Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei kaikki!
Olen uusi täällä, enkä tiedä onko ollenkaan oikea paikka kysyä, mutta kokeilen kuitenkin.
Tilanne se, että vauvakuume on hirmuinen, ja miehen kanssa menossa tällä hetkellä yk 7. Väliin on mahtunut yksi keskenmeno viime lokakuussa.

Kiertoni on säännöllinen 30-33 päivää, tällä hetkellä menossa dpo 15 ja kp 34.. raskaustestit näyttävät negaa.. viimeksi eilen testattu. Oireita kuitenkin on, en viitsi edes luetella, varmasti te muut kuumeilijat tiedätte. Kaikki ne väsymykset,kipeät rinnat.. veren maku suussa ollut eilisestä asti. Onko minulla enää mitään toivoa? Auttakaa! Todella ärsyttävä tilanne. Voiko tuo nega tuosta enää plussaksi muuttua?
 
Apuja... nyt en ymmärrä... eli itsellä menossa kp.45/35-40 tein eilen hetken mielijohteesta ovis testin mikä oli positiivinen?!tein tänään uuden ovis testin sekin positiivinen? Mitä tämä nyt tarkoittaa? Onko itselläni nyt vasta muka ovulaatio vai mitä ihmettä? Menkkoja ei ole näkynyt ja r.testin tein noin viikko sitten ja se oli puhdas nega. Uutta en ole tehnyt kun tiedän että joudun pettymään jos sen teen. Nyt vain ihmetyttää nuo positiiviset ovis testit. Tässä kierrossa lopetin oviksen metsästyksen kp.30 enkä sellaista löytänyt ollenkaan paitsi nyt?
 
Apuja... nyt en ymmärrä... eli itsellä menossa kp.45/35-40 tein eilen hetken mielijohteesta ovis testin mikä oli positiivinen?!tein tänään uuden ovis testin sekin positiivinen? Mitä tämä nyt tarkoittaa? Onko itselläni nyt vasta muka ovulaatio vai mitä ihmettä? Menkkoja ei ole näkynyt ja r.testin tein noin viikko sitten ja se oli puhdas nega. Uutta en ole tehnyt kun tiedän että joudun pettymään jos sen teen. Nyt vain ihmetyttää nuo positiiviset ovis testit. Tässä kierrossa lopetin oviksen metsästyksen kp.30 enkä sellaista löytänyt ollenkaan paitsi nyt?
Kierto pahasti myöhässä tai raskaana teeppäs uusi r-testi varulta :)
 
Apuja... nyt en ymmärrä... eli itsellä menossa kp.45/35-40 tein eilen hetken mielijohteesta ovis testin mikä oli positiivinen?!tein tänään uuden ovis testin sekin positiivinen? Mitä tämä nyt tarkoittaa? Onko itselläni nyt vasta muka ovulaatio vai mitä ihmettä? Menkkoja ei ole näkynyt ja r.testin tein noin viikko sitten ja se oli puhdas nega. Uutta en ole tehnyt kun tiedän että joudun pettymään jos sen teen. Nyt vain ihmetyttää nuo positiiviset ovis testit. Tässä kierrossa lopetin oviksen metsästyksen kp.30 enkä sellaista löytänyt ollenkaan paitsi nyt?
on hyvin mahdollista et ovis on nyt vasta :) eli nyt vaan miestä kellistämään makuuhuoneeseen (y) tai voi tosiaan olla niinkin et olet raskaana eli kantsii tosiaan uusia r-testi
 
Heippa vaan tähänkin ketjuun! Tulin kyselemään kummallisesta raskaustestin tuloksesta, vaikka tiedän, että odottamalla selviäis. Mutta hätähousu mikä hätähousu. Eli nyt mun laskujen mukaan dpo 6-7, voi toki olla enemmänkin, mulla kierto epäsäännöllinen, enkä ole satavarma ovulaatiosta. Mutta siis sain testiin jonkinsortin viivan, tosin liian reunaan mielestäni. Kattokaa, mitä mieltä?

http://aijaa.com/sMGpxq
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Mulla on Minni sama vika, että haamua (ehkä sitten vaan viivanpaikkaa..) näyttää testit päivästä toiseen. Viiva ei vahvistu ja vuoto ei ala. Ärsyttävää. Höhhööllä mun mielestä selkeä viiva, mutta sijainnista en osaa sanoa kun en tuon merkkisiä testejä ole käyttänyt.
 
Heipsan.

