Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

  • Tykkää
Reactions: Zeetah ja Wilpuri80
Minäkin liityn tänne
Oma tarinani siis se, että edellisestä synnytyksestä on 1v1kk, ja kuukautisia ei ole ollut sen jälkeen vielä.
Pari viikkoa sitten aloin testaamaan liekkö ovulaatiota sattus tulemaan, kun tuntemuksia monenlaisia ollut välillä. Ovulaatiohan ku tulis ennen ekoja edes..
Harmiksi en suoraan hommannu digitaalista, vaan monenlaista tikkua, joista luulen napanneeni oviksen.. mutten ole ollenkaan varma.
Nyt tietenki oon sitten r-testejä tehnyt, mikä vähän hölmöltäki tuntuu kun ei oo varma onko edes ovuloinut!! Mutta hullu ku hullu testeihin...
cb testiin apteekissa sanottiin ettei pitäs tulla edes viivan paikkaa, tosin monenlaista oon siitä lukenut VARSINKI tätä edeltävästä ketjusta.. preg checkin testissä näky vaaleana viivan paikka myöskin mielestäni...
 
Ollako vai eikö olla. Tänään tuli taas rfsu:n testiin haalea vaaleanpunainen viiva. Nyt olis kp 31/27-32 ellei nämä sitten ole menkat. Tässä on samasta testistä kaksi kuvaa. Mitäs ootte mieltä. Pitääkö vielä jatkaa testaamista vaik vuotoo on vähän. Jos seuraavan testin tekis kolmen päivän päästä, jos nyt malttaa himotestaajana tehdä niin.



Tuommosella haamulla minä viimeksi plussasin, samalla testillä!! Samana päivänä cb digitaalisella varmistu
 
Hei, mä en oo tähän pinoon ennen kirjotellu mut nyt kysyn neuvoa ;
sain eilen dpo 11 todella haalean haamun pc testiin, dpo 10 oli vielä ihan puhdas nega, tein eilen varmistuksena vielä toisen pc:n ja sama tulos. tänään aamulla tein taas, viiva ei yhtään vahventunut, olisiko jopa haaleampi?? :unsure:(n):cry: kuinka nopeasti / mitä vauhtia teillä viivat vahvistuneet? pelkään että on kemiallinen.. oireina jatkuva vessassa ravaaminen, olen todella kiukkuinen, rinnat aivan tajuttoman kipeät, päänsärkyä, syön 24/7..

tässä kuvaa, ylin dpo 10 nega, kaksi keskimmäistä dpo 11, ja alin tänään dpo 12 aamulla:
http://aijaa.com/aTIib4

Mitä olette mieltä?
 
Hei, mä en oo tähän pinoon ennen kirjotellu mut nyt kysyn neuvoa ;
sain eilen dpo 11 todella haalean haamun pc testiin, dpo 10 oli vielä ihan puhdas nega, tein eilen varmistuksena vielä toisen pc:n ja sama tulos. tänään aamulla tein taas, viiva ei yhtään vahventunut, olisiko jopa haaleampi?? :unsure:(n):cry: kuinka nopeasti / mitä vauhtia teillä viivat vahvistuneet? pelkään että on kemiallinen.. oireina jatkuva vessassa ravaaminen, olen todella kiukkuinen, rinnat aivan tajuttoman kipeät, päänsärkyä, syön 24/7..

tässä kuvaa, ylin dpo 10 nega, kaksi keskimmäistä dpo 11, ja alin tänään dpo 12 aamulla:
http://aijaa.com/aTIib4

Mitä olette mieltä?
Kyllä tuo dpo 12 on vahvempi kuin aikaisemmat, minun mielestäni :)
 
Näyttääkö muilla halpatesti.fi:n ja oneStepin ovisliuskat aina vanhvan viivan oviksesta?
Mä olen nyt yli viikon testaillut aamuin illoin ja tosi haaleeta viivaa kokoajan, lauantaina ja sunnuntaina (kp18-19/30) ihan himpun vahvammat viivat, mutta ei lähellekään tasavahvoja. Limoja tullut oikeastaan koko viime viikon välillä enemmän ja lähes olemattomasti. Ovista buustaamassa kuitenkin tässä kierrossa greippimehu (3dl/päivä) ja vehnänalkioöljy (5ml/pvä), ja testin kuitenkin kokoajan tosi haaleita :/
On tää niin turhauttavaa!
 
