NäkyyNäkeekö kukaan alimmaisessa testissä ees mitään haamujen esiäitiä? Paljaalla silmällä erotti todella haalean viivan mutta en saanut sitä kameraan? Ovulaatiotesti näyttää aina vaan samaa.
NäkyyNäkeekö kukaan alimmaisessa testissä ees mitään haamujen esiäitiä? Paljaalla silmällä erotti todella haalean viivan mutta en saanut sitä kameraan? Ovulaatiotesti näyttää aina vaan samaa.
kyllä haamuileeNäkeekö kukaan alimmaisessa testissä ees mitään haamujen esiäitiä? Paljaalla silmällä erotti todella haalean viivan mutta en saanut sitä kameraan? Ovulaatiotesti näyttää aina vaan samaa.
Aivan kun raskaana olis! Mulla ainaki raskauden edetessä aina ollu tuollasta.. seisomatyössä jalat turpos ei ei mahtunu kengät tai sukat enää.. ja iltasin maha tosiaan ollut paljon isompi kun aamulla. Menehän tutkituttaan!Mä en tajuu tätä mun mahaa. Aamulla tämä on vähän pienempi, mut sit se turpoo tällain. En osaa sanoa kuinka kauan tää on ollut tällainen. Monta kuukautta. Raskaustesteihin välillä tulee haaleaa viivaa sit puhtaita nega testejä ja sitten taas haaleita viivoja. Viivat ei vahvistu ja maha kasvaa. Ei kehtaa pitää tiukkoja vaatteita. Tai sitten jos joku katsoo tietäväisesti mahaa niin ei muuta kun hymyilee takas. Kumpa oliskin raskausmaha.
ainakaan kännyn näytöltä en erota toisiahttp://aijaa.com/GUOcbH tuo linkki vois helpottaa