Oon pitäny hiljaiseloa, kun koulu vie kaiken ajan ja ajatuksetkin. Nyt kuitenki ihmettelen tätä kiertoo, tai oikeastaan kuukautisia.
Eli viime kierto kesti 34pv ja ovis oli kp 20. En oo tikkuunkaan pissiny, mutta nyt 3kk aamlämpöjen mittailun pohjalta oon onnistunu bongaan oviksen lämpökäyrän perusteella ja limatkin oli mitä suotuisammat. :LOL:
No nyt on kp 6 ja tuhruttelee edelleen ja lämmötkin koholla. Koulussa on kyllä kuumeista flunssaa liikkeellä, mutta kun mulla ei muita flunssan oireita ole ja lämpö ei nouse yli 37, muttei myöskään laske alle 36,2, kuten yleensä menkkojen alettua. Niin ja kun muutamat aiemmat menkat on kestäny 2-3pv ja nyt tosiaan kuudetta päivää. Eikä vuotokaan oo ollu nyt niin runsasta, kun menkoissa yleensä.
Testillähän se selviäis, mutta kun toisaalta taas oon melko varma, että negaa se näyttäis kumminkin, niin ei oo tullu tikkuja ostettua.
Whoaah. On pienen ihmisen elämä taas hankalaa. (n):LOL:
 
Heippa vaan tähänkin ketjuun! Tulin kyselemään kummallisesta raskaustestin tuloksesta, vaikka tiedän, että odottamalla selviäis. Mutta hätähousu mikä hätähousu. Eli nyt mun laskujen mukaan dpo 6-7, voi toki olla enemmänkin, mulla kierto epäsäännöllinen, enkä ole satavarma ovulaatiosta. Mutta siis sain testiin jonkinsortin viivan, tosin liian reunaan mielestäni. Kattokaa, mitä mieltä?

http://aijaa.com/sMGpxq


Onko nämä r-keijun testejä? Mulla dpo 5/6 ja vastaaval testil ainaki viivanpaikka tuli samaa kohtaa! :)
 
@höhhöö ja @Zeetah One Stepit on tietääkseni kuuluisia siitä, että ne näyttää viivaa myöhemmin ja heikommin kuin esim. apteekin testit, ja se on omakin kokemus. Olen tehnyt aika monta tuonmerkkistä testiä (muka herkkää) eikä yhteenkään tullut ikinä viivanpaikkaa tai mitään. Tässä plussakierrossakin sain ensin dpo12 apteekin testiin hyvin hailun viivan ja vasta seuraavana päivänä näkyi One Stepissä jotakin. On kyllä tosi epätodennäköistä saada mihinkään testiin viivaa dpo6 paikkeilla.
 
Viimeksi muokattu:
@höhhöö ja @Zeetah One Stepit on tietääkseni kuuluisia siitä, että ne näyttää viivaa myöhemmin ja heikommin kuin esim. apteekin testit, ja se on omakin kokemus. Olen tehnyt aika monta tuonmerkkistä testiä (muka herkkää) eikä yhteenkään tullut ikinä viivanpaikkaa tai mitään. Tässä plussakierrossakin sain ensin dpo12 apteekin testiin hyvin hailun viivan ja vasta seuraavana päivänä näkyi One Stepissä jotakin. On kyllä tosi epätodennäköistä saada mihinkään testiin viivaa dpo6 paikkeilla.

Joo, mietin josko vois näkyy joskus dpo 10 jlk, jos on näkyäkseen. Viimeksi tasan viikko seksin jälkee tuli tälläinen viiva, joka olikin sitte kemiallinen. :/ ja se oliki ainoa kerta kun tuo plussa oli voinut alkunsa saada. :D
 

Attachments

No näin mä oletan. Tuli siis haalea plussa testiin, ja seuraavana päivänä alkoi tosi kivulias ja runsas vuoto useampi päivä ennen kun menkkojen ois pitäny alkaa. Eli mikään ei menny niinku normaalisti.
ok, sillä kyselen ku mietin omalle kohalle kans tuota kiinnittymisyrityksen mahollisuutta.. testiä en ehtiny tehä, mutta oireita ehti olla ja "kiinnittymiskipuja" ja yhtäkkiä tuntemukset loppu ku seinään ja menkat alko liian aikasin ja oli oudon runsaat.. (n) noh, uutta yritystä käyntiin ja eteenpäin! (y);)
 
ok, sillä kyselen ku mietin omalle kohalle kans tuota kiinnittymisyrityksen mahollisuutta.. testiä en ehtiny tehä, mutta oireita ehti olla ja "kiinnittymiskipuja" ja yhtäkkiä tuntemukset loppu ku seinään ja menkat alko liian aikasin ja oli oudon runsaat.. (n) noh, uutta yritystä käyntiin ja eteenpäin! (y);)
Kuulostaa kyllä samalta! Mutta nimenomaan, katse tulevaisuuteen.:)
 
  • Tykkää
Reactions: X0x0

Yhteistyössä