Mulla ainakin aina antanut.. :/Antaako mamin testit puikko viivanpaikkaa? Ajattelin että himotestaajilla vois olla kokemuksia
Tässä "kierrossa" mulla kans tuli ihan näkyvä viivan paikka kahteen samanlaiseen testiin..Millaisia mielipiteitä clearblue plus testeistä? Antaa vissiin helposti vääriä haamuja/roskishaamuja..?
Joo, näin vähä ymmärsinkin kun netistä lueskelin.. Mitkä testit on hyviä, jos vaik r-keijusta tilaa?@Zeetah en suosittele kyseistä testiä, ite kerran ja sen ainoan kerran kun sillä testasin niin sain näkyvän viivanpaikan sen testiajan sisällä..
Joo, aivan.. Mäkin sain selvän viivan, testiajan jälkeen kylläkin, kun ei saisi etes lukea enääTässä "kierrossa" mulla kans tuli ihan näkyvä viivan paikka kahteen samanlaiseen testiin..
@Zeetah hmm no raskauskeijun omat on musta ihan jees ne 25 herkkyyden liuskat
oon niillä ite kans testannu, ei ne kai ihan susia ole mut se väri jotenki levittyy kauheen hitaasti..ja sit on vaikee tulkita et onko siinä nyt toista viivaa vai ei, et se tausta jää punertaan aika pitkäks aikaa..en niistä siks ite oikein tykkää.. noi 25 herkkyyden testit tekee kans välillä samaa.. sit mamin liuskatestit on kans ihan jees..siellä on jotkut alet nyt et halvalla saa liuskoja ja puikkoja en kyl enää tiiä onko alet voimassa mut vähä aika sit oli ainakiOk, kiitos tiedosta. Mulla muutama niitä herkkiä on, onko ne susia?
Mikä dpo menossa? Haamuhan siellä selvästi onhttp://aijaa.com/FmEApRFmEApR
Mulla PC haamuilee. Hirvittää vaan aikalailla kun ensimmäistäkään oiretta ei oo Saa nähdä onko taas kemiallinen, vai vahvistuuko viivat. Piinapäivät alkakoon
Eka kierto pitkään aikaan kun en ovista tikuttanut. Kivuista ja yhdynnästä laskettuna tänään ois dpo 11-12. Toi ylempi testi tehty eilen ja alempi tänäänMikä dpo menossa? Haamuhan siellä selvästi on
Clearblue testeistä vielä.. Eli millaisia ne väärät/haaleat viivat ovat, jotka ei kuitenkaan ole positiivisia. Jossain luki, että tulee ohut sininen pystyviiva? Onko kokemuksia?
Yleensä ne viivat mitkä ei merkitse mitään on juuri sellaisia kapeita, usein toisesta laidasta näkyvämpiä.Clearblue testeistä vielä.. Eli millaisia ne väärät/haaleat viivat ovat, jotka ei kuitenkaan ole positiivisia. Jossain luki, että tulee ohut sininen pystyviiva? Onko kokemuksia?
Äsken juuri testattu cb plussalla plussa minuutin sisään tuli haalea, mutta selvä viiva, jonka mieskin näki pc antoi myös haamusen... R-keijun herkkä liuska aamusta puhdas nega??Yleensä ne viivat mitkä ei merkitse mitään on juuri sellaisia kapeita, usein toisesta laidasta näkyvämpiä.
Toivottavasti sinun viiva lähtee tummumaan, kuulostaa aika lupaavalta
OnneaÄsken juuri testattu cb plussalla plussa minuutin sisään tuli haalea, mutta selvä viiva, jonka mieskin näki pc antoi myös haamusen... R-keijun herkkä liuska aamusta puhdas nega??