Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ei pidä luopua toiveista
Mulla viimeksi kun raskauduin, oli viikkoa ennen ihan normaalit menkkatuntemukset (mistä tienny et menkat tulossa aina..), sitten tuliki hiljasta eikä yhtään miltään tuntunu.. tein testin huvikseen, kun sattu oleen kaapissa.. ajatusmaailma tietenki oli että ihan varmana ei oo osunu kohalle MUTTA MUTTA menkkojen olis pitäny siitä alkaa parin päivän kuluttua
Kiitos tsempistä pikkanen, lämmitti mieltä. :) epäusko alkoi tulla vahvasti jo eilen, kun tosi turvonneet ja herkät rinnat ei olleetkaan enää sellaiset. Nyt kaikki menkkaoireet mitä "pitääkin", onneksi on pitkä päivä tänään niin testit pysyy varmuudella kaapissa ainakin vielä tänään. :ROFLMAO:
 
Hei leidit! Nyt apua. Sain elämäni ensimmäisen arvailuviivan testiin, yk 17, dpo12 tänään. Ylempi on apteekin testi, minusta siihen tuli testiajalla hailun hailu viiva. Alempi on halpis One Step. Nähtyäni ekan viivan viivalasini selvästikin herkistyivät, koska alemmassakin olin vähän myöhemmin näkeväni jotakin... Kuvaan en sitä kyllä saanut. Näettekö te muut mitään?

Käsittelin kuvaa hiukan kun tietokoneen näytöllä ei tahtonut muuten näkyä mitään.

http://aijaa.com/UWBvA7

Selvä pinkki viiva apteekin testissä :)
 
en oo, olisko suositella hyviä? Raskauskeijulta katselin noitta puikkoja ja sitten tarvii ruveta harkitsemaan sitä cbn digiä..
en oo, olisko suositella hyviä? Raskauskeijulta katselin noitta puikkoja ja sitten tarvii ruveta harkitsemaan sitä cbn digiä..
mie oon käyttänyt pcn liuskoja ja sit digiä. Raskauskeijun liuskoja joskus kokeilin ja en saanut ikinä plussaa vaikka digi antoi hymyn
 
Hei leidit! Nyt apua. Sain elämäni ensimmäisen arvailuviivan testiin, yk 17, dpo12 tänään. Ylempi on apteekin testi, minusta siihen tuli testiajalla hailun hailu viiva. Alempi on halpis One Step. Nähtyäni ekan viivan viivalasini selvästikin herkistyivät, koska alemmassakin olin vähän myöhemmin näkeväni jotakin... Kuvaan en sitä kyllä saanut. Näettekö te muut mitään?

Käsittelin kuvaa hiukan kun tietokoneen näytöllä ei tahtonut muuten näkyä mitään.

http://aijaa.com/UWBvA7

Lisäsin vielä saman muokkaamattomana:
http://aijaa.com/9KKrUq
Minusta ylemmässä selvästi havaitava haamunen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lallastiina
Viivan paikkoja kait mullakin vaan tänään.. huomenna aamulla testaan kyllä jo viimistä kertaa ku hulluksihan täsä tullee
Liekkö terot aiheuttaa vai mikä, mut sellanen meno mahan alueella niinku supistelis.. poltteluja nivusisaki..
 
Mulle tuli niitä mamin testejä. Pitihän sellainen heti uittaa. Ei tässä mun testailussa ole mitään järkeä näin pian tehdä seuraava, kun jos olis raskaana niin raskaushormooni lisääntyy joka kolmas päivä. Tässä kuvat testistä. Näkyykö se toinen haalea viiva minkä mä näen?



 
  • Tykkää
Reactions: Wilpuri80
@Naadis väriä näen! :love: (y)

Täällä dpo 14 (tai 13), huomenna viimeistään pitäisi oviksen mukaan alkaa menkat. Kuukupin laitoin kyllä aamulla lähtiessä, olo sellainen, etten paljon toiveita elättele. :cry: Katsotaan nyt... Huomenna testaan, JOS ei tätiä näy. Niin sekava fiilis kyllä. Tavallaan toivon, että alkais nyt vaan heti niin pääsen uuteen kiertoon, tavallaan taas pidän sormia ristissä ja toivon, ettei ne ala ollenkaan...:( kp28/27-30
 

Yhteistyössä