että erottu.. mutta digissä plussa tietenki
hmm :cautious: mulla olis kyllä digi odottamassa mutta en taida raskia sitä uittaa ainakaan ennen dpo 10. sillonhan saattais jo näyttääkin jotain.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen
On vahvistunut!
Testasitko tai tunsitko ovikse, et oot varma dposta? Tein kans ton cb nyt dpo11 ja nega ni ois varmaa jo pitäny näyttää jos oon..
Tunsin ovulaation, edellisenä päivänä hailut viivat kävi joten kävin ultrassa seuraavana päivänä ja siellä todettu just ovulaation olleen. Dpo9 näky siis jo selvä haamu ja nyt varmistelin vielä digiin plussan
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
En yhtään tiiä yks vuoto ollu edellisen synnytyksen jälestä.. 15pv ja ovisplussaa ollu monesti sen jälkeen, millon kirkuvaa ja millon tasavahvaa
nyt muistankin, tai siis yhdistän asian ja ihmisen :) eipä helpota yhtään kun ei tiedä päiviä. ainakin ovista ollut ja sen jälkeenhän aina onkin pelkkää piinaa.
Mut toivoa on niin kauan kun täti pysyy piilossa. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen
Aina puhutaan et ovis olis kirkuva plussa kun on raskaana, eli tekee positiivisen r-testin.. onko ketään kellä se ei olis plussana? Mulla ovistesti aivan hailee, hyvä että viiva erottuu. Joitain toiveita yrittäs edes pitää yllä
 
Aina puhutaan et ovis olis kirkuva plussa kun on raskaana, eli tekee positiivisen r-testin.. onko ketään kellä se ei olis plussana? Mulla ovistesti aivan hailee, hyvä että viiva erottuu. Joitain toiveita yrittäs edes pitää yllä
Mulla alkaa aina kierron lopussa ovistestin testiviiva tummumaan loppukierrossa, ei kuitenkaan plussaksi asti, paitsi nyt plussakierrossa oli puhdasta negaa johonkin dpo14 asti, jolloin muuttui plussaksi.
 

Yhteistyössä