En valitettavasti osaa sanoa, enkä oikeen voi pimeältä näytöltä yrittää nyt tihrustaa.. lapset nukkuu vieressä nii en saa valoja kovin kirkkaalleainakaan kännyn näytöltä en erota toisia
näitkö mun aikaisemmissa kuvissa mitään?
En valitettavasti osaa sanoa, enkä oikeen voi pimeältä näytöltä yrittää nyt tihrustaa.. lapset nukkuu vieressä nii en saa valoja kovin kirkkaalleainakaan kännyn näytöltä en erota toisia
näitkö mun aikaisemmissa kuvissa mitään?
Ja itse näkisin siinä puikossa toisen, harmahtavamman.. mutta just en tiedä onko vaan viivan paikka :/En valitettavasti osaa sanoa, enkä oikeen voi pimeältä näytöltä yrittää nyt tihrustaa.. lapset nukkuu vieressä nii en saa valoja kovin kirkkaalle
kyllä tuo näkyy vaikka kapea onkin vahvistumaan vaan!Mikä tää on? Ihme "viiva" ilmesty jossain vaiheessa tuohon testiin tosi lähelle kontrolliviivaa http://aijaa.com/GOypGI en tiedä näkyykö, kun kuvanlaatu huono tuolla sivustolla. Ihan vain pöydällä lepäsi, ja huomasin kun olin lapset ruokkinu
näyttää viivanpaikalta varsinkin jos mitään ei näkynyt testiajalla.Eilinen puikkotesti muuttu tällaseksi, pitihän se avata vielä.. lasketaanko tuota?
http://aijaa.com/hR3MX5
Eikö ne sieltä voi vaan varata sulle aikaa verikokeisiin? Periaatteesaa tarvia ees sitä soittoaikaa..Yritin tänään soittaa Neuvolaan, mut jostain syystä tänään ei ollut soittoaikaa, vaik olis pitänyt olla. Eli huomennna uusi yritys. Aamuyöstä mul oli alaselkä niin kipee että en pystynyt nukkuun.
Testiajalla eilen näky tummempi (kuitenki ehkä harmahtava?) viiva testiajalla heti, nyt sitten tänään aukasin sen, kun sitä tummempaa enää erota.. liikkunu osat sisällä varmaan pyörittämisestä jne..näyttää viivanpaikalta varsinkin jos mitään ei näkynyt testiajalla.
Yritin soittaa sinne Neuvolaan kun sinne oli soittoaika klo 11.00-11.30 mut sieltä tuli ilmoitus että tänään ei ole soittoaikaa että huomenna voi soittaa klo 11.00-11.30. Eli en vielä päässyt jutteleen neuvolatädin kanssa.Eikö ne sieltä voi vaan varata sulle aikaa verikokeisiin? Periaatteesaa tarvia ees sitä soittoaikaa..
Ihme hommaa :OYritin soittaa sinne Neuvolaan kun sinne oli soittoaika klo 11.00-11.30 mut sieltä tuli ilmoitus että tänään ei ole soittoaikaa että huomenna voi soittaa klo 11.00-11.30. Eli en vielä päässyt jutteleen neuvolatädin kanssa.
On toki mutta sillä just mainittin et tähän ei oo koskaan tullu niitä.. muttei se auta kun oottaa@Pikkanen harmahtava viiva ilman väriä on viivanpaikka, no jatka testailua toiset testit on herkempiä antamaan viivanpaikkoja
ihan kuin jotain näkyisi mutta mulla on ilmeisesti aika vahvat viivalasit. toivotaan että vahvistuuNyt kaivataan lisää silmiä! tänään dpo 11 iltapäivän testi. aamulla jätin testaamatta kun eilen testi oli ihan negatiivinen, mutta näkyykö siinä nyt jotain? Itse nään kyllä jotain toivottavasti! Kuva otettu noin neljän minuutin kohdalla
http://aijaa.com/vxvyO4
muistankohan väärin vai oliko niin että ihmiset ylipäätään ovat saaneet aika myöhäisillä dpoilla just frsuun haaleitakaan viivoja.. en luovuttaisi vielä.Dpo15, niin eikös iltapäivän testin pitäis jo näyttää jos olis raskaana? En aamusta tehny niin kokeilin 3-4h pidätyksellä ja nega marketin rfsu testiin.
Voi kun kyse oisi siitä. Mahaan sattuu niin ku kk alkas niin saa nähdä. Teen aamulla cb plussan jos ei siihe mennessä ala. Se jo näyttää varmastimuistankohan väärin vai oliko niin että ihmiset ylipäätään ovat saaneet aika myöhäisillä dpoilla just frsuun haaleitakaan viivoja.. en luovuttaisi vielä.
Jotain hentoista saattaa näkyä mulla puhelimessa niin huono laatu kait näytöllä, etten saa tällasia tihrustettua kunnollailtapäiväpisusta rfsu-25: ylemmässä tuoreena ja alemmassa kuivempana
tiedän superviivalasini, mutta hei näkyykö muille?