Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Pikkanen jos oon oikein ymmärtänyt niin herkkä ovistesti saattaa näyttää aiemmin raskauden kuin epäherkempi r-testi..mutta ei kaikilla. kyllähän verikokeesta näkee jo aika alussa et onko hcg lähtenyt nousuun.. hcg hormonia kun rupee erittymään pian kiinnittymisen jälkeen ja kiinnittyminen tapahtuu yleensä dpo6-7.. eli kyllä sen verikokeen pitäisi jo antaa plussa tuloksen kun kuukautisten pitäisi alkaa. ja kyllä se herkkä r-testi saattaa näyttää plussan ennenkuin verikoe sen näyttää..
Entä mikäs se raja on plussan ja negan r-testin välillä verikokeessa?
Ihme hommaa tää, et erottuvaa hailua tulee pregchekin puikkoon, ja ovis testi niin positiivinen kun voi olla..
 
@Pikkanen ite en nää noissa valitettavasti mitään :( ja veritestin tulos on luotettava. monilla myös menkkojen lähestyessä ovistesti näyttää plussaa.. mulla itellä on myös niin et loppukierrossa ovistesti on lähes plussa.. ovistesti haalistuu kyllä sitten kun menkat alkavat.. koska siis tikutit ekan kerran ovisplussan? koska sulla on edelliset menkat alkaneet?
 
@Pikkanen ite en nää noissa valitettavasti mitään :( ja veritestin tulos on luotettava. monilla myös menkkojen lähestyessä ovistesti näyttää plussaa.. mulla itellä on myös niin et loppukierrossa ovistesti on lähes plussa.. ovistesti haalistuu kyllä sitten kun menkat alkavat.. koska siis tikutit ekan kerran ovisplussan? koska sulla on edelliset menkat alkaneet?
Joo tuo laatu tuolla sivustolla vähän huono, kuvanlaatu kärsii.. mut siis paremmin näkyy luonnossa :D
 
Joo tuo laatu tuolla sivustolla vähän huono, kuvanlaatu kärsii.. mut siis paremmin näkyy luonnossa :D
Viime vuoto alko 15pv (eka vuoto viime synnytyksen jälestä), aikaset päivät siis :D mut sen ekan hailun jlk innostu.
Ekan kerran ovis alku vilkuttaan 25pv, ja sen jlk monesti vahvempana, haaleempana ja plussana.. nyt siis tositosi plussana pari pv jo joka testillä (yleensä juominen haalistaa edes vähän, nyt ei)
Viime kerran raskaus näky gb digissäki jo 4pv ennen kuukautisia..
 
@Pikkanen no ei auta muu kuin odotella ja testailla myöhemmin vielä.. voihan tosiaan olla mahdollista et oot liian aikasin liikenteessä kun eihän ole vielä edes kahta viikkoa siitä kun ovistesteissä jotain näkyi.. yleensä oviksesta 2viikkoa niin r-testissä näkyy jo jotain selkeesti..
 
Viime vuoto alko 15pv (eka vuoto viime synnytyksen jälestä), aikaset päivät siis :D mut sen ekan hailun jlk innostu.
Ekan kerran ovis alku vilkuttaan 25pv, ja sen jlk monesti vahvempana, haaleempana ja plussana.. nyt siis tositosi plussana pari pv jo joka testillä (yleensä juominen haalistaa edes vähän, nyt ei)
Viime kerran raskaus näky gb digissäki jo 4pv ennen kuukautisia..
Ja tää vuoto oli muutenkin outo, lo
ja on myös aika todennäköistä et oot ihan liian aikasin mennyt verikokeeseen.. koska oviksesta menee viikko kiinnittymiseen.. siksi verikoekin oli negatiivinen. koska siis kävit verikokeessa?
Tänään kävin. Pitää kait sitten uskoa että nää vaan näyttää vahvaa viivan paikkaa, vaikka kuin luulee näkeväsä luonnossa väriä (joka kerta miettii et ei lankee siihen enää, mutta..)
Viime raskaudessa siis näky plussa tosi aikasin, kun oli 2 raskauspussia..
 
Ja tää vuoto oli muutenkin outo, lo


Tänään kävin. Pitää kait sitten uskoa että nää vaan näyttää vahvaa viivan paikkaa, vaikka kuin luulee näkeväsä luonnossa väriä (joka kerta miettii et ei lankee siihen enää, mutta..)
Viime raskaudessa siis näky plussa tosi aikasin, kun oli 2 raskauspussia..
Normaali kierto ollut n. 28pv muistaakseni??
 
Mul olis nyt kp 33/27-32 mut alko punainen vuoto aamulla. Tuli vaalean punaista vuotoa ihan vähän ja maha kipee. Aamun jälkeen maha ei ole ollut yhtään kipee. On tullut pikkusen oranssia vuotoa ja punaista vuotoa. Siteelle tullut vaan muutama tippa. Onks nää nyt menkat vai mitä tää on kun raskaustestissä on toinen haalea viiva. Tein just testin.



 
huomenta. aamulämpö tänään 0.5 astetta ylempänä kuin aikaisemmin -> ov takana. nyt alkaa ne todelliset piinaviikot...
mun tulee olee niin turha tunnustella mitään oireita, koska olen viimeisen vuoden aikana ollut 12 kertaa valeraskaana massiivisilla oireilla. :p ainoa oire mitä enää voisi todelliseksi ajatella olis se, jos oireet jatkuisivat vielä kp 32 jälkeenkin ja täti jäisi käymättä. nyt erona aikaisempaa raskaustoiveikkuuteen on sen todentuntuisuus, kun nyt selkeästi näin ov ajankohdan ja saimme puuhat nappiin. ja koskas se olikaan, milloin aikaisintaan haamulaisen saattaisi nähdä? dpo 10? :whistle:

tähti ja minni: mä näen kyllä viivoja :geek:(y) mutta taidan olla siinä aika lahjakas :LOL:

ja ai että mun mieltä lämmittää nää positiiviset wilpurit ja muut: tarkoittaahan se vaan sitä että meillekin joku päivä plussa puhaltaa. :love:

myötäjännitän myös perjantain tulosta tenavax5 puolesta...
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis ja Wilpuri80
@Pikkanen , mulla on aina ollut normaali kierto 28pv, mutta synnytyksen jälkeen yhtäkkiä paljon pidempiä. Mulla ovisplussa ollut näkyvissä monta päivää, ja kertonut ihan vaan siitä, että lh-taso on koholla ja yrittää irrottaa munasolua, mutta ei irrota, ja siksi ei viiva myöskään lähde vaalenemaan. Tämän lh-nousun aikana myös raskaustesteihin on törkeitä viivanpaikkoja tullut, vaikka periaatteessa ei pitäisi raskaustestin lutenisoivaan hormooniin reagoida, mutta mulla reagoi (ja monilla muillakin).

Jos sulla nyt olis dpo11 siitä ekasta ovisplussasta 25pv, niin kyllä veritesti antaisi jo positiivisen tuloksen. DPO7 laskennallinen hcg- arvo on 8-20mlU, eli melkein heti kiinnittymisen jälkeen. Dpo11 hch-tasot on jo 30-80mlU luokkaa.

Jos tää tosiaan on ensimmäisiä kiertoja synnytyksen jälkeen, niin kaikki on mahdollista :D Tsemppiä epätietoon ja toivottavasti kääntyis plussaksi!
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen

Yhteistyössä