Näyttääkö muilla halpatesti.fi:n ja oneStepin ovisliuskat aina vanhvan viivan oviksesta?
Mä olen nyt yli viikon testaillut aamuin illoin ja tosi haaleeta viivaa kokoajan, lauantaina ja sunnuntaina (kp18-19/30) ihan himpun vahvammat viivat, mutta ei lähellekään tasavahvoja. Limoja tullut oikeastaan koko viime viikon välillä enemmän ja lähes olemattomasti. Ovista buustaamassa kuitenkin tässä kierrossa greippimehu (3dl/päivä) ja vehnänalkioöljy (5ml/pvä), ja testin kuitenkin kokoajan tosi haaleita :/
On tää niin turhauttavaa!
Mulla one step näyttänyt aina hyvät viivat. Ylensä ku oon testauksen lopettanut kun on tullut samanvahvuset viivat.

Nyt testasin kp 10 haalean yllä
Ja kp 12 alla vahva viiva
Ja ny harmittaa et olis kai pitänyt testata kp11 kun se on jo sillon voinu näyttää kahta samanväristä viivaa.(ehkä?!?) Eli kun se tollai on helottanut ni ovis voikin olla jo 12h päästä..vaikeeta.
 

Attachments







No nyt on kunnon kuva saastutusta :ROFLMAO::)

Eihän mun pitänyt kun vasta kolmen päivän päästä testata uudestaan. Mut miten siihen pystyy himotestaajana melkein joka vessa reissu kastuu tikku. :LOL::ROFLMAO: On kiva katsella kun tulee toista viivaa.

Ensimmäinen kuva on otettu 3 minuuttia kastamisesta ja heti kastamisesta alko viiva piirtyyn. Näkyy kännykässä paremmin kun tällä tietokoneella. Rfsu:n lukuaikahan on 30 minuuttia.

Toinen kuva on otettu 18 minuuttia kastamisesta. Ja mielestäni siinä näkyy haalea viiva. Näin malttamattomana ärsyttää kun viiva ei ole vahvistunut. Nyt on kp 32/27-32 dpoista ei ole mitään tietoa.

Mullahan tuli menkat tai mitkä lie tosi niukat. 3.2. alko tuhruttelu eli tuli vaan pyyhkiessä ihan tosi vähän ei tullut siteelle mitään ja 4.2. vuoti pikkusen kahdelle siteelle ja 5.2. vain yhdelle siteelle vähän ja tänään 6.2. on taas vaan tuhrutellut eli vaan pyyhkiessä tullut rusehtavaa. Siteelle ei ole tullut mitään. Mun mielestä on kyl tosi niukat.
 






No nyt on kunnon kuva saastutusta :ROFLMAO::)

Eihän mun pitänyt kun vasta kolmen päivän päästä testata uudestaan. Mut miten siihen pystyy himotestaajana melkein joka vessa reissu kastuu tikku. :LOL::ROFLMAO: On kiva katsella kun tulee toista viivaa.

Ensimmäinen kuva on otettu 3 minuuttia kastamisesta ja heti kastamisesta alko viiva piirtyyn. Näkyy kännykässä paremmin kun tällä tietokoneella. Rfsu:n lukuaikahan on 30 minuuttia.

Toinen kuva on otettu 18 minuuttia kastamisesta. Ja mielestäni siinä näkyy haalea viiva. Näin malttamattomana ärsyttää kun viiva ei ole vahvistunut. Nyt on kp 32/27-32 dpoista ei ole mitään tietoa.

Mullahan tuli menkat tai mitkä lie tosi niukat. 3.2. alko tuhruttelu eli tuli vaan pyyhkiessä ihan tosi vähän ei tullut siteelle mitään ja 4.2. vuoti pikkusen kahdelle siteelle ja 5.2. vain yhdelle siteelle vähän ja tänään 6.2. on taas vaan tuhrutellut eli vaan pyyhkiessä tullut rusehtavaa. Siteelle ei ole tullut mitään. Mun mielestä on kyl tosi niukat.
Näkyy haamu ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Mää en tiedä misä kohti tuolla pitäs viivan näkyä jos näkyy, kun tuo tarkastusviivakin vähän liikaa vasemmalla.. mutta eka tero meni jo siis tänään
Mä näen ihan tosi haalean viivan kun katsoo kontrolliviivasta testin reunan keskiväliin. Siinä näen sen tosi haalean viivan. En sit tiedä onks mul vaan vahvat viivalasit vai näkeekö kukaan muu sitä?
 
Mää en tiedä misä kohti tuolla pitäs viivan näkyä jos näkyy, kun tuo tarkastusviivakin vähän liikaa vasemmalla.. mutta eka tero meni jo siis tänään
mää sanoisin tuota jo haamuksi. ihankuin siinä ois väriäkin..terothan ei saa vuotoa aikaseks jos olet raskaana mutta testaa huomenna tai ylihuomenna uusiks koska kyllä se viiva vahvistuu kun on tosi kyseessä ja terojen syönti kannattaa heti lopettaa jos viiva vahvistuu
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen

Yhteistyössä